Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Noem eens namen dan van gasten die jij als enige vorm van tegenstand inschat. :rolleyes:

Zoals ik het zie zit het enige gevaar in de groep belgen waar we niks van af weten qua stats. Rest van deelnemers veld is wel redelijk in te schatten op moment. Ieder met zijn sterke en zwakke plekken qua onderdelen waardoor het redelijk gelijk op zou kunnen gaan bovenin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.767
Zoals ik het zie zit het enige gevaar in de groep belgen waar we niks van af weten qua stats. Rest van deelnemers veld is wel redelijk in te schatten op moment. Ieder met zijn sterke en zwakke plekken qua onderdelen waardoor het redelijk gelijk op zou kunnen gaan bovenin.

ja en de rest zien we morgen :p

ik stop er wel me dikke teen in... :)

ja en de rest zien we morgen :p

lol en jij denkt dat ik vol uit ga? ik ga op techniek trainen als je het niet erg vind. Komende 2 weken valt weinig winst meer te boeken qua kracht. bij techniek/uithouding valt nog genoeg winst te boeken voor mij :D

• #1.774
lol en jij denkt dat ik vol uit ga? ik ga op techniek trainen als je het niet erg vind. Komende 2 weken valt weinig winst meer te boeken qua kracht. bij techniek/uithouding valt nog genoeg winst te boeken voor mij :D

Je hoeft niet voluit te gaan, je ziet zo wel hoe iemand gewichten handelt en of er nog veel meer in zit.

Nee dank je!
Ik kom wel gewoon een wedstrijd kijken ofzo...

Gemiste kans maar dat mag ook!

Je hoeft niet voluit te gaan, je ziet zo wel hoe iemand gewichten handelt en of er nog veel meer in zit.

Kan best misleidend zijn. Zo kan je qua explosiviteit nog gemakkelijk een gewicht of rep doen en dan er na valt dat weg en blijft het gewicht stil liggen. We zullen zien. Ben benieuwd naar Conan en of de stones eens een keer gaan lukken hehe.

• #1.776
Komt goed. Ik heb de blauwe plekken nog op m'n poten van maandag :roflol:

waar staat ncc voor
als je het op google intikt
krijgt je bijv
1: nederlandse caravan club
2: nederlandse cavia club
3: hehehe - naughty chico's club
enz

maar niks over een strongman event ?

NCC is een homo-erotische SM samenkomst net over de grens waar de wetten mbt deze activiteiten wat vrijer zijn.

Je log is zo populair dat ik al meer dan 3 pagina's moet terug scrollen voor je training van gisteren! :eek:

Sterke training hoor, gefeliciteerd met je PR op de MP :thumbs:

Terug
Naar boven