Fitness Seller

corpaul's trainingslog

was een mooie training man. Heb eindelijk al het hars van mijn handen af:p

Lekkere training. Stones zijn ook netjes! Max op ncc is toch 110 kg stone?

Ok, dan ga jij duidelijk punten scoren daarop:).

Dat gaat een mooie score worden op die wedstrijd, ben ik van overtuigd. Als ik kan dan kom ik foto's maken :D

beetje positieve intimidatie ter verbetering van de motivatie zullen we maar zeggen. ik moet wel gewonnen hebben voor we aan de stones zijn, want ik krijg de 90kg niet eens van de grond op moment hehe.

Tof dat je nu echt strongman trainingen doet, daar ben je voor geboren Cor :thumbs:

A-sociaal groffe training zie ik daar.. vind het wel leuk om wat meer te leren van die strongman oefeningen!!

Keep the good work up ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.051
thx :) Ace waarom doe je niet een keertje mee? denk dat je de kracht er zeker wel voor hebt en is best leuk als afwisseling!

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

nah. ik heb de match al gewonnen voor we aan de stones gaan beginnen ;)

succes :) (zorg eerst maar dat je weer iets vast kan houden :P)

thx :) Ace waarom doe je niet een keertje mee? denk dat je de kracht er zeker wel voor hebt en is best leuk als afwisseling!

Ik zie in die trainingen van jou ook echt een groeiprikkel zitten! ;)

Ga zekers een een strongman training doen :thumbs:

• #1.053
Ja zit er ook in :) Vooral omdat het allemaal fullbody oefeningen zijn. Ik weet niet waar je woont, maar je bent sowieso welkom om bij Real Dutch Power te komen trainen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/strongman-training-real-dutch-power-234270/)

Helemaal onder Den Haag is dat dus, nee ik woon niet heel dichtbij. Woon in de vecht streek net onder Amsterdam.. maar met de auto ben ik binnen een uur in Den Haag. Lijkt me zeker leuk om een keer bij te zijn man, thnx voor de tip.. ik ga mij ff inlezen ;)

succes :) (zorg eerst maar dat je weer iets vast kan houden :P)

lol met die lichte gewichtjes van het NCC heb ik geen probleem met vasthouden ;)

125kg Duck walk, Tire Flip, Keg, Log tot 100+ kg kan nog prima.

3reps met 120kg deadlift en zwaarder gewicht is een ander verhaal helaas :(

lol met die lichte gewichtjes van het NCC heb ik geen probleem met vasthouden

3reps met 120kg deadlift en zwaarder gewicht is een ander verhaal helaas :(
hoe???;en je hebt een dl van 210kg?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

goeie training corpaul:thumbs:,maar wel een beetje kort mss?3onderdelen.
log ligt je mss wat minder t.o.v je lengte/bw maar wel verdomd sterk op de farmes en stones maat!:eek:
zeker een vd favorieten op de ncc,een plaats in de top 5 zit er zeker in;)

hoe???;en je hebt een dl van 210kg?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

log ligt je mss wat minder t.o.v je lengte/bw maar wel verdomd sterk op de farmes en stones maat!:eek:

Hij heeft een kwetsuur in z'n linker onderarm.

• #1.059
Thx :) Je kan er idd een langere dag van maken, maar ik vind het wel prima eigenlijk zo. Als er nog meer gedaan was vond ik het ook best. Jan heeft nog niet zoveel onderdelen staan, dus het nadeel is dat je dan elke week hetzelfde doet. Ook heeft het niet zoveel zin om bijv. een Vikingpress te doen als je al een log gedaan hebt (zeker voor mij niet). Er is een carcircle maar die moet nog even verkleind worden voordat ie past ;) En moet toegeven dat die stones best heftig waren :)

Log is idd zeker niet m'n sterkste onderdeel, merk ik bij normale gymlifts ook dat schouderwerk (en borst) veruit m'n zwakste schakel is, dus daar ben ik nu dan ook aan aan het werk. De top 5 is idd m'n doel bij de NCC, al ken ik de andere atleten te slecht om te schatten hoe het hen zal afgaan.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Helemaal onder Den Haag is dat dus, nee ik woon niet heel dichtbij. Woon in de vecht streek net onder Amsterdam.. maar met de auto ben ik binnen een uur in Den Haag. Lijkt me zeker leuk om een keer bij te zijn man, thnx voor de tip.. ik ga mij ff inlezen ;)

Dan zou ik het zeker eens doen. Denk dat jij ook aardig wat kan presteren met die insane schouderkracht van je. Je kunt ook bij g-men gaan kijken in Baarn, is een stuk dichterbij voor je http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/raw-power-baarn-2010-a-233107/.

Gewoon hoog in zitten. Go for the price!! :D
Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe Conan's Wheel (Car Circle) met die 200kg zal gaan. Vermoed dat de meeste hem niet van de grond gaan krijgen, een handje vol leggen hem na een paar stappen neer en huilen over pijn in de armen en dan een enkeling die er nog beetje afstand mee kan afleggen ehe

Terug
Naar boven