MuscleMeat

corpaul's trainingslog

ik ken wel een goede schop gebruiken!

goeie deadlift paultje
de uitvoering was volgens mij nog niet helemaal.....?
maar het gewicht was van de grond
very nice

• Topic Starter Topic Starter
thx, uitvoering is nooit 100% bij een 1rm ;)

dat komt vanzelf
de kracht is er

denk dat m'n 1rm er altijd zo uit blijven zien, als je niet hoeft te hitchen kun je volgens mij nog zwaarder (en is het dus geen 1rm :P)

dan ben ik bang dat ik ook in het bezit ben van een sissy-1rm:D

idd :)

Ik heb nooit een probleem met het laatste stuk alleen met de lockout heb nog nooit hoeven hitchen :). DL lockouts sta ik al op 3x1x180kg en DL hopelijk 160 nu xD wat een verschil

Squat max dagje vandaag, kostte wat moeite om mezelf naar de gym te slepen maar ging uiteindelijk wel weer lekker. Had vandaag een spotter (thx Animallegs, en Mishale voor het filmen ;) ), vind ik toch wel erg prettig ondanks de safety bars (die zijn voor mij net te hoog of net te laag).

Squat
10x60kg
8x100kg
4x120kg
2x130kg
2x140kg
2x150kg (filmpje)
2x160kg fail zag op filmpje dat de eerste niet goed was kwa diepte, 2e werd ik klein beetje geholpen door de spotter.
1x170kg fail ook klein beetje hulp van spotter, diepte volgens mij wel goed, filmpje ook
Dacht dat m'n 1RM rond de 140kg lag dus wel tevreden. Wil eigenlijk nog wat dieper zakken, maar deze waren in elk geval al een heel stuk dieper dan m'n vorige pogingen.

Stiff-legged deadlift
8x100kg
8x140kg
6x160kg
6x160kg
Ging prima dit.

Hyperextension
15x BW
10x BW+10kg
10x BW+10kg

Grip training
Wilde eigenlijk wrist roller doen maar die was gejat :mad:
nu maar 3x 60kg DBs in elke hand gehouden, elke keer rond de 20sec.

Cardio
HIIT crosstrainer, 6x 60/30secs

2x150kg:

http://www.youtube.com/watch?v=Q-MBi7orDUI

1x170kg fail:

http://www.youtube.com/watch?v=PdxB61ib2pc

Netjes ;)

netjes. dikke squats
maar bij die 170. had je die niet zelf gekunt? de spotter hielp al vlug mee lijkt wel. voordat je echt vast zat

Sterke training hoor! :bow:
Sterke SLDL.

danku danku :) mike ik zakte iets in is alleen niet op filmpje te zien geloof ik

hummer wat vind jij van deze diepte? hoor weer van allerlei kanten dat ik nog 20cm dieper moet :D

Netjes man! Wie is die ecto die je spot?

Terug
Naar boven