DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker getraind man !! lekkere deadlift !! mooie PL beurten dus niet zo ugly als die van mij hahaha,
sterk bezig man !!
nu een behoorlijke tijd volume pakkenIk hoop het, maar de concurentie is zwaar en ik maak niet van die snelle gains als CPTeamup met Hyped. Dat gaat een sterk team worden. Ben erg benieuwd.
. Maar we gaan iig een leuke dag hebben en lekker knallen
.
aww das niet waar, ik heb je er nog nooit weggejaagd.Haha echt! Moet altijd uitwijken als ik net daar a/d slag wil en CP bezig is
Maare ben ook zeer benieuwd hoe de NCC je zal vergaan!

aww das niet waar, ik heb je er nog nooit weggejaagd.
het wordt gewoon tijd dat ze daar wat powerracks neerzetten![]()
BWeet ik, en dat bedoelde ik niet 
BWeet ik, en dat bedoelde ik niet
Tis echt je vaste plek.
En dat gaan ze vast niet doen(mede vanwege plaatsgebrek), maar kan 't vragen.
dat wordt lekker zweten weer.15mins? K*t man...dat zijn kcals die je er elke dag extra moet eten![]()
kon zelfs 5x per week cardio doen zonder af te vallen 
ik niet hoor, hele trage stofwisselingkon zelfs 5x per week cardio doen zonder af te vallen
![]()
maar nu gaat het beter 
ik niet hoor, hele trage stofwisselingkon zelfs 5x per week cardio doen zonder af te vallen
![]()

Voor een snelle stofwisseling kun je beter bodybuilden Cor!![]()
heeft dacht ik meer te maken met hoe vaak je traint en eetUB...hmmm... 2-3 press oefeningen en idem aantal rug oefeningen. geen tijd verspillen met isolaties![]()

![]()
voor een snelle stofwisseling kun je beter bodybuilden cor!![]()
doe die presses en rows eens in superset cor
gewoon voor de variatie