- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoogleraarschap is ook niet iets wat zomaar aan komt waaien... Je moet flink wat publicaties doen, geld binnen trekken voor de universiteit, briljant zijn en die briljantheid ook nog enigszins over kunnen brengen aan nieuwe studenten... Flink pakket wat je bij je moet dragen.
Toch een lekkere deadlifttraining met genoeg volume. Ziet uit als een zwaar schema van Ortmayer, benieuwd wat het je gaat opbrengen.

maar voor hoogleraarschap hoef je niet briljant te zijn hoor... veel belangrijker dat je veel publiceert en goed kan netwerken. er gaat sowieso nog een lang traject aan vooraf waarin je als docent aan de slag gaat
Staat er niet nog een "wereld" op de lijst..?software engineering (performance analysis/prediction), en hoogleraar geen id nog.. weet nog niet of ik de academische wereld of bedrijfswereld in wil

En hoor dat ie leeg 83kg is dus megusta 

danku!
ik ook!ben benieuwd naar die Ortmayer DL routine ! ga het volgen !
huidige 1rm is 260, was begonnen met projected max 270 maar die ga ik bijstellen op aanraden van wat mensen naar 260.Trouwens Corpaul, wat was je huidig RM en welke heb je als projected ingegeven?

danku dankuGa anders ff MP doen CP.... damn man.
Mooie PR met cgbp btw..
kijk die boy gaan op die presses. ik zeg: lekkaaaa ouwe hagênees