Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.201
Moest net ff naar Simson om te kijken of alle spullen goed opgeborgen stonden (ze gaan beneden verbouwen) dus meteen maar ff getraind. Beneden is helaas wel gesloten de komende 6 weken en boven is niet relaxt voor compounds (slecht rack, slechte bankjes, geen bumpers, weinig plates) dus wordt waarsch flink pompen de komende weken... Misschien ook maar even Ortmayer DL uitstellen, hoopte eigenlijk dat ze sneller klaar zouden zijn met de verbouwing.

Epic gare biceps, rug en schouders ook nog van zaterdag dus heb die spieren met rust gelaten.

DB Flys
10x8kg
10x12kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg

CG lat pulldown
10x60kg
10x75kg
10x75kg
10x75kg

Facepulls
15x
15x
15x

Side raises
DB
10x8kg
10x10kg
10x10kg
Machine
15x
15x

Triceps pushdown touwtje
20x
20x
20x
1-hand
15x L+R

Woah megapomp.. kon m'n fietsstuur amper vasthouden :roflol: In half uurtje klaar, is ook wel eens lekker.

whats next? kuren en een 6-pack? :p

:jk:

nice work mate

Goed excuus om bij RPB te komen

wat verbouwen ze dan?

wat een hoertjuz

ik dacht misschien betere ondergrond voor het squatrack enzo, i.p.v. die wiebelshitz

• #5.208
wat een hoertjuz

ik dacht misschien betere ondergrond voor het squatrack enzo, i.p.v. die wiebelshitz

vast niet :P nee als je dat gordijn weghaalt zitten er nog een groot deel van de zaal en dat moet allemaal in 1x gerenoveerd worden dus vandaar duurt het lang

zo, anders creeer jij ff pomp in je armen cp:) lekkere training grote beer!

• #5.211
Zo, met de Ortmayer DL routine begonnen toch maar. Ging prima @ Simson. Kon alleen niet de goede plates vinden dus 195 ipv 190 gedaan. Heb m'n projected max op 270kg ingesteld, ben benieuwd of dat te optimistisch is. We'll see.

Deadlift Ortmayer wk 1
WU
6x70kg
5x110kg
4x150kg

routine
4x195kg
4x195kg
4x195kg
4x195kg
2x215kg
2x215kg

repout
9x195kg (straps)
Die 215 heeft nog nooit zo zwaar gevoeld geloof ik :P Zat 0 grip op de stang dus straps voor de repout. Nog niet allout maar dat is geloof ik ook niet de bedoeling. Lekkere manier van trainen, benieuwd waar me dit gaat brengen.

Legpress
20x
20x
20x
20x

Leg extensions
20x
20x
20x

Standing 1-leg curl SS standing calf raise
15x L+R / 15x
15x L+R / 15x

En toen kon ik bijna niet meer lopen :D Nice.

Geen friggin ideee wat ortmayer is maar het ziet er puik uit kerel. wat een gewichten en repout man! nice

Als je (te) zwaar begint dan ga je het niet halen en word het teleurstellend. Begin licht eindig zwaar.

• #5.214
Ja is idd verstandiger man. Ik heb met een Coan programma ook wel is problemen gehad om te zwaar te beginnen en je gaat dan gewoon reps missen straks.

• #5.216
Ja is idd verstandiger man. Ik heb met een Coan programma ook wel is problemen gehad om te zwaar te beginnen en je gaat dan gewoon reps missen straks.

ok, thanks voor de tip. zal de volgende training rekening mee houden.

op zich mag je trouwens wel bij dit schema de weken herhalen als je reps mist. maar voor de eerste poging waarsch beter om dat te vermijden.

Laatst bewerkt:
even abo bij me grote vriend corpje

Waar ging je eigelijk op promoveren?
Ik hoorde dat je ambities had voor uiteindelijk hoogleraar?

• #5.220
Waar ging je eigelijk op promoveren?
Ik hoorde dat je ambities had voor uiteindelijk hoogleraar?

software engineering (performance analysis/prediction), en hoogleraar geen id nog.. weet nog niet of ik de academische wereld of bedrijfswereld in wil

Terug
Naar boven