XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Stap over naar een andere gym...eentje in mariahoeve ..... ik heb een trainingspartner nodig :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
lekkere squat 10x150 ! en deadliften daarna is wel even wat moeilijker dan ja, niet zo raar ! Gaat erg goed die squat van jou, chopper de 2e !

• #1.668
lekkere squat 10x150 ! en deadliften daarna is wel even wat moeilijker dan ja, niet zo raar ! Gaat erg goed die squat van jou, chopper de 2e !

thx JW!
alles gaat wel lekker behalve m'n bench :P binnenkort ook eens aandacht aan besteden

variatie is gewoon goed op zijn tijd
spieren krijgen dan een goeie opdonder
10 x 150 - tja goed gedaan cor

Die bench en oh komt vanzelf wel, had ik, en ineens stijgen ze als de mtfker.

• #1.673

Mmz, doe eigenlijk altijd deadliften na squatten. Wel met benchen dr tussen, maar nooit problemen mee gehad (gedurende de 3 maanden dat ik train :roflol:).

Sterk bezig corpaul, je gaat echt als een beest.
10 x 150 squat:eek:

Nice training CP vandaag @DJ's. Wat ging die yoke super bij jou.
En nice flip kerel, die NK band!

• #1.678
Nice training CP vandaag @DJ's. Wat ging die yoke super bij jou.
En nice flip kerel, die NK band!

thx chick :) bedankt dat ik mee mocht trainen!

Vandaag dus met mc.chick, Roy (en Chreiz ff :)) events getraind bij DJs, was voor mij vooral om eens met een tire aan de slag te kunnen. Verder meegelopen met chick. Voor het eerst op tijd gewerkt, gewichten niet al te hoog gedaan (vrijdag weer events bij Jan). Was helaas veel te laat (klote OV).

Yoke
20m 230kg in 11 sec. nog wat
20m 230kg in 9 sec. nog wat.
Sprintje, lightweight dit.

250kg wheelflip
12 flips in 45 sec.

Farmers
60m 2x75kg in 40 sec ofzo?
in elk geval 4x draaien. Kon nog wel een stuk maar geen zin om kapot te gaan (en was al een draai verder dan mc.chick :P)

1 arm DB press
14 reps (dacht ik) in 45 sec
34kg met een megadik handvat, was al een vrij dikke DB en had m'n fat grip eromheen gedaan. Erg lastig om balans te vinden op je schouder. Meeste reps met links.

380kg wheelflip
paar fails, kreeg hem 2x van de grond maar been niet eronder.
paar keer daarna kreeg ik hem niet eens opgetild.
Chreiz probeerde ook een paar keer en toen ik het eigenlijk al opgegeven flipte hij hem en toen moest ik ook, keer daarna ging het wel goed. Idd een techniekding, wat ik uiteindelijk aan kracht nodig had viel mee om hem te flippen. Volgende keer reppen ermee :D
1 flip
Is trouwens de band die ze gebruiken in de finale van sterkste man van NL :cool:

Stones
3x @ 1m40 ofzo? in 34 sec. dacht ik
Verder niet geprobeerd, vrijdag bij Jan ook stones. En ik dacht dat men overdreef w.b. de stones bij DJs maar wat een teringdingen zeg. Alsof je met je armen over een grindpad aan het schrapen bent.

Weer die linkerschouder. :roflol:

Mooie training man!
Aan de 380 heb ik me nog niet gewaagd maar dat ga ik binnenkort eens proberen. :p

Ging lekker, kon net je Yoke zien;). En uiteraard lekke rom die band geflipt te hbben, morale boost:p.

Ook een redelijk beest om te zien trouwens!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven