- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind persoonlijk fijner om de squats eerst te doen dan ben ik soepeler met de deadlift.
Maar super getrained![]()

+1, dat werkt als een soort auto die moet warm worden.
nette training paultje!

)HIIT is inderdaad heftig als je verkouden bent, maar wel hardcore dat je het toch maar weer gedaan hebt![]()

Lijkt me maar moeilijk eigenlijk om op een roeier HIIT te doen? Niet?
Dan wordt het haast een full body work out dusStaat dat je herstel niet in de weg?
Maar niet echt last van m'n herstel nee, ik deload elke 6 weken (ongeveer) en doe dan helemaal geen cardio om overtraining tegen te gaan. Verder kan ik redelijk zwaar gaan zonder dat ik spierpijn heb, vooral met m'n rug (benen wel regelmatig spierpijn btw
).
idd ja, helemaal onder de roids! Nee ik heb gewoon de mazzel dat m'n core heel sterk is, had van die yoke ook bijna geen last.Ja daar ga je al fout, als je zwaar ben gegaan kan je beter de kroeg in 's avonds en er vroeg weer uit. Uitslapen ga je je sowieso slechter van voelen.meestal was me deadlift dag vrijdag, dan kan ik het wat later maken, en dan volgende dag uitslapen.
dan als ik op sta voel ik me eigen net een opa als ik zwaar ben gegaan![]()
idd ja, helemaal onder de roids! Nee ik heb gewoon de mazzel dat m'n core heel sterk is, had van die yoke ook bijna geen last.
---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
Ja daar ga je al fout, als je zwaar ben gegaan kan je beter de kroeg in 's avonds en er vroeg weer uit. Uitslapen ga je je sowieso slechter van voelen.
OK man, daar ga je dus al helemaal foutik moet iedere dag om 5 uur op. in het weekend laat ik me lichaam bepalen wanneer die genoeg rust heeft gehad.

), dan heb je niet echt ergens last van. Squatten kan ik ook redelijk zonder spierpijn, het enige waar ik echt last van heb zijn lunges (en uitsloverig gedoe zoals supersets).OK man, daar ga je dus al helemaal fout
Maar dan is het wel begrijpelijk idd, maar ook wel logisch dat je je na 12u slapen verrot voelt. Dan draagt zwaar deadliften niet echt bij nee. Ik sta meestal zo rond 8u op, in het weekend ook (behalve als het erg laat is geworden), dan heb je niet echt ergens last van. Squatten kan ik ook redelijk zonder spierpijn, het enige waar ik echt last van heb zijn lunges (en uitsloverig gedoe zoals supersets).