- Waardering
- 1.437
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx mike jij ook!
Nice 1ste plaats, je ging echt als een trein op die conan.
Gefeliciteerd man!
En 3,75 rondje is aardig wat haha.

Gefeliciteerd man!
Aan de verwachtingen voldaan zeg maar.![]()
Vandaar richtte ik altijd op een top 5 plaats.
heb HG nog steeds maar 1x gedaan dus zou het niet weten.. ben inmiddels wel een pak sterker geworden dus zou zomaar kunnen dat HG ook erg lekker gaat als ik het vaker doe.nogmaals proficiat cor!
en zeker meedoen met de voorrondes van nederland he!![]()
Kwam er gister wel achter dat er nog flink wat werk aan de winkel is, vooral op snelheid. Kracht was niet zo'n probleem.gewoon meedoen,wat heb je te verliezen?je bent er alleen maar ervaring mee rijkerHmm daar wacht ik nog even mee, minstens tot volgend jaarKwam er gister wel achter dat er nog flink wat werk aan de winkel is, vooral op snelheid. Kracht was niet zo'n probleem.
Conditie was ik ook erg tevreden over, eigenlijk nog nooit medleys/laadraces geoefend maar die gingen conditioneel prima.

gewoon meedoen,wat heb je te verliezen?je bent er alleen maar ervaring mee rijker![]()

zal straks wel ff wat plaatsen van de prijsuitreiking.
jammer dat die laatste niet ging. 
Lijkt me niet onverstandig Cor.Nah, dit jaar ben ik er nog niet klaar voor. Met een log max van 100kg en een stone van 125kg die niet lukt heb je daar nog niets te zoeken naar mijn mening. En als ik zo de gigantische inschrijvingslijst zie van sommige kwalificatiewedstrijden denk ik dat er best wat meer mensen kritisch naar zichzelf mogen zijn![]()
Da bedoel ik.De kwalificatie wedstrijden van Nederland, zitten zo goed als vol.
Daarnaast zal hij dan moeten strijden tegen mannen als Gijs Boeijen, Richard van de Linden, Rick van der Torre etc.
Dat zal toch een flinke kluif worden om van een beginners C wedstrijd meteen naar zo'n hoog niveau te stappen.
ja is waar,gewoon nog een jaartje odd trainen,en hier en daar een lichtere wedstrijd meepakken

Ja waren er geloof ik 22! Erg gevleid dat er zoveel speciaal voor mij dat stuk kwamen reizen want het was toch een rit van een dikke 2 uur heen en 2 uur terug.Je had ook een paar enthousiaste supporters meegenomen zo te horen.
)Dat kan ook m'n tante of zusje zijn geweest... die hebben nogal een luide stem

Haha ja ik ging voor mijn gevoel ook heel erg snel op die onderdelen maar dat viel als ik de tijd hoorde dan toch weer wat tegen. Die 15m runs zijn voor mij ook wat kort, ik heb wat meer tijd nodig om op gang te komenJe bent nog iets langer zelfs dan Jimmy zo te zien.
Als ik je zo die medley zag doen moest ik even denken aan wat ze nog al eens tegen mij zeiden op (parcours)schiet wedstrijden: "het lijkt of je het op je gemakje doet, maar toch ga je bijna net zo snel als de rest"![]()
En er waren een paar gasten gewoon erg snel op de medley en laadrace.UiteraardEn tijdens de prijsuitreiking had je zelfs al de vereiste "lege" blik in je ogen van de echte kampioen!
Mooie start Cor!![]()
thx Hum!