- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training. Jan heeft daar mooi spul staan lees ik.
Volgend weekend wil ik ook wel die conanwheel proberen.
ja zeker, leuk speelgoed. jammer dat je volgend weekend komt want dan kan ik net niet!thxja zeker, leuk speelgoed. jammer dat je volgend weekend komt want dan kan ik net niet!

idd ja, doel is nu om zo ver mogelijk te komen met de 200kg (voor op de NCC) maar ging voor een eerste keer zeker niet verkeerd.

rofl. Met zijn allen een Conan's Marathon houden op het NCC met minimaal 6-7 rondjes per man ofzo![]()
haha je bent niet te stoppen cor-paul!
over paar maanden 300 deadlift?

)
), al is dat volgens mij ook een stuk blessuregevoeliger (zeker met mijn BW). Waren in elk geval zwaar zat en zo kan ik ze uitvoeren zonder gezeik bij m'n elleboog of schouder. Filmpje van de tweede set (was benieuwd hoe diep ik nou eigenlijk ging, viel me niet tegen) onderaan deze post.over mammoetsport,
staat nergens een rekening nummer, en verzendkosten zijn op nacalculatie. Wanneer moet ik het geld overmaken?

Ze sturen een factuur als het goed is, zou ze ff mailen voor de zekerheid. Mijn eerste bestelling stuurden ze automatisch onder rembours op.over mammoetsport,
staat nergens een rekening nummer, en verzendkosten zijn op nacalculatie. Wanneer moet ik het geld overmaken?
ik vind het maar raar.
een factuur opsturen, maar geen rekening nummer er neer zetten.