- Waardering
- 14.131
Actief herstel in de kroeg...hmmm-->polstraining en hardlopen in de kroeg met in iedere hand een biertje.![]()
Je glas optillen is net powerliften!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Actief herstel in de kroeg...hmmm-->polstraining en hardlopen in de kroeg met in iedere hand een biertje.![]()
Het gaat relatief gemakkelijk af voor je ook nog!
Alleen nog werken aan de snelheid en je bent een zekere kansmaker voor de titel.![]()

nee,das waar,maar het help weldat wel, maar het is niet zo dat als je en hoog BW hebt je automatisch een goede strongman bent![]()

nee,das waar,maar het help wel
sterke training ook voor je eerste keer,20m yoke van 260kg en 20m farmers met 100kg zijn sterk voor de eerste keer.
je gaat merken,de volgende keer,pak je nog meer.
zware conccurentie voor de ncc zo te zien![]()
(en thx)idd,nog sterker!

even kijken of ik vanmiddag de gym alweer in ga of morgen pas.
). Doel was 3x190 DL en dat is ruim gelukt.
Ik ga tegenwoordig op m'n kuiten zitten dus kan fysiek niet meer lager komen. Voelde die yoke nog aardig liggen trouwens.Na zo'n deadlift sessie nog zoveel gewicht weten te squatten!!!!
Top man, echt heel sterk
Pullthrough... die kende ik nog niet![]()
heb eigenlijk nooit zoveel last van vermoeidheid na deadliften in m'n benen, zolang ik maar niet teveel 10 reppers doe
en die pullthroughs zijn best lekker!Nikste full jouw Squats zijn quarter!!
Mooie training beest! 2x200 is best wel asociaal.![]()
(je bent zeker nog jaloers op m'n 300kg yoke
) en thx! was ook wel blij met die 2x200.thxheb eigenlijk nooit zoveel last van vermoeidheid na deadliften in m'n benen, zolang ik maar niet teveel 10 reppers doe
en die pullthroughs zijn best lekker!

Ik vind persoonlijk fijner om de squats eerst te doen dan ben ik soepeler met de deadlift.

Ja, ik deed ze vandaag niet met een touw maar met handvatten.. beter voor je kloten iddDie pullthroughs doe je met een touw toch? Als je die oefening iets te snel of enthousiast doet schuur je meteen je kroonjuwelen naar het hiernamaals of niet?![]()

Nee, want ik kan nooit jaloers zijn.
Kidding, inderdaad je yoke was sick! Je liep met de 300 verder dan ik met de 220 in ieder geval.![]()

Hee slappeling, idd echt respect voor je jongen, want je doet het maar wel met die oor-tot-oor smile van je.
Ondertussen pak je gewicht na gewicht en sta je elke keer versteld van jezelf!
Bedankt voor het meekijken en het er doorheen lullen.
Door jouw tips heb ik Mish ook kunnen helpen en ze zal het vast hebben gezegd al net, maar toch ff 3x90kg deadlift die lekkere tut!
Kerel ga voor alles wat je wil, want je weet half nog niet hoe sterk je echt bent! (en totally ****ing natural!!!!)
Insane mother****er![]()
had ik nog niet gehoord van haar, 3x90 is aardig sterk voor zo'n klein vrouwtje (ook al zal ze dat wel niet willen horen
)