Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Lekkere eventstraining weer, en vrijdag weer! je bent goed bezig !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Lekkere eventstraining weer, en vrijdag weer! je bent goed bezig !!!

thx JW! komt vooral omdat ik deze weken niet op zaterdag kan (en Jan had aangeraden om in elk geval een keer met een band te spelen voor het NCC). temperatuur nu buiten is top dus vind het eigenlijk ook wel lekkerder dan in de gym :roflol:

thx JW! komt vooral omdat ik deze weken niet op zaterdag kan (en Jan had aangeraden om in elk geval een keer met een band te spelen voor het NCC). temperatuur nu buiten is top dus vind het eigenlijk ook wel lekkerder dan in de gym :roflol:

ja het is zeker geen straf om buiten te trainen :D en je moet je natuurlijk goed voorbereiden !!

Dat ziet er een stevige training uit kerel ...

Had je er al wat vroeger mee kunnen beginnen?
Ik bedoel dan, toen je DL of je squat nog een stuk lager lagen ...

Sterke training. Goed bezig geweest, kerel!

:eek:
Wát een gewichten voor zo'n event... Doe ik je niet na - niet eens de helft!

• #1.688
Dat ziet er een stevige training uit kerel ...

Had je er al wat vroeger mee kunnen beginnen?
Ik bedoel dan, toen je DL of je squat nog een stuk lager lagen ...
Ja hoor, gymstats zijn niet zo heel relevant voor strongman, je komt een heel eind op wilskracht en techniek bij een hoop events. Al heeft het natuurlijk niet zoveel zin om met een DL van 120 een paar farmers van 100kg/stuk uit te pakken :P Ik merk wel dat m'n gymstats hard vooruit gaan door eventtrainingen.

Sterke training. Goed bezig geweest, kerel!

:eek:
Wát een gewichten voor zo'n event... Doe ik je niet na - niet eens de helft!
Danku!

Farmers
60m 2x75kg in 40 sec ofzo?
in elk geval 4x draaien. Kon nog wel een stuk maar geen zin om kapot te gaan (en was al een draai verder dan mc.chick :P)
:o
Wrijf het er maar in dat ik een zwakke ecto ben. :huilen:

*misplaatste macho ego modus aan*

Maar op de NCC maak ik Cor-Paul gehakt van je! Ha 148kg om precies te zijn, wie heeft er honger? :fire:

*misplaatste macho ego modus uit*

hihihihi :engel:

Trouwens die lichte band deed je meteen met een mooie techniek.
En blijf die push/jerk techniek goed trainen voor je OH presses.

• #1.690
:o
Wrijf het er maar in dat ik een zwakke ecto ben. :huilen:
haha sorry, looponderdelen ben ik gewoon vrij sterk in ;)

Trouwens die lichte band deed je meteen met een mooie techniek.
En blijf die push/jerk techniek goed trainen voor je OH presses.
thx, die kon ik idd gewoon omhoog knallen.. grote band moet je echt met techniek doen.

OH techniek zit er op zich redelijk in maar heb ik nog nooit op reps gedaan (en verkeek me een beetje op hoe dik het handvat was geworden :P).. ga ik zeker wat vaker doen

• #1.693
je moet wel onze techniek goed uitleggen. we klappen onze binnen in en rollen dan gewoon scheelt energie en gaat stuk sneller dan lopen (waggelen) :D

jij misschien, ik heb gewoon een flinke tred :)

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Ben alleen nieuwsgierig wat die fat grip is?
???

http://forum.dutchbodybuilding.com/f212/fat-gripz-233292/

Hehe ik was even bang dat je er maar 1 kreeg, maar dat valt weer mee:). Misschien ook eens overwegen.

• #1.696
Hehe ik was even bang dat je er maar 1 kreeg, maar dat valt weer mee:). Misschien ook eens overwegen.

zijn wel handige dingen hoor :) en niet kapot te krijgen. al werd deze DB wel erg fat ermee. ze voegen per kant 1,8cm toe, dus met die 34mm DB zit je dan op 70mm handvat :roflol:

dus rondom 36mm diameter erbij? 28+36=64mm
Is dat niet wat veel? Dacht dat een fatbar 2inch was, dus 5cm.

Die bar bij DJ's was 36mm dus dan hadden we 72mm. Dat is wel extreem fat bar. :D

Edit: lees nu dat de fat gripz 57mm is. Dan zaten we gisteren met 65mm te spelen.

Laatst bewerkt:
  • #1.698
jep klopt. hij voelde ook erg fat :) (vandaar had ik ook wat problemen met de stabilisatie op m'n schouder :D)

ik doe er regelmatig static holds mee, een DB van 50kg krijg je dan amper opgetild

Je bent een lul CP! :jk: Ik moet ze nu ook hebben. :mad:
Dit gaat weer geld kosten. :D

Terug
Naar boven