XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Ik ga pitten. ;)
Hummer is trouwens de naam van m'n hond... :roflol:
Ik heb een Peugeot'je... :o

• Topic Starter Topic Starter
morgen m'n eerste strongman training.. ben benieuwd!

(en hoop dat de pijn in m'n schouders, nek en ribben verdwenen is... leuk feestje :D)

Klinkt leuk! Foto's maken?

En vertel wat meer: hoe vet was Hatebreed & Machinehead?

Ik heb op het moment geen camera (gebruik altijd die van m'n broertje) dus komt een volgende keer wel :)

HB & MH waren ****ing vet, goed hard en flink gezopen. Voel me nu alleen alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden :roflol:

Ik heb op het moment geen camera (gebruik altijd die van m'n broertje) dus komt een volgende keer wel :)

HB & MH waren ****ing vet, goed hard en flink gezopen. Voel me nu alleen alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden :roflol:

geen training dus? watje !

Sneeuw? Welke sneeuw? :D

Hier ook geen sneeuw meer - stond vandaag te regenen, was de eerste keer dat ik met een grote glimlach door de regen liep! :D
(regen = sneeuw weg!)

Hee hater, wanneer ben je er weer? Morgen schouders trainen, jij?

Hee hater, wanneer ben je er weer? Morgen schouders trainen, jij?

He man, waarsch maandag... kan morgen wel een rustdag gebruiken denk ik :P

Net eerste strongman training gehad, ging erg goed, ben zeer tevreden!

Loglift
Weet niet precies wat ik gedaan heb, in elk geval hoop triples (1x clean en 3x pressen) met 50kg, 60kg, 70kg en 80kg. Fail op de 90kg, daarna nog ff teruggegaan naar de 70kg en wat reps gemaakt. Jan wist niet zeker of de boom 50kg was maar daar gaan we maar even van uit :P Ging eigenlijk een stuk beter dan verwacht aangezien m'n OH presses altijd sucken :P Hoop goede tips over techniek gehad.

edit: ff gecheckt en was toch fail op 90 log. wel gecleand en geprobeerd maar kreeg hem niet gelocked.

Yoke
2x20m 100kg
2x20m 180kg
2x20m 220kg
2x20m 260kg voor het eerst van m'n leven een belt omgedaan maar hij pleurde net voor het eind af dus zal wel niet zoveel geholpen hebben :P
4 of 5m 300kg met belt
Wilde hem in elk geval even uittillen en dacht laat ik er dan ook maar ff mee aan de wandel gaan. Slingerde wat hard heen en weer.

Het stuk waar we konden lopen was ongeveer 20m dus je moest hem 2x uitpakken. Wel achter elkaar doorgelopen, dus eigenlijk stukken van 40m.

Farmers
2x20m 60kg
2x20m 80kg
2x20m 100kg
Geen grip issues w00t. Deze wel in 1x doorlopen met 2x een draaipunt.

Laatst bewerkt:
Damn je eerste event training en dan al zo goed draaien. Hmmm de winst kan ik wel vergeten op de NCC.

Heel netjes gedaan CP.

Een hele goede eerste event workout. Was dit echt je eerste keer???
Gelopen met timbers van 100kg. Flink! Joke 300kg=top.:)

Een hele goede eerste event workout. Was dit echt je eerste keer???
Gelopen met timbers van 100kg. Flink! Joke 300kg=top.:)
Thx jep, ik wist al wel dat ik een sterke core had, lang leve zonder riem trainen ;)

Fail op de log was toch op 90kg al btw.

DAmm corr :O je bodyweight helpt echt goed met sterksteman spul :)

Terug
Naar boven