- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stap over naar een andere gym...eentje in mariahoeve ..... ik heb een trainingspartner nodig![]()
mariahoeve is ****ing ver weg man!thx, weer iets dat we bijleren
ex is dieper achter het hoofd zo te zien(tekst niet gelezen)ik zou zeggen kom terug naar oasismariahoeve is ****ing ver weg man!
(maar ik voel me gevleid!)

luie donder!
lekkere squat 10x150 ! en deadliften daarna is wel even wat moeilijker dan ja, niet zo raar ! Gaat erg goed die squat van jou, chopper de 2e !
binnenkort ook eens aandacht aan bestedenvariatie is gewoon goed op zijn tijd
spieren krijgen dan een goeie opdonder
10 x 150 - tja goed gedaan cor

thx JW!
alles gaat wel lekker behalve m'n benchbinnenkort ook eens aandacht aan besteden
3x100kg 2 maanden geleden ofzo, daarna bijna niet meer gebenched (alleen close grip, die is nu ook 2x100). ga er na NCC weer eens wat aandacht aan besteden.
Die bench en oh komt vanzelf wel, had ik, en ineens stijgen ze als de mtfker.

lekkere squat 10x150 ! en deadliften daarna is wel even wat moeilijker dan ja, niet zo raar ! Gaat erg goed die squat van jou, chopper de 2e !
).Mmz, doe eigenlijk altijd deadliften na squatten. Wel met benchen dr tussen, maar nooit problemen mee gehad (gedurende de 3 maanden dat ik train).
Nice training CP vandaag @DJ's. Wat ging die yoke super bij jou.
En nice flip kerel, die NK band!
bedankt dat ik mee mocht trainen!
) events getraind bij DJs, was voor mij vooral om eens met een tire aan de slag te kunnen. Verder meegelopen met chick. Voor het eerst op tijd gewerkt, gewichten niet al te hoog gedaan (vrijdag weer events bij Jan). Was helaas veel te laat (klote OV).
)