AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.881
groot gelijk. enige wat telt is de power :D

• #3.884
ik ben nog aan het twijfelen want het komt totaal niet uit met m'n schema (heb dan pas 1 week zware reps gemaakt)

Gewoon gezellig mee doen joh. Ik doe geen aparte voorbereiding en train lekker zoals gewoonlijk t/m dinsdag voor de wedstrijd. Dit soort wedstrijden zijn er niet echt om te winnen maar meer voor de ervaring :)

Hahahaha :p

• #3.889
:roflol:
heb die dag ook een paper deadline dus moet ff kijken of het allemaal lukt.

• #3.890
vanochtend voor het eerst in maanden onder de 150kg.. reden = voedselvergiftiging ofzo helaas :P dus komende dagen waarsch geen train

**** man, voedselvergiftiging moet je wel serieus nemen. Als het ernstiger word direct naar je huisarts!

Beterschap, ouwe leegloper!

het zit je even niet meer mee ... get well soon bro'

• #3.895
Nja als je schema wegens ziekte toch al ****ed is kun je net zo goed meedoen 12 december:p.

• #3.897
het zit je even niet meer mee ... get well soon bro'

nee man... volgens mij komt het door dat PL-schema + te weinig eten = kloteweerstand... en omdat ik regelmatig op conferenties zit de laatste tijd is dat ff funest (= in een zaal met veel mensen dus 1 grote bacteriebende)

mooi klote voor je.... maar hiero! hoppa!! :hornyna: om je op te beuren!

thx skinnie! nu voel ik me tenminste ziek en vies!

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Nja als je schema wegens ziekte toch al ****ed is kun je net zo goed meedoen 12 december:p.

hehe ja maar dan heb ik nog steeds geen zware reps gedaan :P + die paper deadline wordt nu ook krapper :(

Ziek zijn is voor mietjes, echte kerels zijn geblesseerd! :D
Beterschap man.

nee man... volgens mij komt het door dat PL-schema + te weinig eten = kloteweerstand... en omdat ik regelmatig op conferenties zit de laatste tijd is dat ff funest (= in een zaal met veel mensen dus 1 grote bacteriebende)
Ga eens eten jij smerige ecto!

• #3.900
Training met veel te veel luie mensen @ Simson, zelf wel lekker doorgetraind.

Highbar squat
10x bar
8x60kg
5x100kg
3x120kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
5x150kg
Voor het eerst oly shoes, was ff wennen... evenwicht is wat anders en zak volgens mij net wat dieper. Squats werden er iig niet lichter op :P Verder hoorde ik van omstanders dat de speed nog prima was terwijl ze voor m'n gevoel allemaal retetraag gingen dus :thumbs:

Paused benchpress
10x40kg
6x60kg
6x75kg wide
6x75kg medium
6x75kg close
6x75kg wide
6x75kg medium
6x75kg close

Deadlift
5x90kg
5x140kg
5x175kg
5x175kg
5x175kg
5x175kg
5x175kg
Easy maar had er echt geen zin meer in eigenlijk :P

Vrijdag laatste volume training waarsch!

Terug
Naar boven