AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Ik ga deze week ff 2 trainingen deloaden, zaterdag eerste keer events trainen (yoke, loglift, farmers en viking press). Ga waarschijnlijk de komende periode 2x in de gym trainen en hopelijk elke zaterdag of zondag events (even kijken wat er mogelijk is :) ). Voorlopig verdeel ik m'n cycle gewoon in 2 weken ipv 9 dagen, wordt dus telkens 1 UB en 1 LB training per week.

wat is toch met al die nepbodybuilders
worden ineens allemaal eventmannetjes ;)
succes cor
ik mis de duckwalk:)

• Topic Starter Topic Starter
wat is toch met al die nepbodybuilders
worden ineens allemaal eventmannetjes ;)
succes cor
ik mis de duckwalk:)

Ik heb mezelf nooit bodybuilder genoemd hoor ;) Strongman ook niet, plaats mezelf liever niet in een hokje (zijn de meeste namelijk veel te klein voor). Duckwalk zal ik er ongetwijfeld ook wel gaan doen maar ben uiteraard afhankelijk van wat er is en wat er getraind wordt die dag.

Ik ga deze week ff 2 trainingen deloaden, zaterdag eerste keer events trainen (yoke, loglift, farmers en viking press). Ga waarschijnlijk de komende periode 2x in de gym trainen en hopelijk elke zaterdag of zondag events (even kijken wat er mogelijk is :) ). Voorlopig verdeel ik m'n cycle gewoon in 2 weken ipv 9 dagen, wordt dus telkens 1 UB en 1 LB training per week.

Ik heb mezelf nooit bodybuilder genoemd hoor ;) Strongman ook niet, plaats mezelf liever niet in een hokje (zijn de meeste namelijk veel te klein voor). Duckwalk zal ik er ongetwijfeld ook wel gaan doen maar ben uiteraard afhankelijk van wat er is en wat er getraind wordt die dag.

ik heb altijd gezegd dat ik een krachtsporter ben - dat komt er het dichtste bij :)
ik blijf je gewoon volgen hoor corp

+1111111111+1

Zo zie ik het ook. Allemaal krachtsport. En ik vind het allemaal mooi om te doen.

Als je echt goed wilt worden in de duckwalk, moet je dan ook kwaak training doen..? :roflol:

Ik heb mezelf nooit bodybuilder genoemd hoor ;) Strongman ook niet, plaats mezelf liever niet in een hokje (zijn de meeste namelijk veel te klein voor).
+1

ik heb altijd gezegd dat ik een krachtsporter ben - dat komt er het dichtste bij :)
+1

+1111111111+1

Zo zie ik het ook. Allemaal krachtsport. En ik vind het allemaal mooi om te doen.
+1

=3 :D

of 6..? :o

Deload upperbody, niets bijzonders dus. Ff thuis gedaan.

Standing db press
10x12kg
3x8x23kg
Was nog best zwaar de laatste paar reps :P

Triceps extension
3x12x12kg

Fat bastard chins
5x bw
Kwam niet met m'n kop boven de stang uit, dacht toen he, laat ik m'n voeten wat hoger zetten dan lukt het wel. Dus dat deed ik bij het volgende setje, maar had er niet over nagedacht dat ik dan m'n kop in de keilbout zou rammen waar m'n pullup stang mee in de muur is gemaakt :P

1x darwin award chin

Daarna andersom gaan hangen en dat ging een stuk beter :D
2x5xbw

1 arm db press
3x10x23kg

Biceps DB curl
3x8x17kg

Abs circuit
crunches 15x bw
lying knee raises 15x bw

Lekker weinig of geen cardio deze week, mentaal ook deloaden :)

Fat bastard chins
5x bw
Kwam niet met m'n kop boven de stang uit, dacht toen he, laat ik m'n voeten wat hoger zetten dan lukt het wel. Dus dat deed ik bij het volgende setje, maar had er niet over nagedacht dat ik dan m'n kop in de keilbout zou rammen waar m'n pullup stang mee in de muur is gemaakt :P

1x darwin award chin

Daarna andersom gaan hangen en dat ging een stuk beter :D
2x5xbw
Jij bent echt iets voor m'n schoonzus! :thumb:
:roflol:

nette training paultje
vanwaar 2 x een db press variant, staand en zittend?

nette training paultje
vanwaar 2 x een db press variant, staand en zittend?

nee beiden staand, 1 en 2 armen ;)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Ik weet eigenlijk niet wat zij allemaal hoe doet, maar ik denk dat als ze ooit gaat chinnen, ze het precies hetzelfde zou doen. :roflol:

ze mag wel een keertje bij mij komen chinnen :)

nee beiden staand, 1 en 2 armen ;)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

ze mag wel een keertje bij mij komen chinnen :)
Aan je rekstok?! :roflol:
Nieuw Olympisch onderdeel: "oraal chinnen" :roflol:

Nou, toen ik jonger en dommer was, en nog niet gelukkig getrouwd, en als ik zeker wist dat mijn vrouw niet mee las, dan zou ik wel durven zeggen dat 'ze' bij mij al vlug eens even oraal mogen "chinnen" hoor. ;)

nice :) heeft ze hyves? :P

Hahaha als je maar niet gaat stuntelen met de wedstrijd gehhe straks zijn alle onderdelen naar de mallemoeren :P

Terug
Naar boven