Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Sick ****.

Good train!

Dus zolang je de Clean niet goed onder de knie hebt, noem je het maar een reverse curl..? :roflol:
Wel weer behoorlijk sterk maatje. :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
thx mike!

W00t sterke dips.
Wel een mooie training zeg, voor jou zal het vast mwa mwa zijn geweest. :p
thx, zelf ook tevreden hoor. ging lekker. m'n UB gaat veel trager dan m'n LB dus heb er ook andere verwachtingen bij.

thx spencer!

Dus zolang je de Clean niet goed onder de knie hebt, noem je het maar een reverse curl..? :roflol:
Wel weer behoorlijk sterk maatje. :bow:

precies ja :) (zal ze wel nooit onder de knie krijgen vermoed ik!) thx!

lekker die curls cor , en wat zal jij een tricepslijnen krijgen

Had verwacht dat je C&P en MP wel hoger lagen?

reverse curl en push press ?? haha grappig geformuleerd ! wel sterk !

• #2.247
lekker die curls cor , en wat zal jij een tricepslijnen krijgen
hoop het ook!

Had verwacht dat je C&P en MP wel hoger lagen?
dat zeg je volgens mij elke keer als ik MP heb gedaan maar nee, heb een epic gebrek aan press kracht. daarom is m'n bench ook zo k*t (en ik kan niet cleanen). komt wel goed :)

reverse curl en push press ?? haha grappig geformuleerd ! wel sterk !

thx :)

Zal vast te maken hebben met je buffe bouw. :)

• #2.253
o ik dacht dat er weer een minotje aan kwam :)

Oh haha had ik ff niet door. Maar ehmm MP wist ik eigenlijk wel, ben niet echt scherp nog.
Maar omdat je log sterker is dan C&P en bij mij andersom, daarom :p

• #2.257
Oh haha had ik ff niet door. Maar ehmm MP wist ik eigenlijk wel, ben niet echt scherp nog.
Maar omdat je log sterker is dan C&P en bij mij andersom, daarom :p

Lekker in je examentijd!

??? cleanen van een log is veel makkelijker dan een barbell (afgezien van continental clean natuurlijk). die push was wel gelukt

Mentale verschil kan ook invloed hebben. Je denkt er niet zo bij na maar eenmaal met de log in je handen kan je gauw falen met de gedachte dat het verkeerd kan gaan. De een heeft daar minder moeite mee als de ander. Bij een barbell is dat nauwelijks of helemaal niet. Dus ik denk dat dat het verschil uitmaakt.

Voor CP: Clean zal denk ik de reden zijn. Bij de log kost het je geen kracht, bij een barbell best wel. En zeker gezien je er een reversed curl van maakt haal je niet veel uit je benen en kost het je onnodig veel kracht.

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde de press ja, en ben aankomende 3 dagen vrij :D Dus kan relaxed aan wiskunde werken voor volgende week en geschiedenis aanstaande vrijdag, maar dat is easy.

• #2.260
ik denk dat m'n log press wat hoger ligt dan m'n PP, ik heb moeite met het laagste deel van de press en bij de log begin je wat hoger

Terug
Naar boven