- Waardering
- 1.506
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga pitten.
Hummer is trouwens de naam van m'n hond...
Ik heb een Peugeot'je...![]()

tof,bij wie ga je trainen?morgen m'n eerste strongman training.. ben benieuwd!
(en hoop dat de pijn in m'n schouders, nek en ribben verdwenen is... leuk feestje)
Klinkt leuk! Foto's maken?realdutchpower (jan haaring), in het westland. als het goed is yoke, farmers, log en viking press morgen.
Klinkt leuk! Foto's maken?
En vertel wat meer: hoe vet was Hatebreed & Machinehead?

Ik heb op het moment geen camera (gebruik altijd die van m'n broertje) dus komt een volgende keer wel![]()
HB & MH waren ****ing vet, goed hard en flink gezopen. Voel me nu alleen alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden![]()
en was anders ook vandaag niet gaan trainen, morgen al enkele uren knallen.was sowieso m'n deloadweeken was anders ook vandaag niet gaan trainen, morgen al enkele uren knallen.
ga jij maar lekker in de sneeuw rennen anders!

thx man

Hee hater, wanneer ben je er weer? Morgen schouders trainen, jij?

Ging eigenlijk een stuk beter dan verwacht aangezien m'n OH presses altijd sucken
Hoop goede tips over techniek gehad.
Damn je eerste event training en dan al zo goed draaien. Hmmm de winst kan ik wel vergeten op de NCC.
Heel netjes gedaan CP.
Thx jep, ik wist al wel dat ik een sterke core had, lang leve zonder riem trainenEen hele goede eerste event workout. Was dit echt je eerste keer
Gelopen met timbers van 100kg. Flink! Joke 300kg=top.![]()