- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Echte bikkels trainen gewoon met kerst. Lekker weer wat pr's. Ziet er chill uit op de filmpjes. Kom volgend jaar ook een langs.
je bent altijd welkom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte bikkels trainen gewoon met kerst. Lekker weer wat pr's. Ziet er chill uit op de filmpjes. Kom volgend jaar ook een langs.

aardige kerstavond training cor!
je 1rm mp is bij mij mn 1rm pp,dus ik heb nog veel werk
die loglifts is dat from ground of gewoon reps?sterk ook.
wat ook positief is dat je zwakste punt,de bench ook sterk de hoogte inschiet de laatste tijd,goed bezig.
heb je al nieuwe doelen kwa krachtstats voor 2011?
verder nog prettige feesten:kerst
loglifts is 1x clean, clean is m'n zwakke punt niet dus hoef ik niet echt op die manier te trainen (missch wel als het zwaarder wordt)thx gasten, ik heb er ook wel vertrouwen in. mits ik bij ziyed uit de buurt blijf!Beer, weet zeker dat jij die doelen gaat halen. Mits je heel blijft.
zou mooi zijn jaJe doelen voor 2011 vind ik wat zwak hoor, doe daar maar 50kg bij per oefening.![]()

thx

haha denk een training op oudjaarsavond er niet inzit... misschien overdag ff, maar zou ook zomaar kunnen dat dit de laatste training van 2010 was want ben aan het klussen in huis en kom flink tijd tekortNou op Oudejaarsavond nog zo'n fijn PR traininkje en dan kan je je daarna met een voldaan gevoel 2010 uit zuipen![]()