AndroidHealthClinic

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Als hier meer dan 70 % jah stemt zou ik ze wel serieus nemen.:roflol:

Als meer dan 70% van Nederland ja zou stemmen dan zou ik het serieus nemen, nu is het eerder lachwekkend. Overigens blijft het een baggerstelling natuurlijk, maar klaarblijkelijk willen sommigen echt een winkeldief van allochtone afkomst direct het land uitdonderen.

doe niet dom vent, je vraagt waar ik woon, ik antwoord en daarna ga je me beschuldigen omdat ik op je vraag reageer.
Ga ergens anders met je scheve retoriek de mong**l uithangen, je denkt nog als een kind en het zou me niet verwonderen dat je in het leven ook nog niet eens op eigen poten kunt staan.

OhOh wil je me even wegsturen hier ?
DUTCHbodybuilding heet deze site.Ik ben dutch en dat kan jij niet zeggen.Ook train ik hard met gewichten.Doe jij dat ook ? :D

Oke nu kappen met rellen want hier schieten we niks mee op.Alleen bij een normale discussie houden.

Als meer dan 70% van Nederland ja zou stemmen dan zou ik het serieus nemen, nu is het eerder lachwekkend. Overigens blijft het een baggerstelling natuurlijk, maar klaarblijkelijk willen sommigen echt een winkeldief van allochtone afkomst direct het land uitdonderen.

Hier zijn de mensen wakker en in heel nederland slapen ze nog.Maargoed ik ga ook poepen en trainen.;)

• Topic Starter Topic Starter

idd schrikbarend :eek:

@Arnoldfan hoe zit het met die mooie lekkere allochtone vrouwen ? die mogen dan tenminste toch wel blijven of niet :p ? hehehe

OhOh wil je me even wegsturen hier ?
DUTCHbodybuilding heet deze site.Ik ben dutch en dat kan jij niet zeggen.Ook train ik hard met gewichten.Doe jij dat ook ? :D

Oke nu kappen met rellen want hier schieten we niks mee op.Alleen bij een normale discussie houden.

hoe kan je hier potverdomme een deftige reply op geven, ik hoop voor jou dat je een typetje speelt, anders ben je gewoon rijp om weggestoken te worden.
want dit is gewoon absurd.

Je hebt echt totaal geen idee hoe statistiek werkt :roflol:
Dit forum is geen goede representatie van de bevolking in Nederland.

Van te voren kon je hier een rechtsgeoriënteerd antwoord verwachten he.

Mja, statistiek: daar heb je opleiding voor nodig, so don't bother.

Tijdje terug, nochthans voor jouw tijd, werden politiek-geëngageerde dwazen zoals jij al op de hak genomen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha, precies die poster hangt bij ons op de WC-deur. :roflol: Prachtig, van Kooten heeft trouwens ook een heerlijke schrijfsT.

Niet overal hoor, ik woon als goede linkse luller, rechtse vuller tegenwoordig gewoon in een blanke wijk. De enige allochtoon die ik tegenkom is mijn vriendin.

Ik denk dat daar jouw probleem ligt EricR. Je ziet niet de problemen die mensen zien die NIET in een blanke wijk wonen.

Je kan ons wel afschilderen als een stel mong*len, maar we hebben het hier niet over drive-by shootings en bullshit. We zijn het gewoon zat dat er zoveel allochtonen het slechte pad op gaan. Ik zie te vaak wanneer ik de krant lees of het nieuws op internet lees wat voor gezeik er weer is. En té vaak zie ik dat het allochtone daders zijn. Nederlanders zijn ook geen lieverdjes, maar allochtonen plegen teveel misdaden als je kijkt naar hoe "klein" de groep is.

edit: Ze hoeven echt niet op te rotten na 1 misdaadje tenzij het moord is of een (poging tot) terroristische aanslag. Maar '3 strikes you're out!' vind ik een goede regel.

Ik denk dat daar jouw probleem ligt EricR. Je ziet niet de problemen die mensen zien die NIET in een blanke wijk wonen.

Je kan ons wel afschilderen als een stel mong*len, maar we hebben het hier niet over drive-by shootings en bullshit. We zijn het gewoon zat dat er zoveel allochtonen het slechte pad op gaan. Ik zie te vaak wanneer ik de krant lees of het nieuws op internet lees wat voor gezeik er weer is. En té vaak zie ik dat het allochtone daders zijn. Nederlanders zijn ook geen lieverdjes, maar allochtonen plegen teveel misdaden als je kijkt naar hoe "klein" de groep is.

Nee hoor daar ligt het probleem niet. Ik werk in 1 van de probleemwijken van Vogelaar en houd verder al tig jaar de cijfers bij van de vernielingen in de wijken waar mijn werkgever woningen heeft staan. Verder heb ik tot mijn 25ste in diverse achterbuurten gewoond. Ken de problematiek dus zeker wel, te meer daar ik ook nog vaak genoeg buiten mijn wijk kom in de avonduren.

Toch wel typisch dat degenen die niet opgeleid zijn, zo extreem denken....

Michel Smit was anders academisch opgeleid, Hoog IQ, elitair accent, en buitengewoon chique gekleed. Alleen vrees ik dat turo zo'n maanlandschap als schedel heeft.

Michel Smit was anders academisch opgeleid, Hoog IQ, elitair accent, en buitengewoon chique gekleed.

Alleen had hij volgelingen die nog te dom waren om te poepen en zijn media-optreden was natuurlijk ook verre van briljant.

Misschien ervaren de minder hoog-opgeleide mensen wel veel meer problemen, bijvoorbeeld op het VMBO. Dit omdat er veel meer allochtonen op zo'n school zitten.

Zelf zie ik de problemen niet op school, heb op het VWO gezeten en heb dus nooit last gehad van die lui op school. Kan me voorstellen dat het op het VMBO minder leuk aan toe gaat. (denk bijv. aan de steekpartijen afgelopen jaar). Nu kan je zeggen dat ik te veel naar de media luister en me laat bang maken, maar dat is onzin. Ook tijdens het uitgaan etc. zie IK dat allochtonen vaker voor problemen zorgen dan autochtonen. En ik verzin dit niet, dit zijn mijn ervaringen. Misschien komt het door de plaats waar ik woon ofzo. (Rotterdam)

Ik vind het moeilijk om deze poll te beantwoorden omdat ik het geen goede poll vind. Ik ben van mening dat allochtonen die iets ergs doen, bijvoorbeeld een moord plegen zonder pardon het land uit mogen...
maar ik ben ook van mening dat als een nederlander iets ergs doet hij net zo hard aangepakt moet worden. keihard de gevangenis in.

Wat mij trouwens opvalt is dat er bij de groepjes buitenlandse 'hangjongeren' bijna altijd ook nederlanders bij staan. Bij de AH staan er bijna altijd hangjongeren. Hangjongeren waar ik me goed van voor kan stellen dat oudere er savonds niet langs durven te lopen. Als je vluchtig kijkt denk je mischien dat het alleen buitenlanders zijn. Als je iets beter kijkt, en onder hun capuchon zou kijken dat zie je dat er ook veel nederlandsers bij staan.
Er zijn hier een aantal mensen in dit topic die het alleen maar hebben over de criminaliteit van de buitenlanders maar wat ze vergeten is dat er een grote groep nederlandse jongeren is die hier net zo hard aan mee doen.
De eerste buitenlanders in het criminele circuit deden alleen zaken met andere buitenlanders, voornamelijk die die uit het zelfde land kwamen.
Tegenwoordig hebben veel buitenlandse criminelen ook handeltjes lopen met nederlandse criminelene.
Ik zeg dit even zodat jullie niet vergeten dat er ook nederlandse criminelen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het moeilijk om deze poll te beantwoorden omdat ik het geen goede poll vind. Ik ben van mening dat allochtonen die iets ergs doen, bijvoorbeeld een moord plegen zonder pardon het land uit mogen...
maar ik ben ook van mening dat als een nederlander iets ergs doet hij net zo hard aangepakt moet worden. keihard de gevangenis in.

Wat mij trouwens opvalt is dat er bij de groepjes buitenlandse 'hangjongeren' bijna altijd ook nederlanders bij staan. Bij de AH staan er bijna altijd hangjongeren. Hangjongeren waar ik me goed van voor kan stellen dat oudere er savonds niet langs durven te lopen. Als je vluchtig kijkt denk je mischien dat het alleen buitenlanders zijn. Als je iets beter kijkt, en onder hun capuchon zou kijken dat zie je dat er ook veel nederlandsers bij staan.
Er zijn hier een aantal mensen in dit topic die het alleen maar hebben over de criminaliteit van de buitenlanders maar wat ze vergeten is dat er een grote groep nederlandse jongeren is die hier net zo hard aan mee doen.
De eerste buitenlanders in het criminele circuit deden alleen zaken met andere buitenlanders, voornamelijk die die uit het zelfde land kwamen.
Tegenwoordig hebben veel buitenlandse criminelen ook handeltjes lopen met nederlandse criminelene.
Ik zeg dit even zodat jullie niet vergeten dat er ook nederlandse criminelen zijn.

ja

daar om schreef ik ook in topic nummertje 5 dat ze de Nederlander er dan ook maar uit moeten trappen :D

Misschien ervaren de minder hoog-opgeleide mensen wel veel meer problemen, bijvoorbeeld op het VMBO. Dit omdat er veel meer allochtonen op zo'n school zitten.

Zelf zie ik de problemen niet op school, heb op het VWO gezeten en heb dus nooit last gehad van die lui op school. Kan me voorstellen dat het op het VMBO minder leuk aan toe gaat. (denk bijv. aan de steekpartijen afgelopen jaar). Nu kan je zeggen dat ik te veel naar de media luister en me laat bang maken, maar dat is onzin. Ook tijdens het uitgaan etc. zie IK dat allochtonen vaker voor problemen zorgen dan autochtonen. En ik verzin dit niet, dit zijn mijn ervaringen. Misschien komt het door de plaats waar ik woon ofzo. (Rotterdam)

Speculeer d'r fijn op los joh!

Daarnaast heeft wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat mensen met een hoog IQ juist éérder geneigd zijn om problematische verbanden te zien en daardoor een wat negatievere uitkijk op het leven te hebben. (ignorance is bliss afterall) Link naar het topic waar het onderzoek in te vinden is heb ik de afgelopen dagen een paar keer gepost: 'rechts is gelukkiger dan links'.

So don't talk shit. En het VMBO uit de plaats waar ik vandaan kom was ook een criminele bende, met name door blank tuig.

Terug
Naar boven