Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was een mooie training man. Heb eindelijk al het hars van mijn handen af![]()
hier ook idd, was wel wat geboen voor nodig 
Lekkere training. Stones zijn ook netjes! Max op ncc is toch 110 kg stone?

nah. ik heb de match al gewonnen voor we aan de stones gaan beginnen![]()
. Ik doe mee voor de fun aangezien mijn kansen minim zijn of iedereen moet geblesseerd raken
Ace waarom doe je niet een keertje mee? denk dat je de kracht er zeker wel voor hebt en is best leuk als afwisseling!nah. ik heb de match al gewonnen voor we aan de stones gaan beginnen![]()
(zorg eerst maar dat je weer iets vast kan houden
)thxAce waarom doe je niet een keertje mee? denk dat je de kracht er zeker wel voor hebt en is best leuk als afwisseling!

Ik zie in die trainingen van jou ook echt een groeiprikkel zitten!
Ga zekers een een strongman training doen![]()
Vooral omdat het allemaal fullbody oefeningen zijn. Ik weet niet waar je woont, maar je bent sowieso welkom om bij Real Dutch Power te komen trainen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/strongman-training-real-dutch-power-234270/)Ja zit er ook inVooral omdat het allemaal fullbody oefeningen zijn. Ik weet niet waar je woont, maar je bent sowieso welkom om bij Real Dutch Power te komen trainen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/strongman-training-real-dutch-power-234270/)

succes(zorg eerst maar dat je weer iets vast kan houden
)

hoelol met die lichte gewichtjes van het NCC heb ik geen probleem met vasthouden
3reps met 120kg deadlift en zwaarder gewicht is een ander verhaal helaas![]()
;en je hebt een dl van 210kg?

hoe;en je hebt een dl van 210kg?
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
goeie training corpaul,maar wel een beetje kort mss?3onderdelen.
log ligt je mss wat minder t.o.v je lengte/bw maar wel verdomd sterk op de farmes en stones maat!
zeker een vd favorieten op de ncc,een plaats in de top 5 zit er zeker in![]()
je hebt het over falstyr wss,das minder en k*t zo een blessure met een wedstrijd in het vooruitzicht

Thxgoeie training corpaul,maar wel een beetje kort mss?3onderdelen.
log ligt je mss wat minder t.o.v je lengte/bw maar wel verdomd sterk op de farmes en stones maat!
zeker een vd favorieten op de ncc,een plaats in de top 5 zit er zeker in![]()
Je kan er idd een langere dag van maken, maar ik vind het wel prima eigenlijk zo. Als er nog meer gedaan was vond ik het ook best. Jan heeft nog niet zoveel onderdelen staan, dus het nadeel is dat je dan elke week hetzelfde doet. Ook heeft het niet zoveel zin om bijv. een Vikingpress te doen als je al een log gedaan hebt (zeker voor mij niet). Er is een carcircle maar die moet nog even verkleind worden voordat ie past
En moet toegeven dat die stones best heftig waren 
Helemaal onder Den Haag is dat dus, nee ik woon niet heel dichtbij. Woon in de vecht streek net onder Amsterdam.. maar met de auto ben ik binnen een uur in Den Haag. Lijkt me zeker leuk om een keer bij te zijn man, thnx voor de tip.. ik ga mij ff inlezen![]()