AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

mooi balkje idd :D
maar je kreeg toch ook karma punten bij aanschaf elite. en je hebt nog steeds level 0

• Topic Starter Topic Starter
hehe

Net ff 4-puntsmeting laten doen, kwam uit rond de 28%. Ik heb zo m'n twijfels over of dat de 'echte' waarde is, maar het wordt wel altijd op dezelfde manier gemeten dus is in elk geval weer een stuk omlaag :) (maar kan dus net zo goed van 35% naar 33% zijn :D). Ach als we uiteindelijk m'n abs maar zichtbaar zijn jwz!!!1!11 Weegschaal net onder de 146kg.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

oja, en kwam er net achter via dwarf's log dat ik ook altijd yates rows doe ipv BORs :D (note to myself)

Laatst bewerkt:
Top man 28% is zeer goed ga zo door. Ik ben eigenlijk best wel onder de indruk van het feit dat je bij 28% op 146kg zit maar je bent wel bijna 2m

gaat goed dan cor-paul!
Je gaat wel hard omlaag in bf

thx :)

mistery: ja ik ben van mezelf gewoon al heel breed gebouwd, daar heb ik zeker mazzel mee!

op naar de 20% (liefst ook bij 140+ kg :D)

Deadliften ging echt k*t vandaag. Eerst voelde het alsof ik een spiertje in m'n kont verrekt had, daarna grip falen door kloterige sluitringen. Volgende keer beter. Rest van de training ging wel lekker.

Deadlift
10x100kg
6x140kg voelde bij de laatste rep m'n bilspier
2x180kg wilde meer reps maar dus die bilspier
1x200kg ging redelijk eenvoudig de lucht in
1x220kg fail
1x220kg fail
Was na de 2x180kg even gaan zitten, daarna was die bilspier weer OK, ook geen last meer van gehad de hele training. Heel vreemd ??? De 220kg kreeg ik easy boven m'n knieen, maar de eerste keer schoof de linkersluitring volgens mij een ring op want alle gewichten knalden ineens opzij en toen faalde de grip op m'n linkerhand. Tweede keer straps omgedaan (en mixed grip voor de zekerheid :D), weer makkelijk boven de knie maar stond met m'n benen al recht en kon de kracht niet meer uit m'n rug halen. Volgende keer beter dus. Naja, 2x180kg had ik ook nog niet gepakt en die 200 ging echt easy dus dat is op zich ook wel mooi. Kan niet alleen maar maxen :)

Frontsquat
10x bar
10x 40kg
10x 60kg
8x 80kg
5x 80kg - edit zie net dat laatste set 5x was :)
Was de eerste keer dat ik deze oefening deed, eigenlijk wel een lekkere oefening, snap het gezeur van iedereen niet zo :P Kneep wel m'n strot af met die halter, knalrode kop en hartslag richting de 200 ofzo na die laatste set.

DB lunges
8x30kg
6x36kg
6x40kg dan hier maar PRs op zetten :P

Pullthroughs
12x30kg
12x40kg
12x50kg

Griptraining
Heb m'n fat grips binnen (soort plastic ding dat je om het handvat van je DB kan doen zodat het een fat bar wordt). Werkt eigenlijk verdomd goed, handvat wordt zo groot dat m'n duim en vingers nog ongeveer 1cm uit elkaar zijn. Even wat static holds gedaan met 42kg DBs met fat grips, die dingen vielen na zo'n 20 sec. gewoon uit m'n handen :)

Cardio
HIIT op de crosstrainer,
10x 60/30
en nog 5min. cooling down

Laatst bewerkt:
mooie training.
maar ik dekn dat je te vaak maxt op de deadlift.
alsje nu ff een tijdje volume gaat draaien, en dan weer eens maxen heb je die 220 zo binnen!

Mmm dat ben ik met mike eens. Gewoon een tijdje veel reps maken en dan weer lekker maxen

edit: ik had dit trouwens ook met mijn bilspier het leek net alsof iemand met een stalen pin in men bil had gedrukt o_O

Laatst bewerkt:
mooie training.
maar ik dekn dat je te vaak maxt op de deadlift.
alsje nu ff een tijdje volume gaat draaien, en dan weer eens maxen heb je die 220 zo binnen!

ja, was ik eigenlijk ook van plan vandaag (wilde 4x180kg en 2x200kg pakken) maar vanwege die bilspier probeerde ik het ff snel af te ronden.. maar zie dat ik alles bij elkaar nog wel e.e.a. getild heb alsnog :D

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

edit: ik had dit trouwens ook met mijn bilspier het leek net alsof iemand met een stalen pin in men bil had gedrukt o_O
idd ja, had een andere broek dan normaal aan en heb ff staan voelen of er niet iets van een pen inzat ofzo :D

Nice, waar heb je die fat grips besteld?
jammer van je fails.

Wou juist ook zeggen dat je te vaak maxt.
Nix mis mee zwaar trainen, maar zeker als je deadlift / squat techniek niet op punt is ga je meer halen uit 1-5 reps met submax gewicht.

ik wil juist zeggen dat je te weinig maxt;)
hoe beviel de front-squat - één van mijn favoriete oef geworden
gewone gripp of olympisch?
diep of par

goeie training cor:)

vond de frontsquats wel relaxt, alleen dus ff wennen aan die strot die afgeknepen wordt! deed olympische grip, maar daar moet ik nog ff aan wennen want polsen/vingers waren na elke set pijnlijk. en diepte tja, zo diep als ik kon :P (maar dat is blijkbaar nog steeds boven par ;) ) heb er een ranzig filmpje van, zal ik zo even uploaden (probeerde van de zijkant ipv achterkant te filmen maar was niet zo'n succes zie ik net :) )

Terug
Naar boven