Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Een Darwin award chin whaha! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ben sinds gisteren echt bizar verkouden ineens dus had geen zin om naar de gym te gaan, gelukkig toch in m'n deload. Dus thuis maar even deload LB om het bloed stromend te houden.

15x BW squat als warming up

DB lunges
3x10x23kg
Was nog zwaar :P

DB romanian deadlift
3x10x86kg totaal

Swissball back extension
3x12xBW

En dat was em. Morgen Hatebreed & Machine Head!

idd ja! ik heb ivo al verteld dat je mij kunt herkennen aan de roze string en konijnenoortjes

filmpje dan maar? :p

D laatste keer dat ik nog eenslekker ge'moshed heb, koste het me 3600, - een beetje voorwaardelijk gemekker, en bijna mijn wapenvergunning... ;)
Niks voor een ouwe vent. :D

Dan vraag ik me af hoe jij dat precies hebt gedaan;d

ouwe hooligan :D

Ik had wel de beste bedoelingen, maar werd gedwongen tot bij nader inzien excessieve geweldadige handelingen door een kennis van me die professioneel uitsmijter was met enkele tientallen jaren vechtsporten achter zijn XXXL riem waardoor ik eigenlijk een beetje bang voor hem was... :o
Pas op voor een panikerende Hummer! :D

:roflol: watje!

Menneke was 2mtr/138kg, en niet echt vet, met allerlei vechtsport ervaring (ook full contact) en werkte al een jaar of 20 als uitsmijter en lijfwacht enzo...
Nee, hij was niet mijn eerste keus om eens mee te gaan vechten...
Noem me een watje, maar ik ben blij dat mijn overlevingsinstinct me erdoorheen heeft geholpen. ;)
Ik heb trouwens niet één klap gehad! :thumb:
Het was net een vroegtijdige aflevering van "Bully Beatdown" voor MTV er mee op de proppen kwam! :p

Menneke was 2mtr/138kg, en niet echt vet, met allerlei vechtsport ervaring (ook full contact) en werkte al een jaar of 20 als uitsmijter en lijfwacht enzo...
Nee, hij was niet mijn eerste keus om eens mee te gaan vechten...
Noem me een watje, maar ik ben blij dat mijn overlevingsinstinct me erdoorheen heeft geholpen. ;)
Ik heb trouwens niet één klap gehad! :thumb:
Het was net een vroegtijdige aflevering van "Bully Beatdown" voor MTV er mee op de proppen kwam! :p

je had hem gewoon met een 30kg dumbbell op z'n hoofd moeten slaan :mad:

Kennelijk heeft hij wel iets gedaan dat in de buurt kwam gezien het resultaat:p.

Laten we het er maar op houden dat ik de eerste tijd weinig tot geen vel op mijn knokkels heb gehad. :D
Ik kan er nu wel mee lachen, maar toen was ik er behoorlijk van onder de indruk...
Ik ben de volgende dag naar het ziekenhuis gegaan om hem op te zoeken (direct nadat ik me aangegeven had bij de politie...)
Het had niet veel gescheeld of hij was "er niet meer geweest"....
Drank maakt meer kapot... enz.

Terug
Naar boven