- Waardering
- 974
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
Maar niet hetzelfde gewicht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verhouding zercher sq/dl hoeft niet perse het zelfde te zijn als bij je normale sq/dlNice, net ff CoC #3 geprobeerd en kreeg hem op minder dan 1cm close met links en rechts. Grip gaat toch langzaamaan vooruit lijkt het![]()
Pinchblok, Rolling Thunder, 2''V-bar zijn ook hele goede voor je grip.
Netjes die COC-Nr.3
Al weet je zelf natuurlijk ook heel goed dat die laatste mm's de zwaarste zijn.
Het eerste stukje lukt meestal wel.
Ben benieuwd wanneer je hem sluit.
Succes.![]()
Maar kreeg hem eerst maar tot 1,5cm ofzo dicht.Goed hoor. Bij mij bleef het ook op een cm steken. Doe je ook dumbelholds of BB-holdsPinchblok, Rolling Thunder, 2''V-bar zijn ook hele goede voor je grip.
![]()

ik ook wel, was geloof ik de 3e keer ofzo dat ik MP heb gedaanEn die 60kg MP moet natuurlijk snel naar de 8 reps éh!
Ik zie het er binnenkort wel van komen eigenlijk.
Keep it up mate!![]()

push press vooralMeer schouder en tricep werk word dat dus. Want die MP moet hoger als je redelijk wil logliften![]()

Djees die facepull is heavy !
En nog steeds lekker aan de cardio![]()
wat zijn jouw ervaringen met HIIT?Ja ik vraag me af waarom die zo licht aanvoelt, doe hem toch echt vanuit m'n rear delts.
En die cardio.. tja.. ach..wat zijn jouw ervaringen met HIIT?
Hoog naar je hoofd trekken en met je elbows 

I know, voel m'n rear delts nu ook en m'n traps nietOpletten want het is een fine line tussen rear delts & trapsHoog naar je hoofd
trekken en met je elbows flared. Een beetje een back double biceps maken qua beweging.
That will get the job done![]()

HIIT? Tsja, ik vind het eigenlijk maar niets. Zo lang blijft je metabolisme immers
niet verhoogd. Zeker niet als je erna gewoon lekker op de zetel gaat nesten.
Ik geloof nog altijd rotsvast en gewoon voluit gaan zolang je kan![]()

I know, voel m'n rear delts nu ook en m'n traps niet![]()

Hmm OK, HIIT lijkt bij mij wat beter te werken dan die eindeloze LIT cardio. Gelukkig maar want zo kost het me per dag tenminste niet steeds minimaal 3 kwartier![]()

belachelijke facepulls cor
en ook nog zeggen dat het easy ging
denk aan je logvolgers he
die moeten wel vertrouwen houden
goed gewerkt - overal

toch een redelijk flink volume met net gewicht op de mp paul

Vandaag voor het eerst rack pulls gedaan, niet ontevreden over. Ook eindelijk te horen gekregen dat ik magnesium mag gebruiken in het squatrack, damn wat scheelt dit veel zeg. Meteen bij het vastpakken voel je al dat je die bar niet meer los gaat laten. Geen grip issues meer voortaan voor mij als het goed is 
Was te voelen dat de hams al voorvermoeid waren. Ik word volgens mij wat flexibeler want kan steeds wat dieper voor m'n gevoel.