Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.461
Cool man! Canada (welk gedeelte?) Ja als je van Erik en Mike als werper training van mag krijgen kun je inderdaad als relatieve beginner in je handjes knijpen!

In het oosten, Kingston om precies te zijn.

Ja zeker, jammer dat ik die kans moet laten schieten nu :o

Voor 2 jaar? Een post doc ofzo?

Big CP is going places!
Mooi man.

En hoe gaat het kogelstoten bij Erik?
Gok dat je bij hem traint als ik het goed herinner van wat ik welles heb gelezen :p?

• #7.466
  • #7.468
Kan hij zelf trouwens alweer wat? heb hem al een tijdje niet gesproken.
Wat stoot je nu?

Vrij weinig.. hij heeft een pols en schouderoperatie gehad maar die pols is niet echt verbeterd helaas.

En ik heb geen idee, mijn techniek is nog dusdanig slecht dat ik uit stand verder stoot dan uit draai... en uit stand zit ik rond de 10m geloof ik. Ter vergelijking, m'n PR op de zware steen (kg of 10) is 8m99.
Hopelijk verbreek ik dat nog dit jaar

• #7.469
wfd 15 worpen
zwaar hoog 12 worpen

voelde allebei eigenlijk best wel goed aan.. benieuwd naar maandag

Heavy hammer, lwfd, breamar, cabre en 20kg hoog :D

• #7.472
Vandaag wedstrijd in Harmelen. Ging goed. Afstanden niet denderend maar veld was slecht dus iedereen had daar last van. Technisch voelde het allemaal wel een stuk beter aan dan vorig seizoen.

zware hamer beste worp 21m nog wat
lichte wfd beste worp 15m nog wat.. na de eerste 'makkelijke' draai gleed je al alle kanten op
braemer stone beste worp 9m10 PR van bijna 60cm
caber 3x getosst, 2x op 2 min en 1x op 5 min ofzo
20 hoog 3m, 3m50 en 4m in 1x daarna 3x fail op 4m30 waarvan 1 tegen de bar. jammer want was PR geweest

Uiteindelijk 2e van de 8 (dacht ik?) in de B. Mooi begin/afsluiter van m'n seizoen in NL :P Hard werken in de winter heeft gewerkt.

Top gegooid Corpaul! Heel goed te zien dat je behoorlijke progressie hebt gemaakt.

• #7.474
Je hebt een goede wedstrijd gedraaid! Over twee jaar terug komen en dan iedereen verbazen!!

• #7.476
  • #7.477
gisteren discustraining gehad... lichaam veel te traag en gaar dus matige training

Vandaag wedstrijd in Harmelen. Ging goed. Afstanden niet denderend maar veld was slecht dus iedereen had daar last van. Technisch voelde het allemaal wel een stuk beter aan dan vorig seizoen.

zware hamer beste worp 21m nog wat
lichte wfd beste worp 15m nog wat.. na de eerste 'makkelijke' draai gleed je al alle kanten op
braemer stone beste worp 9m10 PR van bijna 60cm
caber 3x getosst, 2x op 2 min en 1x op 5 min ofzo
20 hoog 3m, 3m50 en 4m in 1x daarna 3x fail op 4m30 waarvan 1 tegen de bar. jammer want was PR geweest

Uiteindelijk 2e van de 8 (dacht ik?) in de B. Mooi begin/afsluiter van m'n seizoen in NL :P Hard werken in de winter heeft gewerkt.

Lekker man, podiumplaats!

Hahaha 30 Augustus weer! Zat te kijken voor de 10e ook mee te doen van mei maar heb die week al 3 wedstrijden dus beetje teveel van t goede

haha die verrekte cirkelwerpers ook, kunnen gewoon 3 wedstrijden in een week doen....

• #7.480
haha die verrekte cirkelwerpers ook, kunnen gewoon 3 wedstrijden in een week doen....

als je dat kunt betekent het gewoon dat je niet goed genoeg je best hebt gedaan bij de eerste wedstrijd die week :D

(al is er wel een verschil dat je bij HG natuurlijk min. 5 onderdelen hebt)

Terug
Naar boven