- Waardering
- 1.518
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Je hebt een heel mooi balkje...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een heel mooi balkje...

mooi balkje idd
maar je kreeg toch ook karma punten bij aanschaf elite. en je hebt nog steeds level 0
mooi balkje idd
maar je kreeg toch ook karma punten bij aanschaf elite. en je hebt nog steeds level 0
Oh, ik dacht even dat je dat uit principe geweigerd had.

nee hoor, hier met die karma!Oh, ik dacht even dat je dat uit principe geweigerd had.![]()
dat niet (maar ik wil wel karma
)
(maar kan dus net zo goed van 35% naar 33% zijn
). Ach als we uiteindelijk m'n abs maar zichtbaar zijn jwz!!!1!11 Weegschaal net onder de 146kg.
(note to myself)
De 220kg kreeg ik easy boven m'n knieen, maar de eerste keer schoof de linkersluitring volgens mij een ring op want alle gewichten knalden ineens opzij en toen faalde de grip op m'n linkerhand. Tweede keer straps omgedaan (en mixed grip voor de zekerheid
), weer makkelijk boven de knie maar stond met m'n benen al recht en kon de kracht niet meer uit m'n rug halen. Volgende keer beter dus. Naja, 2x180kg had ik ook nog niet gepakt en die 200 ging echt easy dus dat is op zich ook wel mooi. Kan niet alleen maar maxen 

Kneep wel m'n strot af met die halter, knalrode kop en hartslag richting de 200 ofzo na die laatste set.

mooie training.
maar ik dekn dat je te vaak maxt op de deadlift.
alsje nu ff een tijdje volume gaat draaien, en dan weer eens maxen heb je die 220 zo binnen!

idd ja, had een andere broek dan normaal aan en heb ff staan voelen of er niet iets van een pen inzat ofzoedit: ik had dit trouwens ook met mijn bilspier het leek net alsof iemand met een stalen pin in men bil had gedrukt o_O

(maar dat is blijkbaar nog steeds boven par
) heb er een ranzig filmpje van, zal ik zo even uploaden (probeerde van de zijkant ipv achterkant te filmen maar was niet zo'n succes zie ik net
)