AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Mooi traininkie maat! :thumbs:
Als je zo doorgaat dan kun je straks nog limbo lessen gaan geven, zo soepel wordt je! :D

• Topic Starter Topic Starter
Rackpull is wel een aardige oefening he.

Ik ook. Ik merkte dat bij rackpulls vooral m'n traps heel hard waren aangepakt.

lekkere training paul. Pittige rack pull's

Whoops ik loop al een training achter :eek:

Ik dacht dat ik veel MP setjes deed, maar jij kan er ook wat van!
Goeie squat en deadlift.. en dan die rackpull.. erg sterk, ga zo door topper! :thumbs:

Fijn weekend!

Aah zondag is even kijken of mij dat ook lukt 5x190 met rackpulls als het goed is gaan we die ook doen :)

Lekkere training corretje

Eerst rack pulls liggen doen en dan klagen dat zijn squat niet meer zo goed gaat :roflol:

Dik getraind wederom makker. En nog HIIT erachter. Sterk gewoon.
Heb je trouwens niet de indruk dat je beenpower onder de cardio begint te lijden?

Aah zondag is even kijken of mij dat ook lukt 5x190 met rackpulls als het goed is gaan we die ook doen :)
succes :)

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Eerst rack pulls liggen doen en dan klagen dat zijn squat niet meer zo goed gaat :roflol:

Dik getraind wederom makker. En nog HIIT erachter. Sterk gewoon.
Heb je trouwens niet de indruk dat je beenpower onder de cardio begint te lijden?

;) Altijd klagen!

Thx, heb niet het gevoel dat m'n beenpower lijdt onder de cardio. Ik merk wel dat ik met 'normaal' fietsen bijna niet meer vooruit kom de laatste tijd :D Doe er echt standaard een minuut of 10 langer over dan normaal als ik naar werk rij.

puike training corp
ik kan mij voorstellen dat je hams ging protesteren
zware db lunges by the wat
mot ik effe niet aan denken:)

vraagje corpuul,waarom deed je bij die mp geen 5x5(40,45,50,55,60kg)
ik ben er bijna zeker van dat je dan die 5x60 zou gehaald hebben;)

Ik ga deze week ff 2 trainingen deloaden, zaterdag eerste keer events trainen (yoke, loglift, farmers en viking press). Ga waarschijnlijk de komende periode 2x in de gym trainen en hopelijk elke zaterdag of zondag events (even kijken wat er mogelijk is :) ). Voorlopig verdeel ik m'n cycle gewoon in 2 weken ipv 9 dagen, wordt dus telkens 1 UB en 1 LB training per week.

Haha de 1x190 is me wel gelukt :) maar de 5x zat er zeer zeker niet in. Succes ik ga ook zeer snel beginnen met events

Terug
Naar boven