Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Dikke vette training Dude! :bow:
Ik voelde m'n knieën al pijn gaan doen tijdens het lezen... :o
Dat gaat nog wat worden met jou. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Dikke vette training Dude! :bow:
Ik voelde m'n knieën al pijn gaan doen tijdens het lezen... :o
Dat gaat nog wat worden met jou. ;)

Thx hummer :) die van mij gelukkig geen last van. Het enige waar ik 'last' van had waren boze blikken omdat ik het squatrack te lang bezet hield :roflol:

3x210 deadliften en dan zeggen dat ik aan de dope ben :roflol:

:D:D:D:D:D

Lijkt me best spannend: Corpaul met 10% BF :eyebrow:

weten we ook meteen wanneer de apocalypse gaat beginnen :P

You own that rack man! :D

• #1.432
Lijkt me best spannend: Corpaul met 10% BF :eyebrow:

mij ook :wanker:

weten we ook meteen wanneer de apocalypse gaat beginnen :P

idd... zie het ook nog niet zo gebeuren.. niet zo'n behoefte aan ook eigenlijk, denk dat ik me alleen maar klein zou voelen.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

ja denk dat ik er ook een alarm op ga zetten :)

idd... zie het ook nog niet zo gebeuren.. niet zo'n behoefte aan ook eigenlijk, denk dat ik me alleen maar klein zou voelen.

I know the feeling. Begon op 31% en zit nu rond de 24% en voel me echt klein :( maar wil puur vanwege gezondheidsoverwegingen niet boven de 25% komen. Obesitas en zo... :P

Als Cor echt 18% vet kwijt kan raken zonder spierverlies houd hij een goeie 115kg over op 10%!! :eek::eek::eek:

:bow:

Je vergeet 1 ding. Als je hoog lichaamsvet hebt kun je niet meer zeggen dat je even % er af rekent en spiermassa overhoud. Hoe hoger het vet% hoe meer vocht er automatisch bij zit. Dus als hij inderdaad zou afslanken zonder spierverlies zou hij lager dan 115kg uitkomen. En dan ga je je pas echt klein voelen :( 100+ kg bij 10-15% klinkt alsof je massief bent, maar valt echt vies tegen.

Laatst bewerkt:
  • #1.436
  • #1.438
Hehe. heb nu meteen beeld in me hoofd van een praatgroep voor mentaal gefrustreerde en zwaar depresieve strongmen omdat ze moesten afslanken :P

hehhehe
ach, als het echt zou moeten zou ik het wel kunnen. ik heb er gewoon echt geen zin in op dit moment, misschien dat ik het na het seizoen eens serieus ga doen. op dit moment gaat het ook de goede kant op al is het wat langzamer :)

ik weet trouwens niet of de dames wel klaar zijn voor CP @ 10%.

Haha je bent veel te bruut nu om af te vallen (en waars dus kracht in te leveren). En dan haal je choppert ook niet in:p.

Terug
Naar boven