XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.721
Succes man! :thumb:
Voor een powerlifter is het een goed idee om dit eens te proberen.
Hoe ga je dat doen met je STM toestanden?

ligt in de winter toch ff stil, dus dan kan ik wel een week of 8 hiermee aan de gang. m'n doel was om bench en deadlift omhoog te krijgen dus dan is dit ideaal.
+ alles is zonder belt en zonder straps dus genoeg voordeel voor strongman uiteindelijk :)

Goed plan.
Alleen denk ik dat zo'n jonge vent als jij meer heeft aan een Westside schema. :D
Dit is heel veel herhalingen met heel weinig gewicht steeds.
Pas de laatste 4 weken ga je er af en toe echt tegenaan.
Je hebt nog tijd om "Dave Tate's 6 weeks Bench Press cure" programma op te pakken natuurlijk! :thumb:

• #3.723
is dit ook hoor, eerste 4 weken is volume fase, laatste 4 weken intensiteit

zie PDF

Bijlagen

Ik heb het programma de afgelopen tijd goed leren kennen.
De laatste 4 weken heb je 1x/week een zware dag met 80/85/90/95%
Bij Westside heb je dat vanaf de eerste week al.
Jouw herstel is toch goed!
Ik zou er eens naar kijken als ik jou was, maar je weet het zelf het beste natuurlijk! ;)

• #3.725
zie dat ik m'n schema al in de soep gegooid heb trouwens want moest 134 squatten en 6 sets benchen :fuu: :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Ik heb het programma de afgelopen tijd goed leren kennen.
De laatste 4 weken heb je 1x/week een zware dag met 80/85/90/95%
Bij Westside heb je dat vanaf de eerste week al.
Jouw herstel is toch goed!
Ik zou er eens naar kijken als ik jou was, maar je weet het zelf het beste natuurlijk! ;)

true maar vergeet niet dat ik nog 4 weken van de fysio 5-12 reps moet doen he, daarom is dit wel ff ideaal

Ik ben heel benieuwd hoe het je zal bevallen.
Ik zat er zelf ook over te denken, als ik straks weer op het gemakje mag beginnnen.

• #3.727
Ik ben heel benieuwd hoe het je zal bevallen.
Ik zat er zelf ook over te denken, als ik straks weer op het gemakje mag beginnnen.

denk dat het voor jou ook prima geschikt is man!

vandaag 55 mins hometrainer, nieuwe tv-serie begonnen dus kan weer ff vooruit :P

Dat programma ziet er wel nice uit! Meestal ben ik niet zo verzot op schema's als ik ze zo zie, maar dit lijkt me wel pittig.

• #3.729
Dat programma ziet er wel nice uit! Meestal ben ik niet zo verzot op schema's als ik ze zo zie, maar dit lijkt me wel pittig.

heb hetzelfde, maar dit is wel ff lekker makkelijk :P niet nadenken, niet te laag in reps (moet nog maandje wachten) dus ben benieuwd. ben sowieso van plan er een ijzersterke core aan over te houden

netjes man, welk programma als ik vragen mag?

sry, i meant tv show lol

je hebt een nieuwe uitdaging zie ik
pittig cor

• #3.735
Zo, gewoon in kleine anderhalf uur klaar deze keer zonder al dat geouwehoer en gek*t met gear :P Kan me idd wel voorstellen dat dit een pittig schema gaat worden met dat 3x per week volume pakken.

Squat
12x bar
12x70kg
8x110kg
5x136kg
5x136kg
5x136kg
5x136kg
5x136kg

Benchpress (paused)
12x bar
12x40kg
6x60kg
6x67kg wide
6x67kg medium
6x67kg close
6x67kg wide
6x67kg medium
6x67kg close
6x67kg wide
6x67kg medium

Deadlift
10x120kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
Alles hookgrip gepakt voor de eerste keer. Nu doen m'n duimen pijn :mad:

mooie volume
cor de repking - goed gedaan -

ga zo door

hehe dit keer maar 5 sets squats en DL
ik doe morgen ook maar 5 denk ik haha

• #3.738
ja ik heb begrepen dat dat zo moest.. op 1 dag je BE, SQ of DL op 8 sets en de andere dagen BE op 6 en SQ en DL op 5 sets

waar vind je die informatie dan?

op de 3 x 3 pagina staat ook gewoon 5 tot 8 of 6 tot 8 sets, en bij het excel bestandje ook.

• #3.740
Terug
Naar boven