- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
thx ik werk er ook hard voor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx ik werk er ook hard voor

Lekkere eventstraining weer, en vrijdag weer! je bent goed bezig !!!

thx JW! komt vooral omdat ik deze weken niet op zaterdag kan (en Jan had aangeraden om in elk geval een keer met een band te spelen voor het NCC). temperatuur nu buiten is top dus vind het eigenlijk ook wel lekkerder dan in de gym![]()
en je moet je natuurlijk goed voorbereiden !!Ja hoor, gymstats zijn niet zo heel relevant voor strongman, je komt een heel eind op wilskracht en techniek bij een hoop events. Al heeft het natuurlijk niet zoveel zin om met een DL van 120 een paar farmers van 100kg/stuk uit te pakkenDat ziet er een stevige training uit kerel ...
Had je er al wat vroeger mee kunnen beginnen?
Ik bedoel dan, toen je DL of je squat nog een stuk lager lagen ...
Ik merk wel dat m'n gymstats hard vooruit gaan door eventtrainingen.Danku!
Wát een gewichten voor zo'n event... Doe ik je niet na - niet eens de helft!
Farmers
60m 2x75kg in 40 sec ofzo?
in elk geval 4x draaien. Kon nog wel een stuk maar geen zin om kapot te gaan (en was al een draai verder dan mc.chick)

haha sorry, looponderdelen ben ik gewoon vrij sterk in

thx, die kon ik idd gewoon omhoog knallen.. grote band moet je echt met techniek doen.Trouwens die lichte band deed je meteen met een mooie techniek.
En blijf die push/jerk techniek goed trainen voor je OH presses.
).. ga ik zeker wat vaker doenhaha sorry, looponderdelen ben ik gewoon vrij sterk in![]()

34kg met een megadik handvat, was al een vrij dikke DB en had m'n fat grip eromheen gedaan.

je moet wel onze techniek goed uitleggen. we klappen onze binnen in en rollen dan gewoon scheelt energie en gaat stuk sneller dan lopen (waggelen)![]()

Hehe ik was even bang dat je er maar 1 kreeg, maar dat valt weer mee. Misschien ook eens overwegen.
en niet kapot te krijgen. al werd deze DB wel erg fat ermee. ze voegen per kant 1,8cm toe, dus met die 34mm DB zit je dan op 70mm handvat 
Je bent een lul CP!Ik moet ze nu ook hebben.
Dit gaat weer geld kosten.![]()