AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

J e hebt een nette training neergezet zeg. Vooral je Yoke vind ik goed.

• Topic Starter Topic Starter
DAmm corr :O je bodyweight helpt echt goed met sterksteman spul :)

ik denk dat m'n BW me alleen maar tegenwerkt :P m'n lichaamsbouw helpt me zeker, maar extra BW moet je natuurlijk uiteindelijk alleen maar extra meeslepen.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

J e hebt een nette training neergezet zeg. Vooral je Yoke vind ik goed.

thx :)

Meeste Strongmen hebben toch een hoge BW volgens mij:p.

Nou ik weet wel dat ik me nu k*t voel ik ben veel te licht in mijn ogen. 94kg ik voel me ecto

Nou ik weet wel dat ik me nu k*t voel ik ben veel te licht in mijn ogen. 94kg ik voel me ecto

dan moet je meer eten :P
ik ben er serieus over aan het denken om te stoppen met cutten en gewoon te gaan knallen.. het schiet toch voor geen meter op :roflol:

Haha idd cutten suckt -_-

dat wel, maar het is niet zo dat als je en hoog BW hebt je automatisch een goede strongman bent ;)

Dat is waar, maar zo lang het meer is dan alleen vet kom je al snel in de goede richting. Delicate training is uiteraard ook een vereiste maar ik geloof dat dat bij jou wel goed zit?

Dan is je log nog steeds netjes hoor.

Dat is waar, maar zo lang het meer is dan alleen vet kom je al snel in de goede richting. Delicate training is uiteraard ook een vereiste maar ik geloof dat dat bij jou wel goed zit?

Ja, dat is zeker waar. Ik heb het geluk dat ik wel een dikkerd ben maar dat er een hoop massa onderzit :P

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Dan is je log nog steeds netjes hoor.

Thx chick, zou erg blij zijn als hij op de NCC 100 is :)

onderrug is lekker gaar van die yoke trouwens :P

Wacht maar tot morgen. :p

Sterk menneke! ;)

erg nette stm training corpaul!
dikke gewichten, dat belooft nog wat op NCC

Duidelijk: Corpaul is een sterke man!

Terug
Naar boven