Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Mooi nieuws man! Dat wordt echt loeihard pompen ;)

goed nieuws cor
en idd het zwaarste zal zijn , je zelf inhouden
go big boy

Awesome news!! CP is back in business! rustig aan doen! gwn verkort 3x3 met lage 1rm??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.625
Mooi nieuws man! Dat wordt echt loeihard pompen ;)

goed nieuws cor
en idd het zwaarste zal zijn , je zelf inhouden
go big boy

Awesome news!! CP is back in business! rustig aan doen! gwn verkort 3x3 met lage 1rm??

thx gasten.

nee geen 3x3 nog, dan zit ik nml vast aan een schema en moet het per training bekijken.

• #3.626
50 mins gefietst, Viking Power gekeken. leuke trainingsvid

Bij jou moeten de kilo's er toch wel afvliegen!
Of je bent het bewijs dat die k_tcardio toch niet zo goed werkt als ze ons willen doen denken... ;)

• #3.628
Of je bent het bewijs dat die k_tcardio toch niet zo goed werkt als ze ons willen doen denken... ;)

:dunno: ik word alleen maar zwaarder
wel het idee dat m'n spiegelbeeld wat droger begint te worden... zal het weer eens laten meten

nice cardio!

Misschien ligt het aan de hoeveelheid bier hij wegzuipt in het weekend, of drink je braaf niets, paultje? :P:P

• #3.631
Misschien ligt het aan de hoeveelheid bier hij wegzuipt in het weekend, of drink je braaf niets, paultje? :P:P

stuk minder dan eerst :)
verandert ook wel iets hoor, vergeleken met toen ik net begon is het verschil behoorlijk. het gaat alleen niet zo snel maar dat is ook aan mezelf te danken. vind het wel prima zoals het nu gaat eigenlijk.

• #3.632
Best lekker getraind eigenlijk, zeker naar omstandigheden.

Incline benchpress
12x bar
12x40kg
12x50kg
12x60kg
9x60kg
6x60kg

Benchpress
12x40kg
12x50kg
12x60kg
10x65kg
8x65kg
Tja reppen heb ik al helemaal nooit gekund op (incline) BP :roflol: Ach we gaan weer de goede kant op.

Incline flys
12x10kg
12x10kg
12x12kg

Crucifix flys
3x8x6kg + 8 sec vasthouden
Geinspireerd door viking power... schouder helemaal gaar hierna. (Idee is dus rechtop gaan zitten, dan flys vanaf je schouders doen, na 8 reps 8 sec de crucifix vasthouden en dan meteen verder)

Triceps pushdown touwtje
20x25kg
20x30kg
20x30kg
20x30kg

Schouderapparaat
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Cardio
11 mins loopband 6% helling 5km/h, megaspierpijn nog van maandag dus pleurde steeds bijna omver :)

Haha viking power!

And now. Heavy Tire! 500kg!

skinnie Power!

ranzig bb-en 4 the win

Mooi zo Corretje! :thumb:

nice! het gaat de goede kant op!

• #3.639
Terug
Naar boven