- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lolol @ filmpje en de zin 'meest epic filmpje ooit in m'n log'.![]()

godzijdank wel.. anders had ik het zwaar gehad in m'n leven denk ikhahahahahahaha Jij hebt ten minste een beetje zelfspot

maar probeer op zijn minst niet op je vlakke voet te landen, wat nu wel min of meer het geval is. sprints doe je op de bal van je voet, zeker als je wat zwaarder bent kan dat helegaar geen kwaad voor knieën en enkels. Hoewel je de impact op de gewrichten wel redelijk laag houdt door je schuifel-achtige loopstijl 
Ghehehehe, goed bezig!
Ik zal je niet lastig vallen met een verhandeling over je techniek tijdens de sprintsmaar probeer op zijn minst niet op je vlakke voet te landen, wat nu wel min of meer het geval is. sprints doe je op de bal van je voet, zeker als je wat zwaarder bent kan dat helegaar geen kwaad voor knieën en enkels. Hoewel je de impact op de gewrichten wel redelijk laag houdt door je schuifel-achtige loopstijl
![]()
ik was eerlijk gezegd meer bezig met het op tijd afremmen dan met proberen op snelheid te komen
niet ideaal op sokken op zo'n mat, hahageweldig filmpje.![]()
Dat is eens wat anders dan mega gewichten tillen.![]()