Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Da's haat tegen iedereen!!! :eek:

:jk: brother, ik weet dat je het altijd goed bedoelt. ;)
Damn je had het ook meteen door. :D

Nee ik maak er vaak grapjes over maar Cor-Paul is iemand met talent en gemaakt voor dit zware werk. Dit hebben we toch nodig om de Strongman sport in Nederland op een hoger niveau te brengen. Maar ook dan blijft een goede techniek belangrijk.

Laatst bewerkt:
Ben dat pompwerk niet zo gewend, klotebodybuilders!

Dacht dat dat em zo was. Roy bedankt, was leuk. (en maak je borst maar vast nat voor in DH)
Haha, we zullen eens wat spieruithoudingsvermogen kweken bij je:p Maar je hebt goed getraind, ik ben trots op je. Wie zegt trouwens dat ik naar DH kom? :D

Maar als dit een uitnodiging/daging is, dan kom ik graag langs om door jou gemarteld te worden.:cool:

er moet meer gehitcht worden - haha
lijkt me rete zwaar die deadlift met banden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.268
Haha, we zullen eens wat spieruithoudingsvermogen kweken bij je:p Maar je hebt goed getraind, ik ben trots op je. Wie zegt trouwens dat ik naar DH kom? :D

Maar als dit een uitnodiging/daging is, dan kom ik graag langs om door jou gemarteld te worden.:cool:

Je zal wel moeten :D Spierpijn valt (nog) mee trouwens, alleen beetje stijf in de benen.

er moet meer gehitcht worden - haha
lijkt me rete zwaar die deadlift met banden

Ja, is een heel ander gevoel. Zeker als je in het bovenste deel van de DL relatief niet zo sterk bent moet je veel harder werken.

neonazi crunches ?? :roflol:

Lekkere training met Hyped ! die DL tegen bands heb ik ook vaker gedaan met Gijs, is wel zwaar maar werkt wel goed om weer omhoog te gaan met je DL,

en wat een discussie over die 1RM DL en Hitchen !! Ik ben het met jou eens !

• #1.270
neonazi crunches ?? :roflol:

Lekkere training met Hyped ! die DL tegen bands heb ik ook vaker gedaan met Gijs, is wel zwaar maar werkt wel goed om weer omhoog te gaan met je DL,

en wat een discussie over die 1RM DL en Hitchen !! Ik ben het met jou eens !

thx JW :kiss: DL tegen bands zijn leuk, denk dat ik ook bands ga aanschaffen.

Volgensmij zijn die nog een tandje zwaarder de blauwe. In raalte geven de groene al 30-40kg tegen druk en de blauwe nog iets meer dacht ik maar ik kan het fout hebben.

Whey shake met water is een no-go zonde van de whey vind ik :rolleyes:

no no. Raalte hebben ze blauwe large bands. Die van Roy zijn blauwe small.
Zijn idd 30-40 kg.

en een discussie over hitch?

Die van Roy zijn blauwe small.
Zijn idd 30-40 kg.
Dacht dat dit intermediates waren, heb 4 setjes banden, waarvan de blauwe de een na breedste zijn en de groene de breedste. Zo te voelen is de spanning idd wel iets van 30-40kgs

Dacht dat dit intermediates waren, heb 4 setjes banden, waarvan de blauwe de een na breedste zijn en de groene de breedste. Zo te voelen is de spanning idd wel iets van 30-40kgs

Je kunt je bestelde setje nazoeken op ironwoody.

• #1.276
Heb vandaag een afspraak gemaakt voor 19 maart bij de sportarts voor een sportkeuring, lijkt me toch geen verkeerd idee met mijn BW en sportieve verleden. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. (en hoop dat ik m'n ochtendurine niet vergeet te bewaren :roflol:)

• #1.280
Strongman training bij Real Dutch Power, was weer gezellig. Lekker weertje ook (alleen wat koude wind).

Deadlift
10x70kg
8x120kg
5x170kg
2x200kg
1x220kg
1x250kg PR welja :P
En nu voorlopig ff niet meer maxen :roflol:

Loglift
5x53kg
5x63kg
3x73kg
3x83kg
1x93kg PR op deze boom
wat fails op de 103 en 98kg, wel makkelijk gecleand. klotezooi :mad:

Carcircle (= conan's wheel)
1 rondje 50kg
1 rondje 100kg
1 rondje 150kg
1 rondje 200kg
1 rondje 250kg
2,25 rondje 200kg
Ging wel lekker. Gewicht vasthouden was geen probleem, ademen ging wat lastiger.

Farmers
Draaipunt op 25m, 50m = 2x draaien (even netjes neerleggen voor de volgende)
50m 2x60kg
50m 2x80kg
25m 2x100kg
:fuu: Grip naar de klote na die deadlifts.

• Like
Waarderingen: Sigi
Terug
Naar boven