XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Weer eens BF laten meten vandaag, blijft zo rond de 26% zitten. Maar gister wel een zuipfestijn gehad bij Pro-Pain met choco en PV dus ik vermoed dat er flink wat vocht bijzat vandaag :o Gewicht is nu redelijk steady op 151kg, en zie er wel wat leaner uit dus lekker doorgaan zo.

151 kg :O

Verrekte gorilla dat je der bent, ik moet deze log maar eens in de gate houden

Misschien een change of plan CP? Je cut zou je volgens mij wel wat sneller kunnen doortrekken. Ik heb nu het idee dat je een beetje blijft schommelen rond hetzelfde gewicht en bf?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.043
Misschien een change of plan CP? Je cut zou je volgens mij wel wat sneller kunnen doortrekken. Ik heb nu het idee dat je een beetje blijft schommelen rond hetzelfde gewicht en bf?

Ja klopt, al is het al heel wat dat ik niet zwaarder word :o Heb deze week op ong 3k kcal per dag gezeten, op rustdagen wat lager, alleen te weinig tijd voor cardio gehad. Ben een beetje huiverig om nog lager te gaan zitten eigenlijk.

Je moet je opgeven voor: "obese" CP. :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 08:53 ----------

Dat werkt!!! ;)

• #6.045
Je moet je opgeven voor: "obese" CP. :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 08:53 ----------

Dat werkt!!! ;)

:roflol: ik zie de artsen daar al met de handen in het haar zitten omdat er maar niets vanaf wil :D

maarja, op 1300kcal een kg of 30 eraf crashen kan natuurlijk wel... maar dat zie ik niet zo zitten :o

• #6.048
dan krijg je toch juist het jojo-effect dat je wil vermijden..?

Nee man, zodra je merkt dat je omhoog gaat, ga je weer een paar dagen crashen.
Ok, het is niet ideaal maar je raakt sneller waar je wilt zijn. En eens je er bent, moet je
gewoon testen hoeveel je kan eten om op gewicht te blijven.

• #6.050
hmm zal eens over denken. moet ook nog wat gewicht in de gym kunnen verplaatsen he, anders pesten ze me nog meer bij simson

• #6.052
haha bedankt voor je bijdrage weer erwin :P

:roflol: die jojo zou niemand vermijden

• #6.054
Hahah smerige pomptraining.

BOR
8x40kg
8x40kg
8x60kg
8x60kg
8x80kg
8x80kg
8x100kg
8x100kg
8x120kg
8x120kg
6x140kg
6x140kg
Sets met 140 waren niet zo netjes meer zeg maar.

Prowler hand over hand
2 touwlengtes 180kg
2 touwlengtes 180kg
2 touwlengtes 180kg

Meadow row
8x40kg+bar L+R
8x40kg+bar L+R
8x40kg+bar L+R

Seated row
10x75kg
10x100kg FB
10x100kg

Extra wide lat pulldown
25x60kg
25x60kg

Facepulls
15x
15x

BB curl
8x40kg
8x40kg
18x40kg PR
Dunno waar dat ineens vandaan kwam. Zaten nog wel zooitje reps in eigenlijk.

Band hammercurls
15x L+R
15x L+R

Pump mawfukkaaa.

18x40 :roflol:

destrey is jaloers denk ik.

Lekker pompuh jonguh!
Sterk.

Ja klopt, al is het al heel wat dat ik niet zwaarder word :o Heb deze week op ong 3k kcal per dag gezeten, op rustdagen wat lager, alleen te weinig tijd voor cardio gehad. Ben een beetje huiverig om nog lager te gaan zitten eigenlijk.

Ik ben stiekem wel jaloers. Zou willen dat ik zo makkelijk kon eten en aankomen. Positieve is dan weer dat ik ook niet hoef te cutten. Wat betreft tips kan ik je totaal niet helpen. Heb geen ervaring met cutten. Ik kan alleen constateren dat het wat stagneert. Maarja, zijn vast gasten genoeg hier die misschien goeie ideeën hebben.

• #6.060
Ik ben stiekem wel jaloers. Zou willen dat ik zo makkelijk kon eten en aankomen. Positieve is dan weer dat ik ook niet hoef te cutten. Wat betreft tips kan ik je totaal niet helpen. Heb geen ervaring met cutten. Ik kan alleen constateren dat het wat stagneert. Maarja, zijn vast gasten genoeg hier die misschien goeie ideeën hebben.

Tja, het heeft z'n voordelen en nadelen... ik kan idd op heel weinig kcal groeien en sterker worden, alleen snel cutten is echt een ramp haha. Ik heb er ook wel enigszins vrede mee dat het heel langzaam gaat, want als je vergelijkt met anderhalf jaar terug is het al een stuk vooruit gegaan. Maar ik zou wel een stuk van mn buik kwijtwillen en die verdwijnt niet echt.

Terug
Naar boven