XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Congrats bro' ! :thumbs:

Aardige doelen heb je nog voor die 4 maanden dat het jaar nog lang is :D Ik ben benieuwd.

Enneuh, alleen BB'ers meten hun armen kerel :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Congrats bro' ! :thumbs:

Aardige doelen heb je nog voor die 4 maanden dat het jaar nog lang is :D Ik ben benieuwd.

Enneuh, alleen BB'ers meten hun armen kerel :p

thx rob!

haha ja wordt pittig maar moet kunnen
zeker bench denk ik dat ik nog even heel hard kan gaan

en ik ben stiekem ook een BBer, heb je mn shape niet gezien soms!

Mooie filmpjes. Je bent idd een stuk strakker geworden. Baard+zonnebril staat ook goed:D

zal nog lastig worden corpaul 40kg erbij in een paar maanden.
veel succes

• #3.146
  • #3.150
Hoe heb je dat eigenlijk zo snel voor elkaar gekregen om zo'n mooi lichaam te krijgen.
Deel je geheim met "ons" (onwetenden) please...

stoppen met clean eten, flink zuipen, veel stappen, en flink junken (true story) :D

oja en volgens mij werkt hoog volume + intensiteit in mn trainingen ook wel goed.

stoppen met clean eten, flink zuipen, veel stappen, en flink junken (true story) :D

oja en volgens mij werkt hoog volume + intensiteit in mn trainingen ook wel goed.
Ik zet mijn geld dan maar op de tweede regel van je uitleg, die eerste heeft bij mij nooit het gewenste effect gehad... ;)

• #3.152
Ik zet mijn geld dan maar op de tweede regel van je uitleg, die eerste heeft bij mij nooit het gewenste effect gehad... ;)

nou het is maf, want zit ook een aantal weken tussen dat ik maar 1 of 2x getraind heb... ik moet ook eerlijk zeggen dat mn taille niet kleiner geworden is maar m'n schouders en borst voller waardoor het beter oogt :D

hey CP!! nog gefeliciteerd!!:hornyna:

mijn moeder was zeer zwaar ongesteld, dus we konde niet komen kijken....:(
ik moest helpen dweilen...:o

• #3.154
Je ging lekker man zaterdag, gefeliciteerd nog, mooi resultaat!

Veel smallbanken zal je OH alleen maar goed gaan doen.

Terug
Naar boven