Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doel dan meer op de wedstrijd in Brielle. Die medley zal flink wat van je vergen.
Ik verwacht dan ook een top3 plek op dat event van jou, niets minder.![]()
Lekker veel reppies
Feit dat je nu groeit ligt gewoon dat je je lichaam de kans geeft om te herstellenDaarom
wordt er bv voor een bb wedstrijd ook vaak een week tevoren niet meer getraind ...
Kinda makes you wonder dat we misschien allemaal wel wat overtraind zijn![]()

Lekker bezig geweest in de bedrijfsgym Cor.
Wat een luxe man.
Jammer dat de dumbbells maar tot 20kg gaan.
Daar moet je nog even wat aan doen natuurlijk.![]()
en heb al gezeurd dat er e.e.a. bij moet komen maar kom daar zo weinig dat ik niet echt recht van spreken heb... en aangezien je daar al insane sterk bent als je meer dan 1 blokje gebruikt bij een apparaat zal ik wel de enige zijn die erom zeurt 
m'n squat reps worden ook lekker zo. Na de 8e rep even 2x ademgehaald en verder alles doorgeknald.thx
Nais racks. Ik doe deze wel met een riem maar heb een probleem dat mijn taille te dun is geworden en ik nu heel lastig spanning kan houden. Moet echt een gaatje bijmaken.

lekker geknald idd, sterke rackpulls en die 15x140 is ook niet mis !!!
Oef krachtig die rackpulls!
En je conditie is ook niet erg verkeerd met 15 x 140!
15 reps squatten met big weights ... damn kerel !
die DB swings = zoiets als kettlebell swings?
op naar de 15x200. en jep precies zo, DB in 1 hand en vanuit je glutes naar voren gooienNiet normaal man je stats! Ik pas morgen in mijn jurk en jij knalt eruit!!![]()
mooi want dan hoef ik m'n benen niet te scherenthx!