Fitness Seller

corpaul's trainingslog

We zullen zien volks ik denk dat je nog aardig wat namen vergeet falstyr, inprincipe zou ik geen namen uitsluiten :)

Go Woopy! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.968
Ben eerste geworden op de NCC :D

Mooie dag, mooi weer, veel fans dus erg leuk allemaal. Heb er wel tot het laatst keihard om moeten vechten.

Medley 5x tire (250kg), 15m duckwalk 125kg, 15m farmers 2x75kg
Ging erg slecht vond ik zelf, de tire ging waardeloos. Was best nerveus en tilde meer vanuit m'n armen dan vanuit m'n benen, wiebelde daarna ook alle kanten op. Veel tijd op verloren. Duckwalk ging ook niet best, liet hem 1x vallen omdat ik te hard ging. Gelukkig wat goedgemaakt op de farmers. Uiteindelijk dacht ik 5e op dit onderdeel.

Log
1x90kg
1x100kg
Fx110kg
De 90 ging heel slecht omhoog, ik had m'n biceps verrekt ofzo tijdens die tire, en daar voelde ik heel veel spanning op tijdens het oppakken van die 90kg. Schrok daar erg van waardoor ik hem bijna strikt duwde, kostte hoop kracht. De 100kg vloog omhoog, en ik wist dat Woopy de 105 of 110 ging attempten dus ik ging voor de 110 om 1e te worden. Helaas veel te weinig legdrive gebruikt dus werd niets, uiteindelijk gedeeld 1e op dit onderdeel.

Stond hier gedeeld 1e.

Laadrace
3x75kg fusten, 2 wasmachines van 50kg over 8m en laden op 1m30.
Ging voor m'n gevoel erg snel (44 sec dacht ik?) maar waren er nog een paar toch sneller. Geloof dat ik 4e werd op dit onderdeel.

Spencer ging met die looponderdelen echt heel hard, knap van hem. Hij stond hier 1e en ik 2e, dus moest knallen op de conan.

Conan wheel, 200kg
Sterk onderdeel van mij en wist dat Spencer na mij zat dus moest zo ver mogelijk. Uiteindelijk 3,75 rondje meegelopen ongeveer. Erg tevreden over.

Ik stond hier eerste en had een half puntje voorsprong op Spencer. Alles kwam dus aan op de stones.

Stones
Spencer had er 4 op gekregen, ik hoopte ze alle 5 te doen.
Eerste 3 ging echt superrap in 1x erop, 4e wat lastiger. 5e (125kg) gelapt en heel hoog gekregen maar zat echt geen beenpower meer in na die conan. Werd dus nog even verdomd spannend wie er nou eerste was geworden.

Maar tijdens de prijsuitreiking die deels door mijn mooie zusje werd gedaan kwam ik erachter dat ik eerste was geworden. Yey :)

Laatst bewerkt:
Netjes gedaan beest!
Zoals verwacht een mooie 1e plaats. :D

geheel verwacht. nette prestatie :D

Proficiat man, je hebt aan de verwachtingen voldaan!

Was leuk om je in actie te zien :D

Knap hoor. Heel goed gedaan.:)

Gefeliciteerd man, aan de verwachtingen voldaan !!

Leuk zusje idd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.977
thx heren :) ik ben bang dat de foto's van mn zusje nu wel zullen gaan circuleren ja dankzij jimmy :P

ben trouwens benieuwd hoe lang ik die biceps nog ga voelen, als ik m'n arm gestrekt optil heb ik nergens last van maar als ik m'n arm buig en dan omhoog doe voel ik een pijnscheut. lekkah!

gefeliciteerd corpaul! goed gewerkt

Nice 1ste plaats, je ging echt als een trein op die conan.

Groeten aan je zus :)

Gefeliciteerd man!
En 3,75 rondje is aardig wat haha.

Terug
Naar boven