- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
hummer wat ben je toch welbespraaktEen 1rm is nooit vlekkeloos, anders ben je waarschijnlijk onder je 1rm aan het werken.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hummer wat ben je toch welbespraaktEen 1rm is nooit vlekkeloos, anders ben je waarschijnlijk onder je 1rm aan het werken.![]()

Ik vind het fijn dat het je opgevallen is.

Het komt vaak uit een onverwachte hoek.zou je niet verwachten van een zeeman op kasteelbier eigenlijk![]()

Damn je had het ook meteen door.Da's haat tegen iedereen!!!
brother, ik weet dat je het altijd goed bedoelt.
![]()

Haha, we zullen eens wat spieruithoudingsvermogen kweken bij jeBen dat pompwerk niet zo gewend, klotebodybuilders!
Dacht dat dat em zo was. Roy bedankt, was leuk. (en maak je borst maar vast nat voor in DH)
Maar je hebt goed getraind, ik ben trots op je. Wie zegt trouwens dat ik naar DH kom? 

Haha, we zullen eens wat spieruithoudingsvermogen kweken bij jeMaar je hebt goed getraind, ik ben trots op je. Wie zegt trouwens dat ik naar DH kom?
Maar als dit een uitnodiging/daging is, dan kom ik graag langs om door jou gemarteld te worden.![]()
Spierpijn valt (nog) mee trouwens, alleen beetje stijf in de benen.er moet meer gehitcht worden - haha
lijkt me rete zwaar die deadlift met banden
neonazi crunches ??
Lekkere training met Hyped ! die DL tegen bands heb ik ook vaker gedaan met Gijs, is wel zwaar maar werkt wel goed om weer omhoog te gaan met je DL,
en wat een discussie over die 1RM DL en Hitchen !! Ik ben het met jou eens !
DL tegen bands zijn leuk, denk dat ik ook bands ga aanschaffen.Volgensmij zijn die nog een tandje zwaarder de blauwe. In raalte geven de groene al 30-40kg tegen druk en de blauwe nog iets meer dacht ik maar ik kan het fout hebben.
Whey shake met water is een no-go zonde van de whey vind ik![]()
no no. Raalte hebben ze blauwe large bands. Die van Roy zijn blauwe small.
Zijn idd 30-40 kg.
en een discussie over hitch?
Dacht dat dit intermediates waren, heb 4 setjes banden, waarvan de blauwe de een na breedste zijn en de groene de breedste. Zo te voelen is de spanning idd wel iets van 30-40kgs
Dacht dat dit intermediates waren, heb 4 setjes banden, waarvan de blauwe de een na breedste zijn en de groene de breedste. Zo te voelen is de spanning idd wel iets van 30-40kgs
(en hoop dat ik m'n ochtendurine niet vergeet te bewaren)
Want normaal gesproken drinkt Cor dit op bij zijn ontbijt![]()
tuurlijk, is hardcore! als het ff kan poep ik ook in m'n shake.

Grip naar de klote na die deadlifts.