MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Je moet ook enigzins spelen met de slingshot je kan het open stukje op de elleboog doen, maar dan zak je meer richting je buik en ik kreeg persoonlijk last van mijn schouders. Toen ik hem hoger deed zowat helemaal op mijn bovenarm ging het stukke beter en kwam ik ongeveer op de plek waar ik hem normaal laat zakken. En raakte ik niet al te ver uit mijn baan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.882
nah, ik moet gewoon rustig zakken. zonder slingshot gaat het al fout als ik snel zak, laat staan met dit ding erbij.

krijg hem trouwens niet zelf aan dus heb niet zoveel te zeggen over hoe die zit :P epic forearm size

Epic tool haha

nah, ik moet gewoon rustig zakken. zonder slingshot gaat het al fout als ik snel zak, laat staan met dit ding erbij.

krijg hem trouwens niet zelf aan dus heb niet zoveel te zeggen over hoe die zit :P epic forearm size

Je krijgt hem niet zelf aan? Hehe, dan had je wel een maatje groter mogen hebben. Ik kan er gerust een hand bij tussen stoppen.

• #4.885
epic die slingshot :roflol:

gelijk ff 25 kilo op je raw bench

Is het niet juist verstandig, als je zwakte onderin zit, om gewoon pauze presses te doen? Van pins desnoods?

doen we ook regelmatig!

• #4.890
Ik schrok me kapot "Big C.P." :eek:
Ik zie daar "ineens" gewichten staan die ik (nog) niet bij je verwachte.
Gelukkig zat er nog een slingshot tussen!
Wel al gelijk mooie gewichten mee gedaan man.
Jammer van je 140kg, maar zoals de chewster zeg komt dat wel met een paar weken.
Bouncen moet je een beetje onder controle houden éh big guy. ;)
Voor je "zwakte" onderin kun je misschien eens wat "partial reps" doen met 80% ofzo.
Van beneden tot net boven waar je zwaarste reps makkelijk(er) worden (20cm van de borst ofzo zeker..?)
Succes man.

• #4.893
Voor je "zwakte" onderin kun je misschien eens wat "partial reps" doen met 80% ofzo.
Van beneden tot net boven waar je zwaarste reps makkelijk(er) worden (20cm van de borst ofzo zeker..?)
Succes man.
jup volgens chewie was het op het punt waar m'n triceps het overnemen
thx :)

• #4.894
Vandaag kwamen er wat vrienden uit Delft meetrainen (voor wie op NCC was, de badjassen), doen allemaal niet serieus aan krachttraining maar wilden het eens proberen. Zelf deloadtraining dus heb met ze meegedaan maar was meer bezig met techniek helpen enzo.

Squat
opgewerkt naar 3x120kg paused

Yoke
Aantal runs t/m 160kg :P Wel uitpakken van navelhoogte ofzo.

Farmers
opgewerkt naar 24m met 75kg/hand

Circuit benen pompen
20x leg extension, 20x leg press, 12x standing ham curl L+R
20x leg extension, 20x leg press, 12x standing ham curl L+R
20x leg extension, 15x 1-leg press L+R, 12x standing ham curl L+R

Altijd mooi om mensen zich voor het eerst te zien verbijten op farmers of kapot zien gaan op een benencircuit :D Ze zullen blij met me zijn de komende dagen.

Als je dit niet gewend bent ga je helemaal kapot natuurlijk éh..? ;)
Ze zullen je er des te meer om waarderen als "vriend" CP. :D

• #4.896
Als je dit niet gewend bent ga je helemaal kapot natuurlijk éh..? ;)
Ze zullen je er des te meer om waarderen als "vriend" CP. :D

weet ik :) het was vooral erg grappig om ze te drillen... wat? hoeveel reps heb je gedaan? ik zei toch 20? terug op dat ding!

ik snap meteen waarom Ibo het leuk vindt om met beginners te trainen :D

wtf @ die 160 bench! Gaaf zo een slingshot

ey corpaul waneer kom je weer keer gezellig trainen @simson heb je al ik dan hea tijdje niet gezien

Terug
Naar boven