- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Teamup met Hyped. Dat gaat een sterk team worden. Ben erg benieuwd.
me 2, denk dat er wel wat heftige tegenstand zal zijn ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teamup met Hyped. Dat gaat een sterk team worden. Ben erg benieuwd.
Dikke vette training Dude!
Ik voelde m'n knieën al pijn gaan doen tijdens het lezen...
Dat gaat nog wat worden met jou.![]()
die van mij gelukkig geen last van. Het enige waar ik 'last' van had waren boze blikken omdat ik het squatrack te lang bezet hield 
3x210 deadliften en dan zeggen dat ik aan de dope ben
![]()
en ik sta niet zo droog als jij!
Een strongman met een vp van 10% is toch een dikke epic fail![]()

weten we ook meteen wanneer de apocalypse gaat beginnen![]()

Als Cor echt 18% vet kwijt kan raken zonder spierverlies houd hij een goeie 115kg over op 10%!!
![]()

idd... zie het ook nog niet zo gebeuren.. niet zo'n behoefte aan ook eigenlijk, denk dat ik me alleen maar klein zou voelen.
maar wil puur vanwege gezondheidsoverwegingen niet boven de 25% komen. Obesitas en zo... 
Als Cor echt 18% vet kwijt kan raken zonder spierverlies houd hij een goeie 115kg over op 10%!!
![]()
100+ kg bij 10-15% klinkt alsof je massief bent, maar valt echt vies tegen.Als Cor echt 18% vet kwijt kan raken zonder spierverlies houd hij een goeie 115kg over op 10%!!
![]()

volgens mij nog meer
(maar goed het gaat toch niet gebeuren waarsch![]()

Hehe. heb nu meteen beeld in me hoofd van een praatgroep voor mentaal gefrustreerde en zwaar depresieve strongmen omdat ze moesten afslanken![]()

Haha je bent veel te bruut nu om af te vallen (en waars dus kracht in te leveren). En dan haal je choppert ook niet in.