MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Jezus!
Wat een PR's
100 log
300 yoke

Dit gaat te furr!

Muzzeh****eh, wat een ongelofelijke gruwelijke training!
Mooi van de log, die wilde je zo ****ing graag merkte ik, hehe. :p
Ik zet me geld op jou @ NCC. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Jezus!
Wat een PR's
100 log
300 yoke

Dit gaat te furr!
thx!

:kiss:

Muzzeh****eh, wat een ongelofelijke gruwelijke training!
Mooi van de log, die wilde je zo ****ing graag merkte ik, hehe. :p
Ik zet me geld op jou @ NCC. :D
Ja, vooral omdat m'n OH press begon als een duidelijk zwak punt bij mij en dat nu lekker aan het bijtrekken is.. en 100kg op m'n borst voelde eerst steeds als iets 'engs' en dat gaat ook steeds beter.

Ik zeg binnen 2/3 weken 120 a 130 bench.

Het voelt soms 'echt zwaar' als je voor een PR gaat terwijl het soms meevalt en soms is het gewoon iets mentaals. :p (kan ook soms zijn met al behaalde PR's)

Heel goede training. Beetje weinig totaal volume maar oke. Ik zou na een max nog even wat dubbels draaien met een beetje minder gewicht op log bv.

De NCC maak je idd goede kansen.

Heel goede training. Beetje weinig totaal volume maar oke. Ik zou na een max nog even wat dubbels draaien met een beetje minder gewicht op log bv.

Is inderdaad wel een idee, zie meestal Corpaul maxen en daarna stoppen, opzich aan de ene kant wel verstandig om even te rusten maar wat reps draaien erna kan ook goed meehelpen met de max als de techniek en zijn ze over het algemeen makkelijker na een PR te behalen. :p

• #1.810

Thx Gijs, in de gym doe ik dat idd altijd wel met OH presses maar nu had niemand echt zin om lang te trainen met dit weer :P

Is inderdaad wel een idee, zie meestal Corpaul maxen en daarna stoppen, opzich aan de ene kant wel verstandig om even te rusten maar wat reps draaien erna kan ook goed meehelpen met de max als de techniek en zijn ze over het algemeen makkelijker na een PR te behalen. :p

Klopt maar m'n OH press was eerst echt heel slecht, drukte m'n triceps dan al bijna leeg met die max poging. Nu kunnen ze een hoop meer hebben dus ik zal dr volgende keer aan denken (als het beter weer is :D)

Thx Gijs, in de gym doe ik dat idd altijd wel met OH presses maar nu had niemand echt zin om lang te trainen met dit weer :P

Klopt maar m'n OH press was eerst echt heel slecht, drukte m'n triceps dan al bijna leeg met die max poging. Nu kunnen ze een hoop meer hebben dus ik zal dr volgende keer aan denken (als het beter weer is :D)

Ja je wilt niet een windvlaag hebben als je toevallig bezig bent met de log want dan loopt dat niet goed af denk ik. :p

MWahja in dit weer en kwa tijd en licht...tis best zo..!

Eventjes je log doorgenomen, en damn wat ben jij gruwelijk vooruitgegaan in zo'n kort tijdsbestek! Dit beloofd wat voor de toekomst!

• #1.814
Je ging weer hard man!

Damm cor , die ncc is in de pocket op naar B daar zal ongetwijfeld meer uitdaging liggen

ik vond je belt erg relaxted zitten. voor het eerst eentje die ook paste :P

Eindelijk een deftig gewicht op die yoke :D

Good stuff mate!

• #1.819
Eindelijk een deftig gewicht op die yoke :D

Good stuff mate!

haha ja wou niet op m'n kop krijgen van jou!

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Damm cor , die ncc is in de pocket op naar B daar zal ongetwijfeld meer uitdaging liggen

thx :)

Dikke poep CP. Als ik een onderdeel van jou kan winnen op de NCC dan heb ik mijn doel in het leven bereikt.

*zit op zijn knietjes te bidden tot ... ja uhhmm een God?*

Terug
Naar boven