- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op een week kan je nooit of te never 5kg aan vet aankomen ...
true ... ik heb ook wel weekends van +3kg ... maar dat zakt wel weer na enkele dagen![]()
Tenzij ik natuurlijk stevig door blijf gaan![]()

Ja precies, zelfs na een dag 1kg aankomen is al irritant als je wilt droppen terwijl je weet dat dat de volgende dag weer weg is.

Toch wel redelijk belangrijk om de fluctuaties te weten als je binnen 3 weken nog 3kg kwijt moet...![]()
Ik kan het niet laten, elke keer na het wegen ga ik weer in mezelf snijden

Ik kan het niet laten, elke keer na het wegen ga ik weer in mezelf snijden

tijd voor een cutje lijkt me, je gaat me toch niet zeggen dat je je met dat verpercentage goed in je vel voelt. Komop je kan het !!!
Log wel een beetje gelezen verder of is dit zomaar een losse flodder, pannenkoek?
Log wel een beetje gelezen verder of is dit zomaar een losse flodder, pannenkoek?

hahah... ja zo denk ik over mensen die 'even een cut van 3 weken' inlassenIk vind dat toch mooi om te lezen hier. "deload trainen en op onderhoud eten, dus ik zal wel een kg aankomen". Bijzonder dat sommigen zo makkelijk gewicht kunnen vasthouden of zelfs daardoor aankomen.

Deze week dus nog maar ff soort van extra deload en daarna hopelijk weer knallen. Dieet wel weer on track sinds vandaag.
hey, in de pit staan bij machine head lijkt op een rugby wedstrijd! nice!
Lekkere training CP, nog schubben uitgepoept na die enorme berg nemo's die je op hebt met de meet...![]()