- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol we hebben dus allebei nog last van wat naweeën. Het gaat bij mij wat beter, even aankijken hoe het vrijdag gaat. Dan kunnen we een beslissing nemen.Nah zal wel loslopen, moet gewoon ff wat rust hebben denk ik. Wilde er ff wat bloed in pompen om te kijken of dat wat uitmaakt. (maar dat zie ik morgen dus pas)
Lol we hebben dus allebei nog wat naweeën. Het gaat bij mij wat beter, even aankijken hoe het vrijdag gaat. Dan kunnen we een beslissing nemen.
Als ik zo lees wat jij beschrijft zijn het je aanhechtingen, is ook niet verwonderlijk na de wedstrijd.
Zo denk ik er ook over. We doen alleen mee als we het idee hebben dat we 100% zijn. Bij twijfel gaat het feest niet door.Idd, ik wil graag meedoen maar vind de wedstrijd niet belangrijk genoeg om er iets voor te gaan forceren (no offense). Ik hou je op de hoogte.
Beetje snel ook wel getraind na zondag. Toch wel een aanslag op je lichaam en CNS.
Gewoon lekker vreten en de rest van de week wat rusten, komt helemaal goed dan
(eventueel een dagje of 2, 3 wat ibuprofen oid nemen)
Kan gebeuren. Beter een blessure van 2 weken dan een van 6 maand.

puike prestatie nog corp bij onze vlaamse/waalse buren
heb je filmpies met veel plezier bekeken
niet allemaal even goed , want de wijn was erg lekker
ik lees dat je niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd gekomen bent
niet helemaal ongeschonden nee, al is het nu wel bijna weg. vandaag pak ik nog even lowerbody op apparaten, en woensdag licht upperbody ... dan zou het wel over moeten zijn.