AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Ja... Dit was echt dramatisch...
CP we doen alsof we nooit daar zijn geweest vandaag :D

... *snik* *snik*

Dank je voor het heerlijke aai'tje! :kus:
En toch gepompt zijn is prima!

Heb net ff de helft van je log doorgestruind. Respect voor hoe gemotiveerd jij bent (dat is ook wel te zien aan je resultaten).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.949
Pff teringzooi zeg, gister weer gestapt en vandaag met megakater op een bordje havermout de gym in. Zat er he-le-maal doorheen na de DB swings :roflol:

Deadlift
6x100kg
5x140kg
3x180kg
4x220kg VPR
3x220kg
3x220kg
Heb geloof ik 2 maanden niet zwaar gedeadlift (op de maxpoging bij G na) dus wel tevreden. Nu m'n squat op reps goed bijgetrokken is ga ik wat aandacht besteden aan m'n DL reps.

1-arm DB press
5x34kg L+R
5x40kg L+R
3x50kg L
Fx60kg L
Fx60kg L
Durfde er niet echt onder te springen omdat ik hem niet kan laten pleuren in de gym. Gister ook triceps gedaan dus het doordrukken ging niet echt lekker :P

DB crucifix hold
2x12kg
2x12kg
2x12kg
Steeds rond de 20 sec. Wat een k*tonderdeel zeg.

DB swings
10x24kg L+R
10x30kg L+R
10x30kg L+R
Hoho dit is een glutekiller! Houden we erin.

Nu ff leeg voor me uit staren op de bank, morgen geen RPB helaas. Maandag ff een midweekje weg (zuipen in de Ardennen).

hahahah lekker zijn die trainingen he:D:D

het mooie aan trainen met een kater vind ik altijd wel dat de kater na het trainen vervaagd, en plaatsmaakt voor moeheid!

• #2.951
hahahah lekker zijn die trainingen he:D:D

het mooie aan trainen met een kater vind ik altijd wel dat de kater na het trainen vervaagd, en plaatsmaakt voor moeheid!

haha ja dat wel idd, maar die kater heb ik sowieso nooit zo lang last van... maar was net wel ff helemaal stuk na die swings, kwamen ook mensen op me af om te vragen of het wel goed ging met me :roflol:

en vanavond weer aangezien ik niet naar RPB kan morgen :thumbs:

Gewoon eronder duiken als je failt vang je de Dumbbell 99 van de 100 keren op.
Lekkere VPR op de DL, waren de swings per arm?
Helaas dat je niet morgen kan knallen, maar veel plezier in Ardenne alvast.

• #2.953
lol heb je gister in mijn log gekeken ofzo met die db swings :D

Ik doe ze met Kettlebell maar het is wel conditioneel zeer zwaar als je hoog in reps gaat. Voelt wel slopend aan.

lekker deadlift VPR met 220 !!

VPR? Violent Piggy Rape?

Terug
Naar boven