AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Ja precies, zelfs na een dag 1kg aankomen is al irritant als je wilt droppen terwijl je weet dat dat de volgende dag weer weg is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.382
Toch wel redelijk belangrijk om de fluctuaties te weten als je binnen 3 weken nog 3kg kwijt moet... :rolleyes:

Dan kan het handig zijn maar als je bijvoorbaat weet dat je jezelf er iets van aan gaat trekken dan zou ik het niet zo vaak doen.

Ik kan het niet laten, elke keer na het wegen ga ik weer in mezelf snijden

haha nee ik ga dan juist minder eten, anorexia style

tijd voor een cutje lijkt me, je gaat me toch niet zeggen dat je je met dat verpercentage goed in je vel voelt. Komop je kan het !!!

• #6.393
Log wel een beetje gelezen verder of is dit zomaar een losse flodder, pannenkoek?

idd :roflol:

ff teruglezen Silentio dan zie je dat ik al sinds zo'n beetje het begin van dit log probeer te cutten... laatste 3 maanden gaat het pas goed

Ik vind dat toch mooi om te lezen hier. "deload trainen en op onderhoud eten, dus ik zal wel een kg aankomen". Bijzonder dat sommigen zo makkelijk gewicht kunnen vasthouden of zelfs daardoor aankomen.

• #6.395
Ik vind dat toch mooi om te lezen hier. "deload trainen en op onderhoud eten, dus ik zal wel een kg aankomen". Bijzonder dat sommigen zo makkelijk gewicht kunnen vasthouden of zelfs daardoor aankomen.
hahah... ja zo denk ik over mensen die 'even een cut van 3 weken' inlassen :D

• #6.396
Weer eens een training... heb helaas wel in de pit bij Machine Head een schouder, elleboog, pols en 3 vingers de vernieling in geholpen (denk: anderhalf uur lang max effort incline benchen) dus was niet zo'n beste :o Deze week dus nog maar ff soort van extra deload en daarna hopelijk weer knallen. Dieet wel weer on track sinds vandaag.

CGBP
8x bar
8x50kg
8x70kg
8x70kg
Schouder voelde alsof hij ging ontploffen dus maar ff gestopt.

MP (eerste rep clean)
5x70kg
5x70kg
5x80kg
4x80kg
4x80kg
Ging iets beter maar ook niet echt denderend.

Snatch grip BOR
8x80kg
8x110kg
8x120kg
8x120kg

Lat pulldown
8x
8x
8x

Chins
1x
1x
Hmm beter aan begin doen voortaan.

Triceps pushdown
15x
15x
15x
one-hand
15x L+R

hey, in de pit staan bij machine head lijkt op een rugby wedstrijd! nice!

Lekkere training CP, nog schubben uitgepoept na die enorme berg nemo's die je op hebt met de meet... :roflol:

• #6.399
lekker bezig ouwe lullensmuller

wtf :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:10 ----------

hey, in de pit staan bij machine head lijkt op een rugby wedstrijd! nice!

Lekkere training CP, nog schubben uitgepoept na die enorme berg nemo's die je op hebt met de meet... :roflol:

nee man, ik had niet zoveel gegeten.. had maar 1u geslapen die nacht en waren om 15u ofzo maar weer de kroeg in gegaan dus had meer dorst dan honger :p
nacht daarna weer maar 1u geslapen en toen machine head.. iets met roofbouw op je lichaam :rolleyes:

Terug
Naar boven