MuscleMeat

corpaul's trainingslog

timing is zowieso een kauloemoeder...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Sterke training vandaag fart prince ( im the boss king jwt)

Jezus, die van mij stinken ook echt niet normaal meer! Sushi ftw!

wou je mij niet even beaten op 3 board?

Ik heb het al een tijdje februari man, waar blijven die complexes timed runs en push-ups?

• #4.489
Ik heb het al een tijdje februari man, waar blijven die complexes timed runs en push-ups?

zit toch af en toe wel conditioning in? :) runs, sledgehammer..

maar built like a badass is toch ff van de baan geschoven waarsch.. zit teveel shit in die niet opschiet bij een hoog BW. volgende week deload en daarna waarsch op ongeveer dezelfde manier door als de laatste tijd + wat elementen uit BLAB, puur omdat het trainen lekker gaat zo

Je ziet voldoende vooruitgang in je lifts, en je bent begonnen met conditioning, alles rustig opbouwen en in no time a lean beast @ 140kg!

Ik geef je groot gelijk als het zo lekker gaat.
Zelf vind ik de ab routines en ander corewerk van BLaB erg fijn maar dat komt misschien ook mee omdat ik dat eerder nooit echt deed.

Met een hoger BW is vooral de chinup dag echt verschrikkelijk.
Als ik me niet vergis heb ik trouwens ook eens gelezen dat je wel fatmanpullups doet.
Waar denk je dat je meer carry over van hebt naar pullups, de fatmanpullups of je assisted pullups?

• #4.492
Met een hoger BW is vooral de chinup dag echt verschrikkelijk.
Als ik me niet vergis heb ik trouwens ook eens gelezen dat je wel fatmanpullups doet.
Waar denk je dat je meer carry over van hebt naar pullups, de fatmanpullups of je assisted pullups?

dat o.a. ja :) en bijv die shit dat je op je knieen op de grond moet gaan zitten en dan opspringen zie ik ook niet echt zitten nog.

assisted pullups, en dan vooral bandassisted. fatmanpullups heb ik denk ik weinig tot geen carryover, dat zijn meer een soort rows.

5x100 pp damn,is dat je vpr cor?

Jij bent waarschijnlijk de sterkste PhD op aarde!

• #4.497
Nog steeds verkouden.

Squat
8x60
6x80
5x100
3x120
3x140
3x160
3x180
2x190
2x200 VPR geloof ik
Best nice, weer eens lowbar squat gedaan.

Hang cleans
3x60
3x60
3x80
3x80
1x90
Fx90
1x80
Dit is niet mijn oefening, vriend.

Deadlift from block (bar = 10cm onder knie)
6x80
6x120
6x160
5x210
****ing pijn aan m'n klauwen, en duidelijk een zwak punt van mij deze hoogte.

Abs
sprinter crunch + plank hold + lying knee raises

lekker gebuffeld beest, xoxo

toch nog een ferme training van gemaakt maat...die blockpulls..gewoon op op houten blokken ofzo...kben zelf ook op zoek naar zulke dingen nmlk

Mooie kniebuigingen CP :)

Terug
Naar boven