XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
vrijdag 100kg log verdomme :mad:

damn,dikke MP cor-paul!
100kg log moet jou zeker lukken

thx, ben ook wel benieuwd ja! wil de 100kg log eigenlijk wel pakken vrijdag

Ben benieuwd of je hem gaat pakken, doe je best !! Moet kunnen!! gewoon pakken!!! Ik moet echt mijn techniek verbeteren want mijn MP PR is ook 80, maar log maar 85 !!

Laatst bewerkt:
Mooi gewicht op je MP.

• #1.747
Mooie MP hihi.
Wist niet dat je nog niet over de 70 was gegaan. :roflol:

Dacht al, ik zie een PR als een geheel nieuwe record en niet een rep meer, vandaar. :p

• #1.751
1-hand seated row met touwtje
10x30kg
10x35kg
10x35kg
Pakte echt het touw vast, en niet het uiteinde.. aardig gek voor je onderarmen. Erin houden deze.
Dat doe ik altijd (tijdens mijn werk!) ;)

Lekker sterk bezig Charly Papa! :thumb:
Morgen de 100+ :D

Een PR is sterker of meer dan je ooit hebt gedaan. Je strikte overheads zijn nu toch echt niet meer zwak. Met een goede legdrive ga je zeker over de 100kg op de boom.
En met zijn squats en deads zal het met zijn leg drive ook wel goed zitten denk ik. ;)

Daar zat het al goed mee inderdaad. Volgens mij had hij enkele weken/maanden terug een strikte press van 65 of 70kg maar wist hij er op de boom op push press daar 85 of 90kg uit te halen. Daar kan ik nog maar van dromen.

Daar zat het al goed mee inderdaad. Volgens mij had hij enkele weken/maanden terug een strikte press van 65 of 70kg maar wist hij er op de boom op push press daar 85 of 90kg uit te halen. Daar kan ik nog maar van dromen.
Dankzij jouw volledige toewijding gaat het jou ook wel lukken. :bow:
Al duurt het wat langer als bij die jongens met de monstergenen zoals Charly Papa en Charly Bravo (ChopperBob ;))

netjes cor die 85
ik vind die dips ook wel heavy sinds ik weet wat je weegt
nice very nice

100 log moet makkelijk kunnen met een MP van 80:).

• #1.759
danku danku :)

maar cor doe jij dan niet mee aan die wedstrijd a.s zo
waar mc wel aanmeedoet

Terug
Naar boven