Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd ja! ik heb ivo al verteld dat je mij kunt herkennen aan de roze string en konijnenoortjes
nee, meestal meer moshen http://nl.wikipedia.org/wiki/Moshen

D laatste keer dat ik nog eenslekker ge'moshed heb, koste het me 3600, - een beetje voorwaardelijk gemekker, en bijna mijn wapenvergunning...
Niks voor een ouwe vent.![]()

Zie Corpaul's response...Dan vraag ik me af hoe jij dat precies hebt gedaan;d

Je begint me te kennen...
je mag het ook alleen maar binnen bij het optreden doen!

Ik had wel de beste bedoelingen, maar werd gedwongen tot bij nader inzien excessieve geweldadige handelingen door een kennis van me die professioneel uitsmijter was met enkele tientallen jaren vechtsporten achter zijn XXXL riem waardoor ik eigenlijk een beetje bang voor hem was...

Menneke was 2mtr/138kg, en niet echt vet, met allerlei vechtsport ervaring (ook full contact) en werkte al een jaar of 20 als uitsmijter en lijfwacht enzo...

Menneke was 2mtr/138kg, en niet echt vet, met allerlei vechtsport ervaring (ook full contact) en werkte al een jaar of 20 als uitsmijter en lijfwacht enzo...
Nee, hij was niet mijn eerste keus om eens mee te gaan vechten...
Noem me een watje, maar ik ben blij dat mijn overlevingsinstinct me erdoorheen heeft geholpen.
Ik heb trouwens niet één klap gehad!
Het was net een vroegtijdige aflevering van "Bully Beatdown" voor MTV er mee op de proppen kwam!![]()

volgens mij is het Hummer maakt meer kapot.... enz