AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Verrekte sterk weer maat! :bow:
Die cleans is een kwestie van techniek, voor power curls zijn ze best sterk! ;)
Ik zal er zijn, over 5 jaar. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Verrekte sterk weer maat! :bow:
Die cleans is een kwestie van techniek, voor power curls zijn ze best sterk! ;)
Ik zal er zijn, over 5 jaar. :D

thx, cleans komen idd wel.. boeit me eigenlijk niet zo heel erg want indien nodig kan ik continental style heel wat meer cleanen volgens mij :P

• #2.884
jep zo!

Lijkt me best pijnlijk eigenlijk. Heb je wel eens CC gedaan?

• #2.886
Ik denk dat er geen axle dik genoeg is om die 202,5kg geen pijn te laten doen. ;)

Haha ik vond het echt een bruut filmpje zocht gewoon een excuus om hem ergens nog eens te posten.

• #2.889
i.v.m. met je overige lifts gezien zal het inderdaad wel een techniek issue zijn die cleans... of het heeft ook te maken met die lack of explosiviteit... misschien eens wat hoger volume draaien, 6-8 singles of 4-8 doubles/triples en daarbij echt focussen op techniek... dan komt die shit goed...

bruut filmpje trouwens enne nobel streven. maar vergeet niet... er zijn er steeds meer die er 100% voor willen gaan, die top 3 gaat je echt bloed, zweet en tranen kosten :D

matthieu, wesley, kelvin etc... die staan allemaal klaar om de komende jaren te strijden voor die finale wedstrijd :fire:

• #2.891
i.v.m. met je overige lifts gezien zal het inderdaad wel een techniek issue zijn die cleans... of het heeft ook te maken met die lack of explosiviteit... misschien eens wat hoger volume draaien, 6-8 singles of 4-8 doubles/triples en daarbij echt focussen op techniek... dan komt die shit goed...
I know, is gebrek aan explosiviteit + techniek. Zal idd eens wat meer kleine sets gaan draaien, thx.

bruut filmpje trouwens enne nobel streven. maar vergeet niet... er zijn er steeds meer die er 100% voor willen gaan, die top 3 gaat je echt bloed, zweet en tranen kosten :D

matthieu, wesley, kelvin etc... die staan allemaal klaar om de komende jaren te strijden voor die finale wedstrijd :fire:

I know maar jullie gaan nog mooie dingen van me zien :fire:

Ik zie als je squat al hele mooie dingen, zoals jij bukt... Hmmmm Mish heeft er gewoon dromen van :D
Ben je er morgen? Of woensdag?

• #2.893
lekkere training, en paused squats lijken me heavy ! ben benieuwd wat het voor je gaat doen ! En kom over 5 jaar wel naar je kijken bij sterkste man van Nederland :D

• #2.895
12 mins roeien
25 mins fietsen
allebei op flink tempo

zweten als een mofo!

lekker gezweet man :thumbup:

Waaaatt ben je gewoon toch nog gegaan :( Al was ik er al om 12u ;)

Aaaaahhh das lekker!

Terug
Naar boven