Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ik wil eigenlijk wel een superdude balkje :)

die is echt chill die superdude balkjes

heb gehoord dat je die wel kan roggelen via Big T

zo kan het ook :)

Mooie training beest! Die Squats zijn best insane!

berentraining cor
vooral die frontsquats na de reguliere - je moet maar zin in hebben
en dat hebben wij;)

de goodmornings zetten mij ook weer aan het denken
ik vond hem nooit zo prettig - ik denk ook dat ik niet helemaal correct deed
ik zal af en toe weer eens opstarten

Er ontbreekt nog wel een 400kg deadlift zeydrunas , maar super getrained cor ;)

toch maar een strongman balkje :) ga ook m'n log verplaatsen naar de PL sectie, denk ik toch wel handig voor eventuele feedback op trainingen enzo.

oke je hebt je strongmanbalkje
en kom nou maar weer terug:D

ik zelf denk ik ook :)
maar niet geheel onrealistisch denk ik (ff ervan uitgaan dat ik niet kapot ga).
die 140kg OH zal wel lukken, 300kg DL en 270kg SQ is ongeveer 10kg per kwartaal erbij. why not :D
geen zin om alles te lezen en te rekenen:pmaar wat zijn je huidige stats?(1rm)of heb je nooit gemaxt?
stevige conccurentie voor de ncc,ik denk dat jij meer iemand bent voor de voorroondes van nederland,volgend jaar zeker een gooi doen zou ik zeggen;)

geen zin om alles te lezen en te rekenen:pmaar wat zijn je huidige stats?(1rm)of heb je nooit gemaxt?
stevige conccurentie voor de ncc,ik denk dat jij meer iemand bent voor de voorroondes van nederland,volgend jaar zeker een gooi doen zou ik zeggen;)

huidige stats:
DL 210kg
SQ 160kg
BP 3x100kg, doe ik bijna nooit

Al ligt die squat waarschijnlijk hoger inmiddels denk ik, gister 5x3x150kg gepakt en al een tijd niet gemaxt.

thx maar voorrondes zijn nog wat hoog gegrepen ;) volgend jaar misschien

huidige stats:
DL 210kg
SQ 160kg
BP 3x100kg, doe ik bijna nooit

Al ligt die squat waarschijnlijk hoger inmiddels denk ik, gister 5x3x150kg gepakt en al een tijd niet gemaxt.

thx maar voorrondes zijn nog wat hoog gegrepen ;) volgend jaar misschien
idd,volgend jaar zeker proberen;)
aardige stats,hoelang train je al?

idd,volgend jaar zeker proberen;)
aardige stats,hoelang train je al?

thx, ik heb thuis ongeveer een jaar lang met dumbbells t/m 15kg gerommeld, dus die periode reken ik niet echt mee... vanaf augustus kon ik thuis wat zwaarder gaan, maar ben vanaf oktober 2009 in een gym gaan trainen en sinds die tijd ook pas begonnen met de grote 3.

bruut getraind kerel ... niet te geloven eigenlijk dat je pas sinds oktober traint

Impressive!

Zeker als je bedenkt dat je squats nog een goede 100kg lichaamsgewicht extra tellen!
Brute kracht dus gewoon, ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een lichaam er inmiddels onder dat 'extra laagje' zit maar zoals je aangaf zullen we daar niet zo snel achter komen :p

Terug
Naar boven