Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Hahaha, daar was ik al bang voor ;)

thx!

Zegt niets, je ROM is veel kleiner bij een log en ik haal een hoop uit m'n benen. Vandaar dat ik erg blij was met deze MP aangezien ik een paar weken geleden 2x60kg max had.

Niet helemaal met je eens de rom is wel kleiner maar de log is een onding omdat hij zo breed is en daarom kost het ook meer moeite om er onder te komen. En de legdrive spreekt voor zich maar 70-90 is al een flinke stap en als dat alles uit je benen komt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
zeer sterk,dips doen met bijna 150kg bw!

lekkere training en MP's......die dips zijn ook goed met jou bw !! :D

w00t zware training.. ! :eek:

Tof filmpje ook, en wat een sterke BOR man helemaal parallel met de floer :thumbs:

• #1.328
t*ring cor
weeg jij nou 150
lees ik dat nou goed?
netjes die mp en daarna nog effe die pushpress
very nice

nog altijd hard bezig kerel ...

muchos respectos voor die paralel BOR en MP :thumbs:

• #1.331
Gezien je log en PP moet je nog zwaarder kunnen op de MP. Je maakt wel goed gebruik van je legdrive op de Log en PP.

• #1.333
Gezien je log en PP moet je nog zwaarder kunnen op de MP. Je maakt wel goed gebruik van je legdrive op de Log en PP.

Ja ik haal vrij veel uit m'n benen, belangrijkste bij PP en log is dat ik em meteen in de lockout heb. Zodra ik moet gaan duwen (zoals bij MP) lukt het niet meer :P

Abs tot over je oren ;)

Ja ik haal vrij veel uit m'n benen, belangrijkste bij PP en log is dat ik em meteen in de lockout heb. Zodra ik moet gaan duwen (zoals bij MP) lukt het niet meer :P
Dat is dan een jerk techniek, meteen locken en niet naduwen. Zo doe ik deze ook het liefst.

• #1.336
Flinke vooruitgang op je shoulder press man! :thumb:
Lekker bezig, en je dips zijn diep genoeg hoor. ;)
Oh ja, je brachialis begint buiten proporties te groeien...

• #1.338
thx :) waar zit m'n brachialis?
are you trying to flirt with me hummer?
Man, je had wel een jonger, groter, minder knap broertje van me kunnen zijn. ;)
Je brachialis is die dikke dot op de bovenkant van je onderarm die zo uitsteekt als je gaat dippen. :D
Lekker jong van me. :kiss:

thx :) waar zit m'n brachialis?

mkgzm.gif

Terug
Naar boven