Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Haha dubbel liggen hier :roflol: Lekkere training Cor.

Waars squatte je gewoon langzaam omdat je rustig wilde training voor brielle:P. Iig als ik denk dat ik deload word ik ook traag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.104
Waars squatte je gewoon langzaam omdat je rustig wilde training voor brielle:P. Iig als ik denk dat ik deload word ik ook traag.

zou best kunnen man, ik merk ook dat ik ineens heel futloos aan het trainen ben dan :) ach we zien het na Brielle wel. op naar de 15x15x150kg

• #3.105
Vandaag sterkste man van Brielle gedraaid, ging erg lekker. Alles klopte vandaag. Helaas in chopperbob m'n meerdere moeten erkennen maar als 2e geeindigd. Maarja achter bob is natuurlijk geen schande.

Houten log op reps (80kg in 75sec)
11 reps
2 meer dan in training dus tevreden. Eerste reps gingen lekker snel de lucht in, vergat alleen ff adem te halen. Gedeelde 2e plaats op dit onderdeel.

Yoke 280kg over 25m
13 sec nog wat
BAM was een sprintje, 1e plek op dit onderdeel.

Medley 20m duckwalk 125kg, sleddrag 250kg, stone carry 80kg
1.15 min nog wat
:roflol: onvoorstelbaar wat was dit zwaar zeg.
Duckwalk en sled gingen vrij snel, en toen ik de stone op wilde pakken pleurde ik meteen voorover omdat m'n quads helemaal volzaten. Paar keer de steen moeten laten vallen, maar uiteindelijk 3e tijd dacht ik. Nog nooit zo lightheaded geweest als hierna :roflol:

Farmer holds 100kg elke hand
1.03min
PR van training was 29sec ofzo dus erg tevreden. Had maar ff mn zonnebril opgezet want trok het felle licht niet aangezien ik nog steeds kapot was van de medley :roflol: 3e plek op dit onderdeel, en stond 2e op 1 punt van chopper en op 8 punten voorsprong dacht ik van de nr 3.

Stone 105kg op reps over yoke 1m30 in 90 secs
9 reps
Op zich tevreden, zeker aangezien het het laatste onderdeel was en m'n poten helemaal vol zaten. Weet niet hoeveelste ik op dit onderdeel was maar genoeg voor een 2e plaats :)

Was een erg leuke dag, met voornamelijk goed weer. Goed georganiseerd ook want alles liep lekker door en alles was duidelijk.

Thx organisatie en deelnemers, en natuurlijk de sponsors voor het mooie supplementenpakket :)

Goed gedaan! Achter Niels eindigen is idd geen schande!

het is alleen niet zo prettig als hij weer eens 1 van zen broek-vol-poep acties heeft

mooie wedstrijd gedraaid corrie!

Je conditie moet je wel aan werken man, die medley was slecht!
:D

Voor deze medley was iedereen zen conditie slecht !

goed gedaan sterke man
rust heeft idd nut gehad bij je

• #3.116
Je conditie moet je wel aan werken man, die medley was slecht!
:D

:fuu:

Voor deze medley was iedereen zen conditie slecht !
het was idd onvoorstelbaar, ik klaagde nog tegen gijs in Baarn dat de medley waarsch te licht was :roflol:

goed gedaan sterke man
rust heeft idd nut gehad bij je

thx! ja, hoezo kuren? zuipen en flink paffen :D

snelle kuur dan geweest:D

Gefeliciteerd met je 2e plek!
:thumbs: :clap: :banana:

Terug
Naar boven