Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Gewoon hoog in zitten. Go for the price!! :D
Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe Conan's Wheel (Car Circle) met die 200kg zal gaan. Vermoed dat de meeste hem niet van de grond gaan krijgen, een handje vol leggen hem na een paar stappen neer en huilen over pijn in de armen en dan een enkeling die er nog beetje afstand mee kan afleggen ehe

Hoeveel zou je er effectief van in je armen hebben liggen? 160-170kg ofzo?

Geen idee. Heb er geen ervaring mee. Enige plek waarvan ik weet dat het getraind kan worden is in Ridderkerk. Nu doe ik gewoon wat zercher squats en een zwaar gewicht uit tillen en even vasthouden. Ik hoop dat je gelijk heb met 160-170kg...loopt stuk relaxter dan 200 heh.

• #1.063
Geen idee. Heb er geen ervaring mee. Enige plek waarvan ik weet dat het getraind kan worden is in Ridderkerk. Nu doe ik gewoon wat zercher squats en een zwaar gewicht uit tillen en even vasthouden. Ik hoop dat je gelijk heb met 160-170kg...loopt stuk relaxter dan 200 heh.

Ja, het is in elk geval niet de volle 200kg... maar kan me niet echt inbeelden hoeveel het is. Ik ga binnenkort ook wat pin zerchers doen en ze dan vasthouden.. als je dat met 200kg kan lukt dat conan wheel ook wel :)

Lekkere stones man!

Waren die farmers zonder drop?

Ja, het is in elk geval niet de volle 200kg... maar kan me niet echt inbeelden hoeveel het is. Ik ga binnenkort ook wat pin zerchers doen en ze dan vasthouden.. als je dat met 200kg kan lukt dat conan wheel ook wel :)

Is verschil tussen vasthouden en er mee gaan lopen. Net zoals met Yoke Squats en Squats...dan kun je ook niet meteen met een zware Yoke gaan lopen ondanks dat je het wel van de grond krijgt :P

Maar die Pin Zerchers helpen wel al om te wennen aan het gewicht op de borst en manier van ademhaling.

• #1.067
Is verschil tussen vasthouden en er mee gaan lopen. Net zoals met Yoke Squats en Squats...dan kun je ook niet meteen met een zware Yoke gaan lopen ondanks dat je het wel van de grond krijgt :P

Maar die Pin Zerchers helpen wel al om te wennen aan het gewicht op de borst en manier van ademhaling.

I know, maar als je 200kg al niet in je klauwen kunt houden voor een bepaalde tijd wordt het sowieso niets.

• #1.069

Thx, ik verbaas me eigenlijk ook telkens weer over die farmers aangezien m'n grip in de gym eigenlijk helemaal niet zo denderend is. Het lijkt er sowieso op dat ik met events wat sterker ben dan in de gym :)

Nice farmers!

• #1.071
I know, maar als je 200kg al niet in je klauwen kunt houden voor een bepaalde tijd wordt het sowieso niets.

Ik dacht er trouwens net nog ff over, en met een conan lopen kun je niet vergelijken met een yoke.. bij een yoke gaat het gewicht alle kanten op terwijl je het bij de conan 'alleen' maar in de lucht moet houden. Denk dus dat een pin zercher representatiever is voor een conan dan een yoke squat voor de yoke.

thx gijs :)

Het moeilijke aan Conan is niet alleen de verzuring in armen. Het is lopen en ook nog lucht krijgen onder grote load.

Ik stond vanavond te kijken hoe lastig de meeste het hadden bij de 300kg conans wheel :O en toen bedacht ik me dat wij hem ook met 200kg moeten doen xD

bedoel je met de log
log en press
heb je een filmpie cor -you tube of zo
dan heb ik een beetje een idee

• #1.075
bedoel je met de log
log en press
heb je een filmpie cor -you tube of zo
dan heb ik een beetje een idee

http://www.youtube.com/watch?v=HaqVmZEzhl4

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Het moeilijke aan Conan is niet alleen de verzuring in armen. Het is lopen en ook nog lucht krijgen onder grote load.

Zeker waar, maar ik hoop die verzuring dus enigszins te kunnen trainen door die pin zerchers :)

Die helpen zeker voor de verzuring + ademhaling. Ik kan heel lang met de 200kg in me armen blijven staan...maar dan schiet er opeens een kramp in me benen na een tijdje :P

Het hebben van een buik helpt ook. Kun je de stang daar half op leggen om je armen beetje te ontzien. Nadeel is dat je daarna een week lang met blauwe plekken loopt hehe

Laatst bewerkt:
Gewoon hoog in zitten. Go for the price!! :D
Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe Conan's Wheel (Car Circle) met die 200kg zal gaan. Vermoed dat de meeste hem niet van de grond gaan krijgen, een handje vol leggen hem na een paar stappen neer en huilen over pijn in de armen en dan een enkeling die er nog beetje afstand mee kan afleggen ehe

Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om dat in s'Gravenzanden (binnenkort) te kunnen uittesten. :D

aha , je compris
heeft wat weg van de bb clean en press
wel apart om af en toe die log zo op je knieen te leggen

dikke sm training neergezet corpaul.

dit is echt wel jou ding denk ik, zo sterk nu al

• #1.080
dikke sm training neergezet corpaul.

dit is echt wel jou ding denk ik, zo sterk nu al

thx mike ik denk het ook :)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

aha , je compris
heeft wat weg van de bb clean en press
wel apart om af en toe die log zo op je knieen te leggen
het cleanen vind ik totaal niet op een bb clean lijken, je rolt de log omhoog en bij een bb doe je dat heel anders. press is uiteraard vergelijkbaar

:fuu: onderarmen zijn echt helemaal blauw btw :roflol:

Terug
Naar boven