- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Congrats bro' !
Aardige doelen heb je nog voor die 4 maanden dat het jaar nog lang isIk ben benieuwd.
Enneuh, alleen BB'ers meten hun armen kerel![]()
en ik ben stiekem ook een BBer, heb je mn shape niet gezien soms!

thx!Mooie filmpjes. Je bent idd een stuk strakker geworden. Baard+zonnebril staat ook goed![]()

thx mike, elke maand 10kg moet lukken tochzal nog lastig worden corpaul 40kg erbij in een paar maanden.
veel succes

Damn wat ben je toch een sexy geile beer!Trouwens net m'n armen gemeten en die zijn nu koud (wel opgespannen) rechts 48,1cm en links 47,6 cm. Gaat goed richting de 50cm![]()

Hoe heb je dat eigenlijk zo snel voor elkaar gekregen om zo'n mooi lichaam te krijgen.en ik ben stiekem ook een BBer, heb je mn shape niet gezien soms!
Hoe heb je dat eigenlijk zo snel voor elkaar gekregen om zo'n mooi lichaam te krijgen.
Deel je geheim met "ons" (onwetenden) please...

Ik zet mijn geld dan maar op de tweede regel van je uitleg, die eerste heeft bij mij nooit het gewenste effect gehad...stoppen met clean eten, flink zuipen, veel stappen, en flink junken (true story)
oja en volgens mij werkt hoog volume + intensiteit in mn trainingen ook wel goed.

Ik zet mijn geld dan maar op de tweede regel van je uitleg, die eerste heeft bij mij nooit het gewenste effect gehad...![]()

hey CP!! nog gefeliciteerd!!
mijn moeder was zeer zwaar ongesteld, dus we konde niet komen kijken....
ik moest helpen dweilen...![]()
thx skinnie! jammer ik denk dat ik eerste was geworden als ze er wel was geweest

denk het ook wel, ze had der push up BH aangetrokken voor je![]()

hey CP!! nog gefeliciteerd!!
mijn moeder was zeer zwaar ongesteld, dus we konde niet komen kijken....
ik moest helpen dweilen...![]()

Je ging lekker man zaterdag, gefeliciteerd nog, mooi resultaat!