- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LoLo heeft het dan ook tegen jou:Zo werkt het natuurlijk niet he. Als de consequentie voor machtswelluste politici die mijn vakantie vermoeilijken is dat ze tegen een muur worden gezet, dan is dat hun keuze.
LoLo>TB
Heeft hij zich laten opsluiten/ophangen?LoLo>TB
Enige mofo die consequenties heeft verbonden aan z'n handelen, REPSECT!
Zich niet herverkiesbaar gesteld, het grootste offer dat een politicus kan brengen.
Seppuku zou ik nog kunnen respecteren.Zich niet herverkiesbaar gesteld, het grootste offer dat een politicus kan brengen.
Waar haal jij het idee vandaan dat jij sowieso het recht hebt de landsgrenzen van een ander land binnen te gaan?Zo werkt het natuurlijk niet he. Als de consequentie voor machtswelluste politici die mijn vakantie vermoeilijken is dat ze tegen een muur worden gezet, dan is dat hun keuze.
En notabene van belastinggeld afkomstig van het collectiefWaar haal jij het idee vandaan dat jij sowieso het recht hebt de landsgrenzen van een ander land binnen te gaan?

De vrijheid om te reizen staat in artikel 13 beschreven in de Universele verklaring van de rechten van de mens die op 10 december 1948 werd aangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.Waar haal jij het idee vandaan dat jij sowieso het recht hebt de landsgrenzen van een ander land binnen te gaan?
Oh, please!De vrijheid om te reizen staat in artikel 13 beschreven in de Universele verklaring van de rechten van de mens die op 10 december 1948 werd aangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.
Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat.
Maar dat is dan toch door een collectief aan individuen verleend?De vrijheid om te reizen staat in artikel 13 beschreven in de Universele verklaring van de rechten van de mens die op 10 december 1948 werd aangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.
Een ieder heeft het recht zich vrijelijk te verplaatsen en te vertoeven binnen de grenzen van elke Staat.
De rechten bestaan van nature al maar ik vind het wel attent dat zij het in artikelen hebben opgeschreven zodat ik die zo makkelijk aan Steks kan delen.Oh, please!
Niet bindende USA vs USSR propaganda....
Ook voor covid waren er landen met visa en voorwaarden.
Straks is het College van de Rechten van de Mens nog een 'rechtbank'.
Nee er staat slechts beschreven dat ik dat recht heb.Maar dat is dan toch door een collectief aan individuen verleend?
Waar vind ik die dan in de natuur? Of wat bedoel je met van nature?De rechten bestaan van nature al maar ik vind het wel attent dat zij het in artikelen hebben opgeschreven zodat ik die zo makkelijk aan Steks kan delen.
Nee er staat slechts beschreven dat ik dat recht heb.
Zijn er dan ook zaken waar jij en ik van nature recht op hebben die nog niet ergens beschreven staan?De rechten bestaan van nature al maar ik vind het wel attent dat zij het in artikelen hebben opgeschreven zodat ik die zo makkelijk aan Steks kan delen.
Nee er staat slechts beschreven dat ik dat recht heb.
Nog even een praktische vraag hierover, als dit een recht is, kunnen we dan belastinggeld inzetten om de de veerdienst van Artsen Zonder Grenzen toegankelijker te maken voor Afrikanen die de mensensmokkelaars niet kunnen betalen? Zij hebben immers het recht om hier te zijn!De vrijheid om te reizen staat in artikel 13 beschreven in de Universele verklaring van de rechten van de mens die op 10 december 1948 werd aangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.
Binnen de grenzen van elke Staat staat er. Afrikanen hebben dus niet het recht om hier te zijn.Nog even een praktische vraag hierover, als dit een recht is, kunnen we dan belastinggeld inzetten om de de veerdienst van Artsen Zonder Grenzen toegankelijker te maken voor Afrikanen die de mensensmokkelaars niet kunnen betalen? Zij hebben immers het recht om hier te zijn!
Als @chrisk deze sprookjes wil gebruiken om naar Australië te kunnen reizen zonder enige voorwaarde, wat is dan nog het verschil?
Ja maar hij wilt op vakantie en neemt geld mee. Die Afrikanen komen niet op vakantie en nemen slechts ellende mee.Als @chrisk deze sprookjes wil gebruiken om naar Australië te kunnen reizen zonder enige voorwaarde, wat is dan nog het verschil?
Moeten we net als Ecuador een ministerie van Migratie en Mobiliteit oprichten om dat te fasciliteren?
Maximale vrijheid was het credo, toch?
Hoe durf je hun grondrechten in te perken.Ja maar hij wilt op vakantie en neemt geld mee. Die Afrikanen komen niet op vakantie en nemen slechts ellende mee.
Je vergelijking klopt niet.