- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie training man ... en dat, voor jou dan, weinig kcals
doe je jouw zittende MP trouwens met back support? Of gewoon losjes op de bank...

Nice man, BW gaat ook goed! Props voor het doorzetten man!

Voeding vandaag:
~2800kcal, 250gr eiwit, 210gr carbs, 110gr vet
vet beetje aan de hoge kant, maar had epic zin in een cheatmeal dus heb iets vetter gegeten maar wel redelijk schoon.

pink op de ringen
Wat weeg je nu CP? Gaat verder nog lekker dat 'cutten' ?![]()
Wel goed sterk CP.
De Pendlays en de Hammers.
Op de bank begin je ook al goed sterk te worden...
Zo'n lekkere donkere met tropische smaken gevulde chocolade bonbon stimuleert natuurlijk wel lekker éh..?![]()
bloat ftw. moest wel ook een gaatje bijmaken in m'n broekriem dus zal morgen ofzo wel weer weg zijn.Wel erg team intensity stylo door je pr melding op de curls
Dikke pendlays man !
Enneuh ... bloat? Weer aan het bier gezeten ja?![]()
bijna onder het gewicht dat je had voordat je begon met trainen!

thx dushi
hebben altijd gezeur daar met worstelaars, deze kwam ff melden dat we op moesten ruimen omdat ze daar wilden voetballen als warming up. nou, ik dacht het niet. maarja wil dan geen problemen maken dus hou ik me redelijk rustig maar ben dan altijd achteraf zwaar opgefokt nogMooie presses man!! En wat is er met een worsteldwerg dan?

hehe nee deze is echt klein.haha iedereen onder 190 en onder 140kg is midget vergeleken met CP![]()