- Waardering
- 1.506
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verrekte sterk weer maat!
Die cleans is een kwestie van techniek, voor power curls zijn ze best sterk!
Ik zal er zijn, over 5 jaar.![]()

?
.Lijkt me best pijnlijk eigenlijk. Heb je wel eens CC gedaan?
Ik denk dat er geen axle dik genoeg is om die 202,5kg geen pijn te laten doen.![]()

I know, is gebrek aan explosiviteit + techniek. Zal idd eens wat meer kleine sets gaan draaien, thx.i.v.m. met je overige lifts gezien zal het inderdaad wel een techniek issue zijn die cleans... of het heeft ook te maken met die lack of explosiviteit... misschien eens wat hoger volume draaien, 6-8 singles of 4-8 doubles/triples en daarbij echt focussen op techniek... dan komt die shit goed...
bruut filmpje trouwens enne nobel streven. maar vergeet niet... er zijn er steeds meer die er 100% voor willen gaan, die top 3 gaat je echt bloed, zweet en tranen kosten
matthieu, wesley, kelvin etc... die staan allemaal klaar om de komende jaren te strijden voor die finale wedstrijd![]()

Ik zie als je squat al hele mooie dingen, zoals jij bukt... Hmmmm Mish heeft er gewoon dromen van
Ben je er morgen? Of woensdag?
ik kan het me voorstellen! morgen waarsch niet, misschien woensdag. werk is druk 
Waaaatt ben je gewoon toch nog gegaanAl was ik er al om 12u
![]()