Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
Ik zie jullie daar echt al staan met zijn 2tjes. Een paar klappen op die schouders en de uitspraak:Kom op, je laat je toch niet verslaan door die magere k#tbodybuilder van een Roy :cool::)
haha, je bent helemaal niet zo mager man!

5xBW chinchillups begint al ****ing netjes te worden man. Corpaul, het voorval, gezetter dan de average koorbal.

wel band-assisted he ;)

Lekker getraind CP, en ik liet je mij vorbij gaan, probeer eens maar te sprinten na LB work!
:stfu:
:D

nice attempt corpaul!

die BW overhead moet er ook eens aan binnenkort he!

komt goed dit jaar hopelijk!

lekker bezig, pullups en dips met jou BW !! en jammer van die PP maar die gaat er binnenkort wel aan....

• #4.404
m'n hams en liezen voelen aardig weird van dat sprinten... alsof ik paard heb gereden ofzo :D

benieuwd hoe dat m'n DL en boxsq van vanavond beinvloed :roflol:

Y'r build f'r comfort Cor, not f'r speed... :rolleyes:

Hahaha, dat herken ik wel. ;)

Vroeger zeiden mijn maten ook altijd dat het net leek of ik alles op mijn gemakje deed tijdens het schieten (IPSC "combat" shooting) terwijl ik altijd volgas ging!

lekker cor dat chinnen en dippen
gaat je een hoop opleveren

• #4.410
Nice train met PV.

Deadlift
10x70kg
8x120kg
5x170kg
3x210kg 1e pronated maar failde em een cm voor lockout ofzo, was PR geweest, andere 2 mixed grip
2x240kg
2x240kg vpr
Nu wel redelijk mooie reps. Rug voelt een stuk beter ook dan na die rampenbeurt van vorige keer :D Zat nog wel wat in de tank dus dat is mooi. Binnenkort weer wat meer focus op DL.

Sumo boxsquats
8x50kg
8x90kg
5x110kg
5x130kg
5x130kg
5x120kg
Was puur op techniek focus, goed naar achter zitten en wegwerken van pelvic tilt.. gaat steeds beter, hopen dat ik dat bij m'n normale squat ook zo kan houden.

Goodmornings
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x110kg

1-leg legpress SS 2-leg legpress (:D)
10x80kg L+R / 10x
10x120kg L+R / 10x
10x120kg L+R / 20x

Standing 1-leg curl
10x20kg L+R
10x20kg L+R
10x20kg L+R

Jogsprints
15x30m
Was af en toe joggen, af en toe proberen te versnellen maar dat wil niet echt met pumped legs. Wel goed om erin te houden deze zooi.

Netjes, DL gaat alweer goed.

Mooie training hoor Cor.

• #4.413
Lekker getraind vandaag CP! gaat beter idd met je boxsquats, ga je de vids posten?

• #4.415
goed getraind!

Netjes!

lekkere Deads weer !

Terug
Naar boven