- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
haha, ja ik denk dat ik het WR 5m sprint in de gewichtsklasse 150+kg wel op mn naam kan zetten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

toch alles even lekker los gegooid.
PS: ik wil weer voor gaan lopen op de deadlift![]()

Met planken en tjinnen zitten we mooi op niveau van elkaar Cor!![]()

Hmmm... ik lig te trillen en te beven als een jong meisje dat d'r eerste gang bang gaat meemaken...dan ben ik in goed gezelschap
al mogen die planks wel wat langer, maar ze deden gisteren pijn aan die volle schouders![]()

Nog steeds helemaal gaar van zondag. Ff snel thuis getraind.
mij ook, al vermoed ik dat het anderhalve krat pils dat ik maandag heb gedronken roet in het herstel heeft gegooid

tot op zekere hoogte jaDat is een slap excuus, bier is goed voor het herstel. Dat weet toch iedereen....

I know, waar dacht je dat ik al die kwaliteitsmassa vandaan heb gehaaldonzin, alcohol versnelt herstel, zorgt voor krachtgains en brutale muscle mass aanmaak
alsjeblieftZou ik dan op den duur toch ook kwaliteitsmassa hebben..?
Ik dacht eigenlijk dat ik gewoon vet was, maar jij zet alles nu in een heel ander daglicht cor.
Bedankt!![]()

Wel duidelijk verschil in snelheid met bijv. een 5x140kg.
(10x, 5x, 5x, 6x, 4x, 10x met steeds 10-20 sec rust ertussen)
Grappig om eens te doen als afwisseling, die legpress van ons is zo zwaar om uit te pakken dat je dat het liefst wil vermijden maar op een gegeven moment weet je niet meer waar je het moet zoeken van de verzuring. Ander keertje de 'echte' centuries proberen, met elke set aan elke kant een plate erbij en 10 reps verhogen. Normaal moet je met die centuries ook nog terug afbouwen dacht ik![]()

(en ze dan als eerste oefening pakken)

lekkere training, toch bruut om nog 40 hh eruit te persen na wat je allemaal al hebt gedaan.
Power reverse curls!
Wel mooie gewichten natuurlijk!
En ik schrok even want ik zag "Speed bench" staan, en verzuimde even verder te lezen en gelijk naar de gewichten te kijken!
Toen ik 140kg zag staan was ik al bijna op het net aan het zoeken bij www.biljartkeu.nl...
Gelukkig waren het Squats.
Goed bezig man!
Speed deadlifts waren ook nogal behoorlijk imo.
En dan nog even die monsterlijke centuries gedaan ook man!
Waar je dan nog de puf vadaan haalt om hyperextensions en leg extensions te doen is beyond me, maar goed...![]()