Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Het gaat relatief gemakkelijk af voor je ook nog!
Alleen nog werken aan de snelheid en je bent een zekere kansmaker voor de titel. :)

dat wel, maar het is niet zo dat als je en hoog BW hebt je automatisch een goede strongman bent ;)
nee,das waar,maar het help wel:D
sterke training ook voor je eerste keer,20m yoke van 260kg en 20m farmers met 100kg zijn sterk voor de eerste keer.
je gaat merken,de volgende keer,pak je nog meer.
zware conccurentie voor de ncc zo te zien:p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nee,das waar,maar het help wel:D
sterke training ook voor je eerste keer,20m yoke van 260kg en 20m farmers met 100kg zijn sterk voor de eerste keer.
je gaat merken,de volgende keer,pak je nog meer.
zware conccurentie voor de ncc zo te zien:p

40m ;) (en thx)

hmm spierpijn is wel goed te doen. core geen last van, m'n schouders en traps voel ik wel. m'n linkerknie voelt ook wat vaag, als ik die lock voelt het een beetje alsof hij verder kan locken dan normaal (al is het geloof ik niet zo) :) even kijken of ik vanmiddag de gym alweer in ga of morgen pas.

Thx Ove :)

Linkerknie voelt nog steeds een beetje vaag, maar het doet geen pijn dus fok it. Training ging prima, nergens last van. Alleen geen lunges gedaan omdat daar wel heel veel druk op m'n knie komt te staan ( en had er ook helemaal geen zin in :) ). Doel was 3x190 DL en dat is ruim gelukt.

10x bar squat opwarmen

Deadlift
10x100kg
5x140kg
5x170kg
5x190kg
2x200kg
Eerste rep van laatste set was wat ranzig, tweede ging makkelijker. Wel echt met deadstop gedaan want moest em ff herpakken.

Squat
5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg
5x140kg
En zoals altijd fullsquats natuurlijk :P Ik ga tegenwoordig op m'n kuiten zitten dus kan fysiek niet meer lager komen. Voelde die yoke nog aardig liggen trouwens.

Pullthrough
10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg

Cardio
HIIT crosstrainer
1 min opwarmen
15x30/30
paar min cooling down.
Volgens mij ook wel een PR dit, ging eigenlijk redelijk easy.

Laatst bewerkt:
Na zo'n deadlift sessie nog zoveel gewicht weten te squatten!!!! :eek:

Top man, echt heel sterk :thumbs:

Pullthrough... die kende ik nog niet ;)

Nikste full jouw Squats zijn quarter!! :mad:

:D

Mooie training beest! 2x200 is best wel asociaal. :)

Na zo'n deadlift sessie nog zoveel gewicht weten te squatten!!!! :eek:

Top man, echt heel sterk :thumbs:

Pullthrough... die kende ik nog niet ;)

thx :) heb eigenlijk nooit zoveel last van vermoeidheid na deadliften in m'n benen, zolang ik maar niet teveel 10 reppers doe :P en die pullthroughs zijn best lekker!

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Nikste full jouw Squats zijn quarter!! :mad:

:D

Mooie training beest! 2x200 is best wel asociaal. :)

nou par zijn ze wel tegenwoordig hoor :) (je bent zeker nog jaloers op m'n 300kg yoke :roflol:) en thx! was ook wel blij met die 2x200.

Ik vind persoonlijk fijner om de squats eerst te doen dan ben ik soepeler met de deadlift.

Maar super getrained ;)

thx :) heb eigenlijk nooit zoveel last van vermoeidheid na deadliften in m'n benen, zolang ik maar niet teveel 10 reppers doe :P en die pullthroughs zijn best lekker!

Die pullthroughs doe je met een touw toch? Als je die oefening iets te snel of enthousiast doet schuur je meteen je kroonjuwelen naar het hiernamaals of niet? :roflol:

Nee, want ik kan nooit jaloers zijn. :p
Kidding, inderdaad je yoke was sick! Je liep met de 300 verder dan ik met de 220 in ieder geval. :roflol:

Ik vind persoonlijk fijner om de squats eerst te doen dan ben ik soepeler met de deadlift.

Ik denk eerlijk gezegd dat het voor mij niet zoveel uitmaakt. Vind de deadlift altijd wel prima om ff warm te worden. Squat eerst vind ik ook best, het ligt er een beetje aan op welke oefening ik aan het maxen ben. In principe was de squat vandaag assistance :)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Die pullthroughs doe je met een touw toch? Als je die oefening iets te snel of enthousiast doet schuur je meteen je kroonjuwelen naar het hiernamaals of niet? :roflol:
Ja, ik deed ze vandaag niet met een touw maar met handvatten.. beter voor je kloten idd :)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Nee, want ik kan nooit jaloers zijn. :p
Kidding, inderdaad je yoke was sick! Je liep met de 300 verder dan ik met de 220 in ieder geval. :roflol:

dan is het goed :P

zware deadlifts , vooral na die heftige yoke
respect man

Hee slappeling, idd echt respect voor je jongen, want je doet het maar wel met die oor-tot-oor smile van je.
Ondertussen pak je gewicht na gewicht en sta je elke keer versteld van jezelf!
Bedankt voor het meekijken en het er doorheen lullen.

Door jouw tips heb ik Mish ook kunnen helpen en ze zal het vast hebben gezegd al net, maar toch ff 3x90kg deadlift die lekkere tut!
Kerel ga voor alles wat je wil, want je weet half nog niet hoe sterk je echt bent! (en totally ****ing natural!!!!)

Insane mother****er :D
Ik ga ff logje bijwerken hehe

Hee slappeling, idd echt respect voor je jongen, want je doet het maar wel met die oor-tot-oor smile van je.
Ondertussen pak je gewicht na gewicht en sta je elke keer versteld van jezelf!
Bedankt voor het meekijken en het er doorheen lullen.

Door jouw tips heb ik Mish ook kunnen helpen en ze zal het vast hebben gezegd al net, maar toch ff 3x90kg deadlift die lekkere tut!
Kerel ga voor alles wat je wil, want je weet half nog niet hoe sterk je echt bent! (en totally ****ing natural!!!!)

Insane mother****er :D

thx man, erg leuk om te horen zo :) had ik nog niet gehoord van haar, 3x90 is aardig sterk voor zo'n klein vrouwtje (ook al zal ze dat wel niet willen horen :roflol:)

Terug
Naar boven