MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Gefeliciteerd man! :thumb:
Aan de verwachtingen voldaan zeg maar. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
gefeliciteerd corpaul! goed gewerkt
thx mike jij ook!
Nice 1ste plaats, je ging echt als een trein op die conan.

Gefeliciteerd man!
En 3,75 rondje is aardig wat haha.

thx, die conan ging idd erg lekker ja :)

Gefeliciteerd man! :thumb:
Aan de verwachtingen voldaan zeg maar. ;)

thx Hummer, ja maar het was zeker niet zo makkelijk als iedereen had verwacht! Ik had zelf al wel verwacht dat er een paar stevige tegenstanders tussen zaten, had alleen verwacht dat het anderen zouden zijn :) Vandaar richtte ik altijd op een top 5 plaats.

Voel me nu al aardig rot trouwens, dat belooft nog wat voor de komende dagen. Hopelijk trekt die arm op tijd bij voor truck pull zaterdag a.s.

superprestatie kerel !:thumbs:
SM ligt je beter dan HG ?

• #1.984
nogmaals proficiat cor!:thumbs:
en zeker meedoen met de voorrondes van nederland he!:cool:

• #1.986
nogmaals proficiat cor!:thumbs:
en zeker meedoen met de voorrondes van nederland he!:cool:

Hmm daar wacht ik nog even mee, minstens tot volgend jaar ;) Kwam er gister wel achter dat er nog flink wat werk aan de winkel is, vooral op snelheid. Kracht was niet zo'n probleem.

Conditie was ik ook erg tevreden over, eigenlijk nog nooit medleys/laadraces geoefend maar die gingen conditioneel prima.

Hmm daar wacht ik nog even mee, minstens tot volgend jaar ;) Kwam er gister wel achter dat er nog flink wat werk aan de winkel is, vooral op snelheid. Kracht was niet zo'n probleem.

Conditie was ik ook erg tevreden over, eigenlijk nog nooit medleys/laadraces geoefend maar die gingen conditioneel prima.
gewoon meedoen,wat heb je te verliezen?je bent er alleen maar ervaring mee rijker;)

• #1.988
gewoon meedoen,wat heb je te verliezen?je bent er alleen maar ervaring mee rijker;)

Nah, dit jaar ben ik er nog niet klaar voor. Met een log max van 100kg en een stone van 125kg die niet lukt heb je daar nog niets te zoeken naar mijn mening. En als ik zo de gigantische inschrijvingslijst zie van sommige kwalificatiewedstrijden denk ik dat er best wat meer mensen kritisch naar zichzelf mogen zijn :)

De kwalificatie wedstrijden van Nederland, zitten zo goed als vol.
Daarnaast zal hij dan moeten strijden tegen mannen als Gijs Boeijen, Richard van de Linden, Rick van der Torre etc.
Dat zal toch een flinke kluif worden om van een beginners C wedstrijd meteen naar zo'n hoog niveau te stappen.

ja is waar,gewoon nog een jaartje odd trainen,en hier en daar een lichtere wedstrijd meepakken

Zeer netjes hoor. Conan's wheel flink mee gelopen:p.

Van harte gefeliciteerd met deze topprestatie!
Echt ongelovelijk in hoe weinig tijd jij zoveel kracht gewonnen hebt,
en je eerste wedstrijd er volledig mee inpakt!

Just got one thing to say:

:bow:
:thumbup:

Heel sterk Corpaul. Je hebt er nog echt voor moeten werken en dan is de overwinning alleen maar mooier.

Wist helemaal niet dat dat jou zusje is, heb haar nog wel duidelijk op film staan. Voor karma plaats ik deze. :D

• #1.994
thx jongens :)

chick ik geloof dat iedereen daar haar op film heeft staan :P zal straks wel ff wat plaatsen van de prijsuitreiking.

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=CPRt2hrYE-Q

http://www.youtube.com/watch?v=SP_GHYNTjMI

http://www.youtube.com/watch?v=e-obPC0n6Ws

http://www.youtube.com/watch?v=GHm0q37upZ4

http://www.youtube.com/watch?v=S43390c1mzg

waar m'n 100kg en 110kg log filmpjes gebleven zijn weet ik niet :(

Nice filmpjes, lekker kontje ook bij die stones. :D

Nah, dit jaar ben ik er nog niet klaar voor. Met een log max van 100kg en een stone van 125kg die niet lukt heb je daar nog niets te zoeken naar mijn mening. En als ik zo de gigantische inschrijvingslijst zie van sommige kwalificatiewedstrijden denk ik dat er best wat meer mensen kritisch naar zichzelf mogen zijn :)
Lijkt me niet onverstandig Cor. :thumb:

De kwalificatie wedstrijden van Nederland, zitten zo goed als vol.
Daarnaast zal hij dan moeten strijden tegen mannen als Gijs Boeijen, Richard van de Linden, Rick van der Torre etc.
Dat zal toch een flinke kluif worden om van een beginners C wedstrijd meteen naar zo'n hoog niveau te stappen.
Da bedoel ik.

ja is waar,gewoon nog een jaartje odd trainen,en hier en daar een lichtere wedstrijd meepakken
:thumb:

Mooie filmpjes Cor.
Jammer van die steen trouwens, maar ik snap dat je er op een gegeven moment helemaal doorheen zat.
Je had ook een paar enthousiaste supporters meegenomen zo te horen.
Ik dacht ook je moeder te herkennen... :D
Je bent nog iets langer zelfs dan Jimmy zo te zien.
Als ik je zo die medley zag doen moest ik even denken aan wat ze nog al eens tegen mij zeiden op (parcours)schiet wedstrijden: "het lijkt of je het op je gemakje doet, maar toch ga je bijna net zo snel als de rest" :D
En tijdens de prijsuitreiking had je zelfs al de vereiste "lege" blik in je ogen van de echte kampioen! :roflol:
Mooie start Cor! :bow:

• #1.998
Je had ook een paar enthousiaste supporters meegenomen zo te horen.
Ja waren er geloof ik 22! Erg gevleid dat er zoveel speciaal voor mij dat stuk kwamen reizen want het was toch een rit van een dikke 2 uur heen en 2 uur terug.

Ze hebben nog een mooi dansje gedaan ook
http://www.youtube.com/watch?v=VoUIucnkQE0

(ik zal jullie de striptease van een van die gasten besparen :roflol:)

Ik dacht ook je moeder te herkennen... :D
Dat kan ook m'n tante of zusje zijn geweest... die hebben nogal een luide stem :D

Je bent nog iets langer zelfs dan Jimmy zo te zien.
Als ik je zo die medley zag doen moest ik even denken aan wat ze nog al eens tegen mij zeiden op (parcours)schiet wedstrijden: "het lijkt of je het op je gemakje doet, maar toch ga je bijna net zo snel als de rest" :D
Haha ja ik ging voor mijn gevoel ook heel erg snel op die onderdelen maar dat viel als ik de tijd hoorde dan toch weer wat tegen. Die 15m runs zijn voor mij ook wat kort, ik heb wat meer tijd nodig om op gang te komen :) En er waren een paar gasten gewoon erg snel op de medley en laadrace.

En tijdens de prijsuitreiking had je zelfs al de vereiste "lege" blik in je ogen van de echte kampioen! :roflol:
Mooie start Cor! :bow:
Uiteraard :cool: thx Hum!

Je ging erg goed cor verdient eerste ;)

Beest! :D

Terug
Naar boven