XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Cor, ouwe pomper. morgen een vrijkaart om weer echt te gaan buffelen..?

vrijkaart sowieso niet... volgens schema moet ik nu nog 4-6 weken rustig gaan opbouwen, maar het voelt nog steeds niet 100% goed dus ben bang dat er nog iets anders moet gaan gebeuren.

Ach, anders laat je toch eens lekker in je snijden..?
Dat bevalt prima! :rolleyes:
Wel frustrerend als je steeds moet inhouden...

• #3.603
Hier maar eens een kijkje komen nemen. :p Gaat lekker zo te zien.. maar wat een reps zeg. :D

Hoe gaat het voor de rest dan? Vet% al wat gedaald?

Hmm hopen dat je dan weer voorzichtigaan zwaarder mag gaan, dit is natuurlijk ook niet vol te houden.

• #3.607
ik las soms ook wel eens twee weken in dat ik 3 oefeningen voor een spiergroep doe, licht gewicht en dan gewoon 10 setjes van 20 reps maak, puur voor de spierconditie.
Vaak kom je er alleen maar sterker uit.

Zwaar is niet altijd goed.

• #3.609
ik las soms ook wel eens twee weken in dat ik 3 oefeningen voor een spiergroep doe, licht gewicht en dan gewoon 10 setjes van 20 reps maak, puur voor de spierconditie.
Vaak kom je er alleen maar sterker uit.

Zwaar is niet altijd goed.

sure maar ik doe nu al een hele tijd geen lowrep meer en dat gaat er voorlopig niet inzitten ook.

Je bent dadelijk wel natuurlijk een afgetrainde god zo met al die reps!

sterke leg presses man! bodybuilder ish training!

• #3.612
is je tricep/elleboog nu zo ****t dat je niet kan squatten CP?

• #3.614
is je tricep/elleboog nu zo ****t dat je niet kan squatten CP?

op zich niet, maar het probleem is dat *als* de bar een klein beetje verschuift tijdens het squatten er meteen ****ing veel druk op je arm komt en dat mag ik nu ff niet hebben.

heb er dus op zich al zonder probleem 200kg mee gesquat maar het is ook een keer erin geschoten tijdens het uittillen van een yoke van 180kg

• #3.615
Yey, net van fysio gehoord dat ik weer mag squatten, banken en deadliften. Ze raadde zelfs aan om 3x per week FB te trainen om het herstel te versnellen. Komende 6 weken dus 3x pw PL schema, moet laag beginnen (echt laag - 60kg DL enzo :roflol:) en steeds als ik easy 12 reps met het gewicht doe moet ik verhogen en dan 5-12 reps tot ik weer easy 12 reps doe. Gewoon keihard pompen dus nog de komende periode :P (maar mag in elk geval alles weer)

Mag trouwens na de training 24u irritatie voelen in mijn arm, als het langer duurt dan dat moest ik een stap terug doen.

mooi zo
knallen geblazen dus

Yey, net van fysio gehoord dat ik weer mag squatten, banken en deadliften. Ze raadde zelfs aan om 3x per week FB te trainen om het herstel te versnellen. Komende 6 weken dus 3x pw PL schema, moet laag beginnen (echt laag - 60kg DL enzo :roflol:) en steeds als ik easy 12 reps met het gewicht doe moet ik verhogen en dan 5-12 reps tot ik weer easy 12 reps doe. Gewoon keihard pompen dus nog de komende periode :P (maar mag in elk geval alles weer)

Mag trouwens na de training 24u irritatie voelen in mijn arm, als het langer duurt dan dat moest ik een stap terug doen.

Ben eens benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden ... zo jezelf wat inhouden :p

Terug
Naar boven