Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx!Jezus!
Wat een PR's
100 log
300 yoke
Dit gaat te furr!

Ja, vooral omdat m'n OH press begon als een duidelijk zwak punt bij mij en dat nu lekker aan het bijtrekken is.. en 100kg op m'n borst voelde eerst steeds als iets 'engs' en dat gaat ook steeds beter.Muzzeh****eh, wat een ongelofelijke gruwelijke training!
Mooi van de log, die wilde je zo ****ing graag merkte ik, hehe.
Ik zet me geld op jou @ NCC.![]()
Heel goede training. Beetje weinig totaal volume maar oke. Ik zou na een max nog even wat dubbels draaien met een beetje minder gewicht op log bv.
De NCC maak je idd goede kansen.

Heel goede training. Beetje weinig totaal volume maar oke. Ik zou na een max nog even wat dubbels draaien met een beetje minder gewicht op log bv.
De NCC maak je idd goede kansen.

Is inderdaad wel een idee, zie meestal Corpaul maxen en daarna stoppen, opzich aan de ene kant wel verstandig om even te rusten maar wat reps draaien erna kan ook goed meehelpen met de max als de techniek en zijn ze over het algemeen makkelijker na een PR te behalen.![]()
)Thx Gijs, in de gym doe ik dat idd altijd wel met OH presses maar nu had niemand echt zin om lang te trainen met dit weer
Klopt maar m'n OH press was eerst echt heel slecht, drukte m'n triceps dan al bijna leeg met die max poging. Nu kunnen ze een hoop meer hebben dus ik zal dr volgende keer aan denken (als het beter weer is)

Eventjes je log doorgenomen, en damn wat ben jij gruwelijk vooruitgegaan in zo'n kort tijdsbestek! Dit beloofd wat voor de toekomst!

Eindelijk een deftig gewicht op die yoke
Good stuff mate!
Damm cor , die ncc is in de pocket op naar B daar zal ongetwijfeld meer uitdaging liggen