Fitness Seller

corpaul's trainingslog

aanhechtingen?

Nah zal wel loslopen, moet gewoon ff wat rust hebben denk ik. Wilde er ff wat bloed in pompen om te kijken of dat wat uitmaakt. (maar dat zie ik morgen dus pas :P)
Lol we hebben dus allebei nog last van wat naweeën. Het gaat bij mij wat beter, even aankijken hoe het vrijdag gaat. Dan kunnen we een beslissing nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Lol we hebben dus allebei nog wat naweeën. Het gaat bij mij wat beter, even aankijken hoe het vrijdag gaat. Dan kunnen we een beslissing nemen.

Idd, ik wil graag meedoen maar vind de wedstrijd niet belangrijk genoeg om er iets voor te gaan forceren (no offense). Ik hou je op de hoogte.

Als ik zo lees wat jij beschrijft zijn het je aanhechtingen, is ook niet verwonderlijk na de wedstrijd.

• #2.026
Als ik zo lees wat jij beschrijft zijn het je aanhechtingen, is ook niet verwonderlijk na de wedstrijd.

Voor m'n gevoel zou ik er dan op een andere plek last van moeten hebben, het lijkt echt op het 'midden' van mn bovenarm te zitten.

Idd, ik wil graag meedoen maar vind de wedstrijd niet belangrijk genoeg om er iets voor te gaan forceren (no offense). Ik hou je op de hoogte.
Zo denk ik er ook over. We doen alleen mee als we het idee hebben dat we 100% zijn. Bij twijfel gaat het feest niet door.

Beetje snel ook wel getraind na zondag. Toch wel een aanslag op je lichaam en CNS.
Gewoon lekker vreten en de rest van de week wat rusten, komt helemaal goed dan ;)
(eventueel een dagje of 2, 3 wat ibuprofen oid nemen)

• #2.030
Beetje snel ook wel getraind na zondag. Toch wel een aanslag op je lichaam en CNS.
Gewoon lekker vreten en de rest van de week wat rusten, komt helemaal goed dan ;)
(eventueel een dagje of 2, 3 wat ibuprofen oid nemen)

Was ook om te kijken hoe m'n arm zich hield, geen gekke dingen gedaan. Heb namelijk zaterdag a.s. een vrachtwagentrekwedstrijd met mc.chick samen. Maar dus even kijken of ik daaraan mee doe.

Viel op de meeste punten wel mee hoor, het gaat alleen om bepaalde bewegingen.

• #2.031
M'n arm gaat al wel stukken beter maar is nog niet helemaal 100%. Mark z'n pols ook niet, dus hebben besloten ons terug te trekken voor het vrachtwagentrekken morgen in Rotterdam. Wel jammer want had er wel zin in, maar denk ik wel goed om eens naar m'n lichaam te luisteren.

Verstandige keus Big CP!

Jammer!

Kan gebeuren. Beter een blessure van 2 weken dan een van 6 maand.

Idd jammer maar op dit moment wel het beste lijkt me ook

puike prestatie nog corp bij onze vlaamse/waalse buren
heb je filmpies met veel plezier bekeken
niet allemaal even goed , want de wijn was erg lekker
ik lees dat je niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd gekomen bent

effe rustig doen - bijv 5 x per week 60 min cardio ( doe je toch nog wat ):D

• #2.039
puike prestatie nog corp bij onze vlaamse/waalse buren
heb je filmpies met veel plezier bekeken
niet allemaal even goed , want de wijn was erg lekker
ik lees dat je niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd gekomen bent

thx ove, lekker gezopen dus zo te lezen :D niet helemaal ongeschonden nee, al is het nu wel bijna weg. vandaag pak ik nog even lowerbody op apparaten, en woensdag licht upperbody ... dan zou het wel over moeten zijn.

• #2.040
Arm is bijna goed, om ff zeker te zijn en er geen druk op te zetten nog heb ik vandaag LB op apparaten gedaan. Was best leuk eigenlijk, denk dat ik er eens in de zoveel weken zo'n dag inhou, het is ook wat minder zwaar voor je CNS en mentaal omdat je niet steeds met loodzware compounds bezig bent.

Panatta 45 graden legpress (gewicht = alleen de schijven)
10x40kg
10x80kg
10x120kg
10x160kg
10x200kg
10x240kg
10x260kg
10x260kg
10x260kg
10x260kg
10x260kg
Nooit gedaan dus was ff zoeken hoe zwaar hij moest. Laatste reps van die 260 sets waren best zwaar, m'n buik zit in de weg bij ademen op dit apparaat :)

Panatta Hacksquat (gewicht = alleen de schijven)
10x leeg
10x40kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg
Ook nooit gedaan, aardig zwaar na die legpress.

Lying 1-leg curl (gewicht = alleen de schijven)
10x10kg per been
10x20kg
10x20kg
Ook nooit gedaan, k*tapparaat want pas er net niet goed op en dat zorgt voor een klotegevoel in m'n knie. Doen we niet meer.

Standing calf raise
Bovenin 2 sec vasthouden.
20x70kg
15x80kg
15x90kg
10x100kg
Al een paar maanden niet meer gedaan. Zal ik wel gaan voelen morgen en overmorgen.

Hyperextensions
15xBW
15xBW
15xBW

Leg extension
10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg (full block)
10x80kg
10x80kg

En nu zaten m'n quads wel aardig vol.. met trillende beentjes de trap af, tijd geleden :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven